Terveisiä Kankaanpäästä!

Täällä sitä sit vietetään tipatonta tammikuuta. Ei ollu enää juuri vaihtoehtoja.
Lapset on tulossa tänne myös perhekuntoutukseen… useempi kuukausi kuntoutusta luvassa.

Kiva kuulla susta! :slight_smile:

Kertoile ehtiessäsi lisää, millaista siellä on, jooko? Onko hyvä paikka? Mukavaa raitista viikonloppua sinne.

Hieno homma!Toivon mukaan tämä on sinun alkusi toipumisen tiellä ja se helvetti alkaa jäämään päivä kerrallaan taakse - sumuisen mielen/masennuksen/ajatusmallien korjaantumiseen menee pitkä aika, mutta pitkään sitä on varmasti itse kukin juonutkin - joten on syytä olla kiitollinen jos on päässyt nyt irti siitä huonosta elämästä ja on jo matkalla parempaan, vaikkakin alussa, mutta matkalla jo silti.

Muista että olet harva joka on lähtenyt hakemaan apua ja varsinkin kun kaikille ei paikkoja edes ole. Sinusta välitettään. Toivon valoa ja ainaisen toivomisen sijaan rohkeutta ja voimaa ryhtyä toimintaan - toivomalla ei asiat lähde kohti parempaa. Sitä on tullut tehtyä eikä itsestäni ole ollut pohjalta vielä nousemaan.

Trickster, “Runoilija rappiolla”

Kaikki muuttuu vielä hyväksi elämässäsi kunhan teet oman osuutesi .

Mutta se oma osuus on tehtävä ehjän ja raittiin elämän löytämiseksi.

Hyvää jatkoa alkaneelle raittiille vuodelle !

Vinetto

Hei
Onpa mukavaa kuulla sinusta. Kankaanpään muistoni tuli kirjoituksesta mieleen. Onko Tuurinpirtti tullut jo tutuksi? Jos Sillanpään Anu on vielä askartelun ohjaajana, niin hyvissä käsissä oot. Marjaana ja Raine lohikosta, voi että sentään.
Oon niin iloinen ja ylpeä sinusta. Todella hienoa, että lähdit hoitoon. Ole siellä niin kauan kun saat. Kun hoito etenee, niin vapauksia tulee lisää. Itse toimin aikoinani kanttiini vastaavana. Onko kiska vielä pystyssä?
Suosittelen, että teet tehtävät perusteellisesti ja rehellisesti. Ne ovat vain ja ainoastaan sinua varten. Lapsukaisesikin pääsevät luoksesi. Hienoa. Mun esikoinen kävi eskarin onnelassa. Oikein kiva paikka. Vaikka välillä nyppisikin, niin muista että se menee ohi. Kännimokailut ketuttaa enemmän (ainakin mulla oli niin.)
Välttele kuivanappaajia, ne voivat häiritä tasapainoasi.
Olisi mukavaa kuulla kuulumisiasi vielä täällä. Kirjottele, kun kerkeät. Paljon aurinkoisia ajatuksia minultakin.
Haleja
Niinuska