Tiedänkö mä mitään reloista

Vahensin Lyrikaa 300mg ja Tramalia 200-250mg vuorokaudessa, käyttö oli melkein puolivuotta, lääkäri piti mua hulluna mutta itteppä kirjoitti lahetteen neurospykiatriselle kallom kutistajalle, koleme yötä vapisin viltin alla ja emöntä mittasi lähes 40a steen kuumeits jota mulla ei nirmaalisti kuume nouse kuudes kalja minkä olen itselleni menee nyt ja kaksi lasiak uivaa valkkaria kun on pyhä, viinaa ei pippaakaan eli tästäkin voi tulls reflat. Riittää kun vaimo ottaa kadestä taas kiinnij asanoo että pystyn ihmetekoihin kun vain lupaan,se lämmittää ja antaauskoa vaikkei tämä uskon asia olekkaan. Taitaa reflat olla ammattilaisten hommia, mutta kirvelee tämäkin.

Edit1: Ei tota väärin kirjoitettua otsaketta voi muuttaa, siis rerfloista

Alkeet.

Perjantain jälkeen ei yhtäkään lyricaa eikä yhtäkään tramalia, puolen vuoden max annokset on ny siinä ja väittäisin tietäväni nyt jotain refloista. Gabapentis Actavis 300mg 3 kertaa vuorokaudessa ja Diapam 5mg sama määrä, haluaako joku tietää miltä kipu tuntuu. 2* burana 400 autttaa jonkin verran mutta maha kestää max 2 annosta.

saattaapa ne tupata sieltä kuukaudenkin jälkeen vielä…

Tyo mulle uusi lääke on Lyrican esiisä joten voinee toimia suht hyvänä korvaajana ja reilun viikon päästä ollaan lääkärillä koka kirjoittaa mulle jotain kipulääkettä joka puree hermoihin paremmin kuin tramal, auumullahan starttaan koneen parilla teemulla kielen alla että pääsen edes vessaan asti. Kun on okein kova kusihätä sulaa teemut hitaasti kielenalla mut ennen ei untakaan että pääsisin pystyyn, olen kyllä koittanut mutta kipu vapauttaa rakon sulkijat tulee pyykkiä. Ne viimeksi neuvotteli jostain opamox tai vastaavasta ilmeisen tehokkaasta kumminki. Tämä lääkäri on mulle uusi sisätautien ylilääkäri kun vanha jäi eläkkeelle ja kirjoitti maanantaina 3*30 5mg diapamia suoraan apteekkiin ettei se ole näitä uusia syö buranaa ja kärsi lääkäreitä kun soitin ja sanoin että sekosin Triptyl purkin melko samoihin väreihin luullen että pameja on. On niitä kunnon lääkäreitäkin vielä ja ikävä kyllä kunnottomia, nyt kerään pikkuhiljaa oman apteekin jossa kahden viikon lääkkeet ettei tarvi maanantain tapaan mennä terkkariin kerjäämään mitään lääkkeitä. Olin muuten maanantaina sellaisessa kunnossa tärisevä ukon raato ettei mua olisi saanut päästää sieltä itsekseen ulos, se ketä lopettaa max annoksen Lyrikaa ja Tramalia 4 vrk tietää mistä puhun.

Otsikkoon viitaten. Tiedän jonkun verran refloista, joku muu varmasti paljon enemmän.

-Lyrica, pahin kaikista, hulluimmat reflat, onneks kestää vain 7-9pv.
-Tenox reflat, 2vuorokauden kuluttua tuntuu et niitä ON SAATAVA.
-Efexor, tiputus nollaan 225mg:stä kolmessa viikossa. Täydellinen sänkypotilas kaksi viikkoa.
-Alkoholi, 4kk raakaa viinaa 1-1.5litraa päivässä. Lopetus seinään katkolla ja 5 päivää kädet tärisi bentsokyllästyksestä huolimatta niin paljon, että söin sitten sormin tai hoitajan avustuksella :slight_smile:

Housut onnistuu pukea seisaalta eli yhdelläkin jalalla voi jo seistä, mutta tekis mieli ottaa muutama Tramal eikä itse lääkkeen takia vaan tämä helvetillinen särky panee nyt justiinsa 2*50mg kapselia suuhun. Heikkouttahan tämä mutta kiellettyjen listalla ei ole mut ei auta ohutsäijenero kipuihin niin on turhaa mutta mulla polvia leikelty ja kummassakin pohkeessa ollut proppu niin ovat kuin puuta jalat vaikka särkevätkin, buranaa ja panadolia kokeiltu mutta ei mitään tehoa.

