Testissä - SELINCRO 18mg....

KESÄLOMA alkoi… ja siksi kokeilen tätä Tieteen Riemuvoittoa alkoholismista… rapoirtoin teille…: Viina nousee nopeammin kuin mun toleilla yleensä päähän mutta erilailla… Mitään erikoista nousuhumalan tunnetta ei tule…tila ikään kuin siirtyy heti rentoon “lötkikseen” jossa ei tosiaankaan kisko kaksin käsin viinaa… raportoin lisää kun kerkiin

Testitarkoitus?
Vähentämistarkoitus vs kokonaan lopettamistarkoitus, siinäpä se suurin pulma, näin uskoisin.

En sano, että turhaa touhua tuollaisten lääkkeiden popsiminen, kun juominen ei siitä lopu, jos se on se tarkoitus. Tuo tietysti voi edesauttaa sitä omaakin näkemystä siitä miten riippuvainen onkaan. On pakko koettaa kaikki konstit, jotta saisi vielä jatkaa ongelmansa parissa.

Toivottavasti saat testistäsi sen lopputuloksen, että on parempi lopettaa kokonaan ja raitistua aikuisten oikeasti.

On mielenkiintoista kuulla voiko alkoholismia hoitaa kemikaalilla joka poistaa juopolta sen viimeisimmänkin nautinnon/ tai ainakin toiveen siitä nousuhumalasta.

Kerroppa Kalevi miksi ihmeessä kiskot sitä viinaa vaikka lääkkeen kera vain “lötkistelet” eikä olosi ole hyvä? Vai onko tarkoituksena ikäänkuin vain vähentää juomista koska lääkkeen kera ei tule juotua niin paljoa koska ei tee mieli? Mutta pakko on kuitenkin juoda ainakin jonkun verran… :mrgreen:

Minä en henkilökohtaisesti jaksa uskoa, että tuo voisi toimia mitenkään muuten kuin herättelemällä ihmistä näkemään oma ongelmansa…

Vai niin se meni Kalekin lääkefirman kalliin kusetuksen halpaan. Odotan toki mielenkiinnolla raporttiasi Selincron toimivuudesta :smiley: . Minäkään en usko hetkeäkään, että Selincrot tai ReViat auttaisit alkoholistia millään tavoin ryyppäämisen vähentämisessä/lopettamisessa, ts. eihän alkoholisti mitään hauskaa nousuhiprakkaa välttämättä mihinkään tarvitse, vaan ihan vain sitä viinaa ja kunnon itsesäälikänniä :mrgreen: .

Omakohtaista kokemusta mulla ei noista lääkityksistä ole, mutta olen kyllä aivan ilman moisia lääkkeitäkin onnistunut ryyppäämään niin, että koko juominen ja kaikki muutkin asiat vain ahdistivat, itkettivät ja vituttivat jo alusta alkaen ja mitä enemmän join, sitä pahemmaksi oloni meni, mutta silti sain kaadettua keittoa kiduksiini oikein kiitettäviä määriä :unamused: .

Nuo naltreksoni-/nalmefeenivalmisteet voisivat sopia ei-alkkikselle juomisen vähentämiseen, mutta olenpa miettinyt sitä, miksi ihmeessä ihminen, jolla ei alkoholiongelmaa ole, ei saisi korkkia kiinni ihan ilman mitään apukeinojakin :mrgreen: :laughing: .