Toinen päivä menossa

Hei, kaikille :slight_smile:

Olen uusi täällä ja ilmoittaudunkin nyt rivistöön.
Aloitin antabuksen eilen. Omasta tahdostani.
Levottomuus on sana, jolla kuvaisin olotilaani tällä hetkellä.
Nautin kuitenkin siitä tosiasiasta, että toivoa on näkyvissä.
Pitkästä aikaa tunnen turvallisuutta ajatellessani tulevaisuutta.
Kiitos kaikille ihanista jutuistanne täällä. Olen lukenut niitä paljon.
Kiitos, että olette olemassa.

Mun jutut ei kyllä oo niin ihania mutta tervetuloa Sainsbury! o/

Jos tuo oli haaste, niin luen niistä muutaman :wink:
Nämä sivut tuntuvat vieläkin vähän vaikeakäyttöisiltä.
En ole päässyt vielä jyvälle kaikista toiminnoista.

Tervetuloa minunkin puolestani.
Itse aloin kirjoittelemaan tänne vasta kun olin ollut melkein kaksi viikkoa selvänä, siihen asti olo oli vielä sen verran levoton ja epävarma etten oikein uskaltanut. Hyvä kun tulit.
Usein asioista kirjoittaessa saa laitettua omiakin ajatuksiaan järjstykseen -ja uusi järjestys voi merkitä ajatusten innovoitumista taas uudelle tasolle, joten ei kirjoittaminen mitenkään tarpeetonta ole.

Tervetuloa minunkin puolestani! Levottomuus on tuttu olomuoto, mutta helpottuu kyllä, anna aikaa.
Itsekin ihan alussa, ylihuomenna tulee ensimmäinen kuukausi täyteen ja antabukset kuuluvat minunkin jokapäiväiseen vitamiiniarsenaaliini. Päivääkään en ole katunut, päinvastoin, kadun sitä etten lopettanut aiemmin. Mutta olet oikeassa joukossa, täältä saat kyllä tukea ja kannustusta!

Meri :slight_smile:

Moro! Olet ihan oikeesa paikassa !!! Minäkin luin ekaks muiden juttuja.Rekiseröidyin viimme keväänä,mutta kirjoitin ekakerran vasta Joulukuun lopussa karmeessa morkkiksessa ja tää plinkki on auttanut oikeesti.TERVETULOA mukaan! t.akkari