Neurokipu, kun tilanteesi on kipujen takia varmasti todella paha. Niin oletko koskaan edes miettinyt kannabiksen lääkekäyttöä niihin kipuihin ja viekkareihin? Tämä on siis vain kysymys ei kehoitus. Ja tosiaankin vaikka kannabisvoin avulla, kun kessuttelusi olet saanut loppumaan.

Tässä linkki kannabiksen lääkekäytöstä—> fi.wikipedia.org/wiki/L%C3%A4%C3%A4kekannabis

Onhan se toki maassamme vielä laitonta, ja jos tämä estää testaamisen niin ymmärrän kyllä.

Katson ettei mikään laki voi ja saa estää mua elämästä ihmisarvoisesti mutten halua mihinkään tilanteeseen etten saisi sitä mitä tarvin ja täällä Pohjanmaalla ei toi tuo että ota rahaa mukaan ja mee tekeen kauppaa ei toimi, diilereitä varmaan mutta harvassa. Tulliin on jäänut jo muutakin harrastustavaraa joka ei ole edes laitonta niin en tohdi tehdä koukkkua aineeseen jota sitten tarvittsessa en saa.

no huh huh. en mä jaksa lukee noita aina vaa pälpätystä jostain sun lääkityksestä :confused:

kyl sä varmaan tiedät. Mä oon aina ajatellu että ei se substanssi vaan se määrä. En vähättele mopo viekkuja mut kyl kodeiinistaki itsesi paskas saat jos haluat. Tupakka on myös kovaa kamaa. Jos huoma että unta ei tuu palloo, paikkoja särkee, maha kuralla, nokka vuotaa, on kylmä ja mielialat vaihtelee voi sanoa että reflat ovat todellisia. Tosin pitkän oxyputken jälkee jätkä tärisee maassa eikä pysty liikkuu on aivan eri asia mut viekut kun viekut

Olen aikalailla samaa mieltä kanssasi. Mies taitaa tarvita psykiatrin hoitoa. Jos kerran Temgesic vie kivut pois, niin miksi hän ei olisi niihin tyytyväinen ja lopettaisi ruinaamisen :question: Hän ei ilmeisesti saa kotonaan tarpeeksi myötätuntoa sairauteensa, niin hän valittaa sitten täällä. Kaveri haluaa Durogesic laastarin, koska kuulemma on pilleri kauhuinen :laughing: . Tyytökööt nykyisiin lääkkeisiinsä… Toivottavasti hänen lääkärinsä olisivat lukeneet hänen kirjoituksensa, niin ongelmaan osattaisiin oikein suhtautua.

ArpaKuutio

Otappa pitkin päivää teemuja ja sano poliisille uttä olet ajokunnossa kun silmät on nuppineulan pään kokoiset ja tikkari kirkkaanpunainen, vuorokaudessa n, kaksikymmentä tablettia niin rupee meneen pakki sekaisin. Jos mahdollista niin luopuisin aamu teemusta, se haittaa lehden lukemista kun näkyy kahtena niin siittäkö hyppäisin auton rattiin, kivun se vie reiluun puoleenpäivään mutta en tykkää kun se keikuttaa venettä. Mieto pami 5mg3vrk on OK vaikka alla jyllää GapetiActavic 3300mg ja ja yksi Cymbalta 60mg. Huomioikaa että mun hermosto ei ole kunnossa ja vasen puoli putoaa hetkittäin pois. Terveenä narkkarina vetasin viisinkertaiset annokset, mutta kun en ole terve vaan sairas sekakäyttäjä.

Nyt on kärsitty Tramalin lopetukset ja huomenna on aika iltapäivällä lääkärille joka tietää jo että jotain kipuun mikä sopii nykyiseen lääkitykseen jota en halua vaihttaa mihinkään, neyrologiset kivut ovat mennyttä. Ei tarvi lääkitä kuin kipeät jalat joka ei liene vaikeaa, joko teemuja lisää tai jotain pitkävaikutteista särkylääkettä. Olen kerrankin positiivisellä mielellä, eli voinen tämän kesän elää ja se on mulle paljon. Takaporttikin on eli menen torstaina psykiatrille joka hoitaa lääkityksen josei terkkarin lääkäri uskalla. Vene pitäisi saada juhannukseksi mereen ja jäljellä on oljyn vaihto alapäähän ja vähän vahausta sisälle, jos jalat toimii niin kolme-neljä tuntia.

neurolle tsemppiä multa vaikken jaksakaa juttujas lukee