Tolet lakkaan?

Onko muut huomanneet toleranssin huomattavaa kasvua lakkaan, jos olette 2-3vkoa vedelleet.
Aluksi riitti vähän päälle 2ml tippumiseen, ja hyvä “pörinä” pysyi päällä kun neljän tunnin välein otti 1.5ml.

Nyt tuohon tasaiseen pörinään pitää ottaa parin tunnin välein 2 ja tipautukseen unilääkkeet + tunnin sisään 4-6ml. Sitten kyllä nukkuukin sen 10h, kun ottaa 400mg seroquelia + vartin välein pari milliä, niin kauan että tipahtaa.

Noh nyt on lakkaa enää pariksi päiväksi ja niiden viekkareihin löytyy myös lääkkeet.

Oikeastaan punttisalihommia varten olen tuota ottanut, se kun lisää hgh-hormonin tuotantoa.

Terve!

Voin kertoa 11vuoden lakan/gamman käyttö kokemuksella seuraavaa. Jos aloitat tosiaan lakan juonnin, niin 2ml riittää tiputtamaan hyvin. Niinkuin kerroit. Mutta.

Siitä toleranssista…

Se kehittyy helv. nopeesti. Ja noi sun määrät ei ollenkaan kuulostaa omituisilta. Tosin en tiedä onko sulla taustaa tälle kyseiselle aineelle aiemmin. Koska jos on niin, niin tavallaan se tole pysyy. Eli vaikka olet juomatta, sanotaanko puolivuotta niin shotti toimii. Toleranssi tosin jotenkin jää päähän, muistiin.

Eli jos sulla on pidempi putki, ja pidät breikin niin sen jälkeen se tole on noussut, forever. Mun mielestä. Ja koskaan se eka shottihan ei toimi, ainakaan siis lakan kohdalla.

Jos nyt siis kuitenkin haluat tätä kiimaliimaa juoda, niin suosittelisin vaihtamaan gammaan. Toimii, mutta on huomattavasti parempi vaihtoehto terveyden kannalta. Tosin lakan terveysvaikutuksia pitkällä käytöllä ei ole tutkittu hirveesti. Tuo HGH juttu tosiaan pitää kutinsa, mutta varmasti siihenkin löytyy vaihtoehto. Tietenkin jos haluat käyttää G/L päihteenä, niin seon sitten eri jutu, tai sama juttu.

Ja jos kytät sut nappaa kun oot vetänyt överit, niin sano suoraan että lakkaa oon juonut, niin sillä selviit sairaalaan ja 3h päästä pois.

-uncle joe

Hei niin,

Tässä vielä yksi threadi täältä.

Aika osuvaa matskuu…

viewtopic.php?f=1&t=11977&hilit=lakka+gamma+10ml

No, vuoden sisällä oon hörsiny lakkaa 4 litraa.
Tilailen aina semmosen litran putelin, josta riittää pariksi kuukaudeksi.

Ekalla kerralla, en saanut nukuttua kuin lakalla, lopulta en silläkään.
Lopputulos: valvoin kolme kuukautta, ei auttanut ku soittaa ambulanssi, ne veivät mut sitten psykiatriselle, jossa sain semmosen piikin perseeseen, että kyllä mies nukahti! Olin vielä kaksi päivää siellä, sain baclofen nimistä lääkettä ja runsaasti bentsoja.

Nyt se loppu taas, mutta baclofeneillä, lyricoilla ja seroquelilla sain nukutuksi kuitenkin. Onneksi.
Olis nimittäin korvaushoitolääkärille selittämistä, että miksi et oo tullu hakemaan lääkkeitä… :mrgreen: