Tervetuloa!

Tervetuloa uudelle keskustelualueelle!

Käyttäjien pyynnöstä olemme luoneet toiminnallisille riippuvuuksille oman alueen. Rahapeliongelmasille tarkoitettu Valtti sekä nettiriippuvuutta käsittelevä Katiska jatkavat toimintaansa tuttuun tapaan, joten tällä alueella voidaan keskittyä keskustelemaan seksi-, osto- ja läheisriippuvuudesta sekä syömishäiriöistä.

Palsta on kokeiluluonteinen, ja jatko riippuu keskustelijoiden aktiivisuudesta.

Voit halutessasi ehdottaa palstalle nimeä osoitteeseen paihdelinkki@a-klinikka.fi.

Antoisia keskusteluhetkiä!

Terveisin,
Päihdelinkin toimitus

Hei,vaan Päihdelinkin pitäjät. :smiley:
Viimeinkin olen löytänyt minulle sopivan keskustelupalstan.Olin aikaisemmin paljon ihmettelemässä
Tukiaseman kirjoituksia,mutta en oikein kehdannut kirjoitella sinne kun olen niin moniongelmainen.
Lopetin vuoden kestäneen juopottelun.Join joka torstai pullon Toffeelikööriä.Joulukuussa iski paha morkkis
kun tuli poltettua tupakkaa aski kaupalla,rahaa paloi röökiin ja toffeeseen.sitten kun vielä mies oli etttä
ryyppääminen on mulle hyväksi.En jaksanut muuta tehdä kuin odottaa torstaita ja sitä että milloin taas pääsee
ryyppäämään.Perjantaipäivä oli sitten kauheaa tuskaa.Enkä jaksanut normaaleja arkirutiineja.Perussairauksia mulla on
epävakaa persoonallisuushäiriö,kaksisuuntainen mielialahäiriö ja pakko-oireet.Huh melkein pelästyin että painoin jotain
nappia ja ett tää kirjoitus olis hävinny jonnekin,mulle on käynyt niin aika usein.Kärsin siis läheisriippuvuudesta,shoppailu
hulluudesta ja ensimmäinen syömishäiriö oli jo 12 vuotiaana.Samaan aikaan mulla tuli seksiriippuvuus eli halusin päästä
neitsyydestäni eroon millä hinnalla hyvänsä.Tää elämä ei enää sovi kun on kahden tyttölapsen äiti ja naimisissa vuodesta
1997.Nyt tuli tosi paha oivallus ett oon koko elämäni yrittänyt miellyttää kaikkia ja vähiten olen miellyttänyt itseäni.
Kiitos tästä vertaistukimahdollisuudesta.Toivottavasti tämä pysyy eikä käy niinkuin tukiasemalle joka on edelleen
SIVUSTOA KORJATAAN-tilassa. :smiley: