Juttelen nyt vaihteeksi tänne kun on paha olla eikä pysty nukkumaan.
Välillä musta tuntuu niin synkältä, mustalta ja toivottomalta, ettei sitä pysty millään sanoilla kuvailemaan (juu on taas dramaattista mutta kun välillä se vaan on) Mä luulen, että ehkä about 9kk(?) sitten ylitin jonkin rajan ja lakkasin yrittämästä.
Ja sen asenteen takia tilanne on nyt tosi paha… Mä en enää edes tiedä kuka mä oon. Valehtelen (niin saatanasti), varastan, huijaan, käytän hyväksi, teen melkein mitä vaan että voisin juoda. Eikä se enää TUNNU kovin pahalta ja mä olin ennen hyvä ihminen! Ja oon ihan kauhuissani että mitä mulle pitää vielä tapahtua… Oikeesti, enkö mä pysty parempaan???
Mä en kestä enää
-yhtäkään suljetun osaston reissua
-Sitä että teen meidän vanhemmat hulluksi, ne on ihan loppu x(
-Kuolemanpelkokohtauksia (kun on pahat rytmihäiriöt, pyörtyilee pitkin kämppää tai jotain eikä tiedä että onkohan tää nyt vaarallista vai ei)
-Puhtaita paniikkikohtauksia
-tätä jumalatonta itsevihaa ja häpeää (ha, mä kun luulin joskus tietäväni mitä huono itsetunto tarkoittaa! x)
-sitä että joutuu pelkäämään/hoitamaan jotain sukupuolitautia tai että on raskaana
-“kappas, tilillä 0,26 euroa”, laskut pitäis maksaa ja jotain varmaan syödäkin parin viikon aikana
-putkareissuja
-kännykän/avainten/lompakon kadottamisia
-JNEJNEJNE.
Mulla on niin paha olla että meen päivästä toiseen tyyliin 10 minuuttia kerrallaan, siis silloin tietty kun en juo! Ne asiat minkä takia itteäni turrutan, tuntuu etten ikinä pääse niistä eroon ja päälle vielä hirvee juomisesta johtuva masennus/ahdistus niin… MITEN VITUSSA TÄÄLTÄ NOUSTAAN YLÖS??
Tähän väliin, kai mä jaarittelen tätä vähän niinkuin vaan itselleni… Koska kun ei ole ketään kenelle puhua kun on pahin hätä niin tahtoo vähän nuppi hajota…
Asiasta viidenteen x( Noissa aa-kokouksissa mättää mulla se, etten mä vaan jaksa istua ja kuunnella muita kun oma pää meinaa räjähtää. Siinä on myös vähän se ongelma että jos kokous alkaa illalla 18-19, niin joko oon kerennyt siihen mennessä juomaan (useimmiten näin) tai sitten saamaan itteni sellasiin mielentiloihin (“mä en haluu!!! tää on niin nähty juttu, ei mua kuitenkaan mikään auta! Väsyttää ja ahdistaakin niin vitusti ja päätä särkee, ei mun tarvitse nyt mihinkään mennä, on se päivä huomennakin…”) Ja sama paska jatkuu, jatkuu, jatkuu vaan… “lapset siellä hyörii…”
Ja juu tiedän että ihmiset raitistuu muillakin tavoin kuin aa:n avulla, mutta mulle se ois aika helvetin oleellinen juttu koska tarvitsisin niitä ihmisiä ympärilleni (täällä on niin paljon erilaisia ryhmiä, että myös nuoria on kyllä mukana…) Ei musta koskaan tule sellaista että ravaisin niissä kokouksissa jatkuvasti, mutta NYT se ois aika vitun oleellista…
Huomenna ois NA muistaakseni 20 eteenpäin. Miten helvetissä mä saisin perseeni raahattua sinne. Apua! Mä en enää halua vajota syvemmälle, tuntuu kuin ois jonkin jyrkänteen reunalla ja YKSKIN askel vielä niin bye bye beautiful, se on mun menoa sitten ihan tosissaan.
Kai mä just tajusin että tää voi vielä mennä pahemmaksi. Sitä mä EN enää kestä.