Toinen päivä

Alotin sitten naltrexonin eilen. Huomaan eron jo nyt. Oon ollu kännissä tänä vuonna joka päivä -1 Kokemuksia?

Ei ole itsellä ihan noin vauhdikasta ollut, mutta hurjasti tsemppiä sinulle jatkoon ja pidähän meidät ajan tasalla miten elämä jatkuu.

terveppä terve! Itsellä mennyt tässä viimonen vuosi aikalailla ryyppäämisessä. Välillä selvin ja sitten, kun krapula ja masennus hellittänyt korkki taas auki. Krampin sain keväällä ja talvella oli delikan tapaisia oireita. 2 vuotta ollut poissa päihteiden ja mt-ongelmien takia työttömienpajalta, mutta keväällä tosiaan päätin, että nyt saa riittää!
Mulla ei ole mitään lääkitystä viinaan, mutta oon hakenu rauhottavia ja b-vitamiinipiikkiä monta kertaa päivystyksestä krapulaoloihin.

Tsemppiä nyt ja tervetuloa mukaan! :sunglasses:

Tervetuloa mukaan anniewilkes.
Minulla ei löydy samoja kokemuksia kuin sinulla, mutta tsempit halusin toivottaa kuitenkin :slight_smile:

Kokeilin kerran Selincro nimistä lääkettä joka ymmärtääkseni on aika samanlainen kuin tuo sinun. Tuli ihan järjetön väsy ja paha olo. Ihan kuin olisin juonut 3 viikkoa putkeen ja sitten lopettanut laakista En pysynyt hereillä vaikka kuinka yritin. Onneksi ajoitin kokeiluni viikonloppuun. Toistin testin seuraavana viikonloppuna ja samajuttu. Meni sitten ne tabut roskiin (tai siis palautukseen apteekkiin). Nyt työterveyslääkäri määräsi minulle uutta laihdutusvalmistetta jossa on vähän tuota Naltrexonia. En hakenut sitä vielä, ajattelin kokeilla vasta loman jälkeen. siinä on meinaan mukana myös jotain ahdistuslääkettä joka ei sovi alkoholin kanssa kovin hyvin. Tuumin, että sitten loman jälkeen voikin hetken kuivatella ja samalla testata laihdutus tabut. Minulla siis ihan oikeasti vakava ylipaino ongelma ja kyllä, olen ihan laihduttanutkin, jos joku karppaaja nyt haluaa kommentoida :smiley: