Pelasin juuri tänään kaikki rahani, kaikki laskut maksamatta, ei yhtään rahaa jäljellä, kuukausi seuraavaan tiliin. Mitäs tässä nyt tekee? Ei kai muu auta kun maata alas ja kuolla pois.
Täältä ei varmaan saa mitään apuja? Eikä suomesta varmaan, onhan pelit valtion lypsylehmä ja peliyhtiöt kaksnaamaisia hyväksikäyttäjiä.
Ei varmaan helpota yhtään mutta meitä on paljon täällä sivulla monta jotka ovat tai ovat olleet juuri samassa tilanteessa… kuten minäkin olen… vaikka elämä tuntuukin pysähtyneen siihen paikakkaan kun huomaa että taas kerran tili meni peleihin ja ruokakin on ostamatta ja niinkuin mulla on vielä tytärkin elätettävänä… silti se jostain tulee se ihmisen taito selvitä vaikka miten pahoista tilanteista… kun vaan jaksaa päivän kerrallaan… kun aamulla herää niin mieti että eilisestäkin selvisin hengissä niin miks en muka tätäkin päivää selviäisi… apua kannattaisi hakea sossusta tai a-klinikalta… itse olen huono neuomaan koska en itse saa aikaiseksi avun hankintaa vaan yksin kahlaan menemään… jokaisella on oma tapansa selvitä tästä päivästä ja huomisestakin… ja voin kokemuksesta sanoa että vaikka kuinka pohjalla on niin silti sieltä noustaan vaikka tiedän että tänään tuntuu ettei se ole mahdollista… jos minä olen tästä pohjamudasta noussut niin varmasti sinäkin sen teet…
Tsemppiä ja voimia sinulle ja muista et ole yksin samassa tilanteessa
Kiitos PP
Niin, onhan se kummaa miten paljon ihminen sietää loppujen lopuksi. Ja olenhan minäkin hengissä vielä. Aamu alkoi mielenkiintoisesti, löysin kirjekuoren joka oli jäännyt jonkun mainoslehden väliin, avasin sen ja sisältä löytyi syntymäpäiväonnittelut, “synttärit oli 6kk sitten ” ja korttiin liitetty 40 euroo
Tästä se varmaan lähtee nousee. Edelleen puuttuu 2500 euroa jotta saan kaikki laskut ja lainat maksettuu.
Itsekkin ollut samassa tilanteessa kun tili pelattu ja kaikki maksut maksamatta. Nyt olen saanut vähän itseäni niskasta kiinni ja pystynyt olemaa 2kk pelaamatta. Takana on yli 12k€ ulosotto velat jotka on kuitattu. Kyllä se elämä vielä paistaa risukasaankin. Voimia