no nyt on terveiset toimitettu…ei kylläkään suoraan, mutta hänen ukkonsa välityksellä.
-onko tämä nyt riittävä päivän hyväksi työksi vai tarviiko tässä vielä jotain muuta saavuttaa?
! Moi Foottis, oliko tämä todella tarkoitettu Plinkin ketjuksi? Joka tapauksessa suurkiitokset vaivannäöstäsi ja panoksestasi.
Ehkä edistänee Andantelandian ja paikkakuntanne raittiuslähetystöjen diplomaattisten suhteiden elvytystä? Ne kun pääsivät jostain syystä hieman tulehtumaan.lol:
Valitettavasti mulla ei ole ajankohtaista privemeiliäsi joten en ole voinut ottaa yhteyttä sitä kautta; mulla on vielä vanha s-postiosoite voimassa ja käytettävissäsi. Edellyttäen, että sulla on se vielä tiedossa ja haluat ottaa yhteyttä.
Hyvää neljättä adventtia Bonnista!
kaikki hoituu ajallaan…viiveellä ehkä, mutta…
jos haluat kirjoitella yksityisemmin, tein s-postin: teppo.tulppu@luukku.com
ja laittakaa toki muutkin tekaistuja s-posti-osoitteita tänne toisillenne, jos haluatte jonkun kanssa yksityisesti viestiä.
täällä p-linkissä tarjotaan toki yksityisviestimahdollisuutta, mutta epäilen tokko se on koskaan toiminut tai ainakaan
kukaan sitä ikinä käyttänyt—
vaan paljon kyllä luulen, vähän tiedän
luulen tietäväni enemmän kuin…hmmm…
diindo…siinä tärkeimmät tällä erää tähän liittyen.
liittyykö tämä sitten mihinkään? kai se johonkin jossakin, joskus…
ai ja voi. miksi…ja älkää vastatko, tiedän kyllä: siks vaan…
OK, kiitos osoitteestasi, Foottis. Pistän jossain vaiheessa tekstiä tulemaan. Mulla menee kone/systeemi taas penninvenytysmoodin takia pariksi päiväksi hitaammalle ja joudun hieman rajoittamaan meilejä ja plinkkeilyäkin.
Ensi viikolla kuitenkin taas paremmassa vedossa - kone siis!
Hyvää viikkoa.
Kommentoitakoon tähän sen verran, ettei kukaan yksityisviestiä lähde kaihoamaan. Foorumisofta sinällään sallisi yksityisviestit, mutta ylläpitäjä on linjannut foorumin perustuvan avoimeen keskusteluun, mitä taas yksityisviestit eivät ole.
Tästä syystä toiminto ei ole plinkissä käytössä.
Tällainen vastaus ainakin joskus on tullut.