Toinen päivä selvänä!

No niin, taistelu on aloitettu. Eilen oli aika vaikea päivä, tiesi, että siitä tulee tosi pitkä, mutta limun ja vichyn sekä luokattoman huonojen elokuvien katselu auttoi. Lopuksi vielä kirja käteen ja unille. Näin tosi HYVÄN unen: mulla oli ollut kamala työpäivä ja sitten tulin kotiin valkkaripullon kanssa ja kaadoin siitä TUOPILLISEN lasiin. Olin juuri ottamassa huikan, kun tajusin, että mähän en enää juo ja annoin lasin siskolleni. Siitä tuli hyvä olo, jo siksikin, että tuolla jossakin alitajunnassa alkaa tapahtua. Vähän on ahdistanut, mutta lähdin sitten autoilemaan ja kaupoissa käymään ja siinähän se ahdistuskin väheni. Ostin uuden vuoden juomiksi kivennäisvettä 9 litraa! Jos se ei riitä, niin ei mikään. Suosittelen muuten kaikille lämpimästi Copparbergin alkoholittomia siidereitä. Ne on tosi hyviä ja, kun avaa tölkin, siitä tulee niin kotoinen ääni…muttei muuta! :wink:

Voimia ja etenkin kärsivällisyyttä taisteluun!
Itselläni auttaa kun teen jotain herkku syömistä siinä vaiheessa kun viinipullo alkaa kovasti houkuttelemaan. Samallahan se on itsensä palkitsemista juomattomuudesta.
Makoilen välillä ja annan ajatusten virrata jos on virratakseen ja yritän olla “kiltti” itselleni jättämällä menneet sekoilut eiliseen ja keskittymällä elämään tässä ja nyt.
Uuteen vuoteen olen minäkin varautunut, Pommac Lightia ja Light colaa saunajuomaksi.
Hyvää Uutta Vuotta !