testit ei näytä aineita!

Siis, minulla on tramadolia, lyricaa, bentsoja sun muuta lääkityksessä.
Ja halvauksesta johtuva virtsanpidätysongelma, jonka vuoksi saan tehdä testit tuomalla ne kotoa, koska “kukko ei enää kuse käskemällä”. Syön lääkkeeni ainakin suunnilleen oikein, oheiskäyttöä ei pitäisi näkyä, koska se on harvinaista ja satunnaista ja kaukana harvosita testeistä. Lisäksi tarvin lyrican ja tramalin kävelyyn ja enemmänkin kuin päiväannokseni rivatrilia (klonatsepam) jotta voin käydä kaupassa. Säästän sitten niistä päivistä joina istun kotona. Annos on 4,5mg rivaa päivässä 600mg lyricaa, 400mg tramadolia, 100mg ketiapiinia.

Niin, ongelma on se, että minua öisin kusettaa jatkuvasti enkä siksi voi nukkua kusematta housuihini, ainakaan kunnolla. Sitten todellinen ongelma - noissa kokeissa ei näy tramadoli tai klonatsepami ja minua epäillään lääkkeiden myynnsitä.

Koska kusen pienissä erissä ja usein, niin voisiko olla äitini epäilemä (hän on yls.lääk.tiet. erik. lääk.) “vahinkona tuleva vesikusi”. Voi olla, mutta miten saisin oikeat lääkkeet näkyvän näytteissä, kun niillä on vielä pitkät puoliintumisajat kuten loratsepamilla, niin ei luulisi olevan vaikeaa, mutta ei vain näy? Siis ilman mitäöän “huijauskikkoja” koska syön lääkkeeni. Olen vegetaristi, 1. tyypin diabeetikko ja ihan ok kunnossa nyt muutoin, paitsi virtsaamisongelman suhteen.

Pyydä, että mamma laittaa katetrin ja kerää kusen pulloon. Et varmaan ujostele, jos mamma pitää sinun hepistä kiinni?

No mulla on kotona katetreja ja oon katetroninu itteni niin monta kertaa, että joo, voisin tulla vaikak kateroimaan siihen lääkärin silmien eteen itteni, mutta nyt toimintataktiikka on lääkärin valitsema ja tämä, ehdotin katetrointia, siis että teen sen itse, koska teen sen itse niin, ettei mikään alapäässä vaurioidu (kun sairaanhoitajat ovat runnoneet kullia aika väkivaltaisesti) niin tekisin sen mielelläni kotoa tuoduin välinein paikan päällä mutta se nyt ei sopinut. Eikä sekään, että tuon osan lääkkeistä nähtäväksi joku kerta kesken viikon, että en ole niitä ainakaan siihen mennessä myynyt. Mutta miten todsistaa, etten myy lääkkeitä, jos kusessa ei näy niitä “oikeita” aineita?

Mitataanko sulla Tramal erikseen vai pitäisikö opparina näkyä? Sehän ei näy lainkaan opiaattina ja tätä eivät kaikki tiedä. Onko depot vai normi? Miten Lyrica mitataan? Myöskään rivat eivät näy bentsoina eli kait sulla on erilliset lääkeainetestit??

Ei perse, justhan tos oli juttua että jollain huumeseula antaa vääriä tuloksia.

Mul on käyny niin että ku ottanu jonkun hervottoman määrän kaljaa, niin testi on ollu liian laiha. Et ei kai se usein kuseminen virtsaa ohenna.

Eiks toi verikokeilla luulis selviävän jos käy liian kiusalliseks.

En ole mahdottomasti kaljoitellut, muttakun sain halvauksia lantiosta alaspäin ja se muutti myös “alapään” toimintaa niin, että kusi tulee kun haluaa, muttei väkisin, siis virtaa ei voi kontrolloida laisinkaan, niin joskus yöllä saattaa olla 20 kertaakin että pitää käydä WC:ssä. Myös tuon takia ei huvita kaljoitella ,voitte kuvitella mikä tilanne on olut-illan jälkeisenä yönä. Ja tramal näkyy noissa testeissä erikseen, ei opioidina vaan ihan tramadolina. Lisäksi nuo ovat sairaalan testejä täällä, joissa jopa eri bentsot ovat eroteltu, joten vaikkapa diapamien viihde (tai ihan tarkoitus) käytöstä jää helposti kiinni kun puolinitumisaika on pitkä. Lyricaa nuo testit ei näe eikä siitä ole ollut puhetta, mutta puhetta on ollut vähän koko lääkityksestä, kun ei tramadoli tai klonatsepami näy.

Ja ne on tosiaan sairaalaan vietäviä testejä, niitä tarkempia, ei mitään A-klinikan tikkutestejä jotka nyt voi näyttää vähän mitä sattuu (kokemusta siitäkin, nyt A-klinelle porttikielto).

Noita tikkuja minulla on kotonakin ja jos olen duopannut ne kyllä näyttää ihan oikeat sateenkaaret kun joskus tulee sorruttua vielä teksiin tai metukkaan jos oikein hyvää tarjolla on. Olen huvikseen upotellut silloin liuskoja kuseen ja kyllähän ne viivat nousee. Kuten myös bentso- ja tramadoliviiva, siis kotona, mutta tuossa näytteessä jonka pitäisi olal tarkempi, ne eivät ole parilla kertaa näkyneet. Toivottavasti ensi kerralla näkyy.

Minuun luotetaan todella hyvin ja minu kusivaivat ja halvausjutut tiedetään, mutta en tahtoisi menettää luottamusta saati lääkitystä joka on ihan elintärkeä - jalat ei liiku ilman lyricaa, lyricalla ne liikkuu, mutta kivuliaasti, joten siihen tramalia (ja samalla vähän niinkuin korvaavana, kun se subukatkolla määrättiin) ja rivat on pakko olla (tai niitä on pakko olla, kun olen kotona, säästelen, kun joudun ulos, otan vähän enemmän) että voin käydä kaupassa, asioilal yleensä, muuten hermostun jonoissa ja eksyn marketteihin ja olen ihan sekaisin enkä osaa tehdä mitään. Vain riva toimii niin, että tuolla combolla pysyn kivuttomana, rauhallisena ja voin liikkua ja hoitaa asioita. Saman asian toki ajoi ennen buprenorfiini mutta se oli kallista touhua täällä pohjoisessa se, joten mieluummin annan puhtaat testit (joissa myös näkyy oikeat aineet) ja pidän laillisen lääkitykseni.

Tänään istuin lattialla ja tein musaa aj innostuin niin, että meni puoli päivää ihan flow-tilassa vain äänitellessä ja tehdessä juttuja, niin kun nousin (unohdin jopa tupakan, niin innostunut olin!) niin toinen jalka ei ottanut päälle ja piti kävellä, tai pitää nyt vieläkin, pitäen seinistä tukea.