THE END

0 pelitöntä päivää. 1 rikos rahapelien takia. 2 menetettyä vanhempaa rahapelien vuoksi. Ja 10 vuotta yritetty lopettaa rahapelit siinä onnistumatta.

Wylpperi luovuttaa nyt iankaikkisesti kokonaan kaiken. Hyvästi.

Hei Wylpperi! 26.1.2013 kirjoitit, että olet 21-vuotias nuori mies, joten se tarkoittaa, että olet vasta 26-vuotias

Tekisi mieli sanoa, että juuri tämän takia kannattaisi nyt ryhdistäytyä. Vahvasti vaikuttaa siltä, ettet yksin onnistu. Tuollaiset “luovutan” tai “en ikinä enää tänne kirjoittaa” eivät auta yhtään. Sä olet vielä todella nuori, ja kannattaisi nyt oikeasti miettiä mitä sun pitäisi tehdä, jotta pääset eroon peleistä. Hyvillä fiiliksillä mennään vain vähän aikaan, mutta kun tulee vaikeita hetkiä, niin silloin on vaikea.
Etkö sä joskus kirjoittanut, että sinulla on edunvalvoja? Voiko sitä kautta saada kontrollia, jotta et pääse pelaamaan. Onko joku, jolle voisit antaa kaikki sun rahat, ja joka antaisi sinulle juuri sen verran ruokarahaa mitä tarvitset?
Älä ainakaan luovuta!!

Wylpperi, nyt kuulolla!! Ihmiselämä on liian arvokas hukattavaksi. Mä kyllä jaan noi tunteet, tiedän hyvin mistä puhut. Olen itsekin sukeltanut todella syvälle. Silloin humaltuneena olin jo harkitsemassa lopullista ratkaisua, ja kyllä. Ihan tosissani. Se voi tuntua hyvältä ajatukselta, mutta se on kaikkea muuta kuin hyvää. Voisin varmaan heittää jotain positiivisia fraaseja tähän, mutta sitä en tee. Mä haluaisin potkia sua persuksiin ja takoa järjen ääntä sun ajatuksiin. Sulle on koittanut aika pysähtyä ja miettiä. Jos ei muu auta, soita hätänumeroon ja ota apu vastaan. Ja haluaisin myös herätellä muita täällä olevia, itse olen saanut tukea kun olen sitä tarvinnut. Meillä on v…u yksi elämä. Sun elämäs Wylpperi on yhtä arvokas kuin kenen tahansa muun. “Don’t let this fucking world tear you apart”. Mä uskon suhun.

Nyt et luovuta! Asiat korjaantuvat kyllä! <3

You are loved. You are loved. You are loved. Drop your fucking quilt, you are not much different from a gun that someone else uses to kill. Let the sun shine its light on you (literally). Take a charge and make your own programming. You are loved. You are loved. You are loved.

Onhan kaikki hyvin? Tuli hätä sinusta :unamused:

Anna joku merkki itsestäsi. Edes piste. Pliis.

Olen elossa kyllä. Olin viikon lomalla Kreikassa. Paska hotelli, jossa paska nettiyhteys. Muuten mukava loma. 8 pelitön päivä sen vuoksi. En lupaa kirjoitanko tänne.

Voipi olla että tulee minulle vähän risuja tästä, mutta sanon sen kuitenkin. Minusta tämä on v-maista touhua. Laitat palstalla viestejä tyyliin “luovutan iänkaikisesti” otsikolla “THE END”. Kuule wylpperi, palsta on täynnä ihmisiä, jolla on sama taistelu kuin sinulla, ja varmasti synkeänä hetkenä joillakin (ehkäpä monilla) on ollut itsetuhoisia ajatuksia, kun kaikki on tuntunut niin toivottomalta. Nuo ihmiset ovat huolissaan, ja toivovat, että joka ikinen (sinut mukaan lukien) pääsee pelihelvetistä. Sitten yhtäkkiä: “joo, olen elossa, ja lomalla olin viikon verran Kreikassa”…huoh.
Eipä minulla muuta…

Samaa mieltä Koodari kanssa. Tämä oli pohjanoteeraus. Eipä paljoa sympatiaa löydy. Huomiotako hait? No sitä sait. Oikeasti minäkin säikähdin. Epäkypsää käytöstä. Piste.