Toisenlainen elämä

Hei kaikille! Aloitan nyt nopeasti tämän ketjun, että se tulee tehtyä.

Muokkasin tätä aloitusviestin seitsemännen kerran vielä neutaalimpaan suuntaan tunnistamattomammaksi. Mitä väliä yksityiskohdilla on. Pohdiskelen sivuston aihepiiriin kuuluvia asioita ja mahdollisia syitä siihen, mihin tarvitsen alkoholia.

Aurinkoista päivää!

.

.

Hei Belle ja tervetuloa joukkoon!

Tsemppiä elämänmuutokseen ja sen myötä alkoholin vähentämiseen!

Hei Helena ja kiitos! Voin varmaankin sanoa, että helppoa se ei tule olemaan. Siksi tännekin liityin, että olisi jotain tukea. Toivon, että tämä riittää, mutta en ole ihan varma. :confused: Kovasti tsemppiä sinullekin ja mukavaa viikonloppua! :slight_smile:

Mihinkäs se laskuri jäi…

.

Itselläni tuntuu alkoholin kanssa tulevan enemmän sellaisia tosi onnellisen olon puuskia. Muutoin taas tunteet tuntuu tukahdetummilta. Ehkä selvin päin kaikki tunteet on selkeämmät itselle havainnoida.

Uutta suhdetta en itse uskalla ajatellakaan ennen kuin saan elämän hallintaan myös alkoholin kanssa. Tuntuisi siltä että tekisin väärin toiselle ja itselleni jos alkoholi olisi kolmantena pyöränä. Toisaalta suhde voisi olla motivoiva tekijä. Mut näillä menen nyt kun en ole muutenkaan varma haluanko edes suhdetta :slight_smile:.

Sulla vaikuttaa olevan hyvä alku tässä vähentämisessä, tsemppiä ja tahdonvoimaa kesään!

.

.

Hei Belle ja tervetuloa mukaan. Ja kiitos tsempeistä, ne tulee aina tarpeeseen :slight_smile:

Minä olen täällä muutaman vuoden palloillut mukana ja minulle tästä kirjoittamisesta ja tarinoitten lukemisesta on ainakin ollut iso apu.
Usein kyllä itsekseen tulee höpötettyä omassa ketjussa, mutta sekin auttaa! tai just se kun tänne kirjoittaa niin tulee mietittyä niitä asioita.
Kirjoitan aina pöytäkoneella tänne ja katselen välillä ulos puitten latvoihin. Monta kertaa joku ajatus on lähtenyt juoksemaan paremmin ja oon saanut selkeyttä ajatuksiini. Monta kertaa olen jotakin aikonut kirjoittaa vaan sitten olenkin deletoinut sen.
Mutta tästä plinkistä on apua kun sille vaan antaa mahdollisuuden. Toivottavasti sinä Belle ja moni muukin löytää sen juonen tästä.

Päivä kerrallaan ja tavoitteesta toiseen. Jos tulee kompuroitua niin sitten vaan nousee ylös.

Tsempit sullekin :slight_smile:

.

Tämä päivä näyttää menevän ihan hyvin.

.

Mieliala ei ole ihan kamalan korkealla ja tekemistä on enemmän kuin jaksaisi tehdä. Muutoin on mennyt ihan kivasti.

.

Niin ja painajaiset. :unamused: Ihan hirveitä työpainajaisia (Olen kussut kaiken ja kohta kai potkitaan pihalle). Tosi levännyt olo aina aamuisin.

Belle123

Voisitko ajatella toimivasi vähemmän kuin “hulluna”? Ettet ottaisi liikoja paineita ja liikoja touhuaisi ja tavoittelisi? Voisitko ajatella olevasi ihan ok pienilläkin askeleilla? Mustavalkoisuudessa on aina överin riski, ja se saattaa potkia takaisin. Kohtuus itseäkin kohtaan on varmaan parempi vaihtoehto, kuin itsen ruoskiminen …

Tsemppiä!

.

.