Temgsic+rivat+lyrica+sirkat?

Mulla ois tuossa 0.4 teemu.
Kannattaako nokittaa vai ihan kielenalle laittaa?
Ja sitte ois vielä kakkosen rivoja, sirdaludia ja lyricoita. Kannattako kombottaa?

Joo oisin hakua voinut käyttää mutta olen liian laiska.
Toleja ei tosiaan ole kun hyvin minimaaliset rivoihin.

Jätä ne sirkat pois.
Nokita se teemu.
Ota muutama kakkosen riva.

Ja jätä lyricat nitkupäiväksi. ja sirdaludid hartiakipuun…

Tää varmaan poistetaan, mutta tuo on ihan pätevä neuvo :slight_smile: , niistä lyricoista se homma lähtee yleensä käsistä… :mrgreen:

Kiitos sinulle! Taidampa näin huomennissa tehdä kun muutenki vapaapäivä kotona ihan yksikseni pitkästä aikaa.
Onko tuo 0,4 temgsic liikaa tolettomalle?

[Poistettu sääntöjenvastaista -Päihdelinkin moderaattori], sirkkoja ei kannata imuroida noiden kanssa, voi olla että tipahdat ja menee ns. olot ohi. Riva nyt vois sopii kylkeen, teet mitä teet. LevyllinenLyricoita, melkein yhtä hyvä nimimerkki kun täällä aikoinaan Paskalapio! Hitto mulla on vaa jämät lyricalevystä, koit pärjää! :mrgreen:

Jos nyt vaikka ensin kokeilisit, mitä se Teemu pelkiltään sulle sanoo ja mietit kombotteluita vasta, kun olet hieman pidemmälle edennyt urallasi :wink: .

Sinänsä kuolemakombohan tuo bupre+Rivat+Lyrica on, mutta jos pienissä annoksissa liikutaan, niin tuskin riski kovin suuri on edes tolettomalla, koska meneehän vastaavaa lääkitystä ihan lääkärin määräämänäkin ihmisille, joilla ei mitään armotonta sekakäyttötaustaa ole. Sen sijaan olostasi voi tulla niin sekava ja tokkurainen, että siinä voivat bupren tuottamat hyvät olot mennä tyystin hukkaan, joten suotta ahnehtia heti kättelyssä.

Sirkat suosittelen minäkin säästämään niska-/selkäkipuun. Niiden viihdearvo on puhtaasti siinä, että onhan sitä kivampi olla olemassa ja elossa, kun ei niska jumita :mrgreen: .

Okei ajattelin sitten tuon koko teemun nokitella ja sitten olotilasta riippuen ottaa rivan tai kaks.
Lyricat ja sirkat jätän siis pois mutta mites onko järkeä hyyvin pientä pientä määrää (50-100mg)tramalia kombottaa noiden kanssa?

Ja kiitos eazy! :slight_smile:

^ Ei välttämättä. Tuskin tuo kovin vaarallista on, mutta:

A) Bupre blokkaa herkästi muiden oppareiden vaikutusta, joten tramadoli saattaa mennä tyystin hukkaan tuossa kombossa. Itselläni(Enkä ole suinkaan ainut) tramadoli toimi kyllä bupren kerakin oikein hyvin, kun se on vähän sellainen omanlaisensa outo aine(Tiedä sanoisinko sitä oppariksi laisinkaan sanan varsinaisessa merkityksessä), muut opparit bupre kyllä blokkasi multa(kin) enemmän tai vähemmän.

B) Tolettomalla bupre/yleensä opparit saattavat aiheuttaa pahoinvointia/oksentelua ja Tramal on omiaan buustaamaan tuota vaikutusta. Kuosaaminen on monen mielestä mukavampaa, jos ei tarvitse kaiken aikaa pönttöä halailla :wink: :mrgreen: .

Kiitos kaikille vastauksista! Just sen teemun nokitin ja laitoin yhen rivan kielenalle sulamaan.
Oloja odotelessa! :smiley:

Olihan tuo ihan mukavaa. Oli lähinnä rento ja lämmin olo eikä huolet painanut mieltä. Silti odotin edes jonkinnäköstä euforiaa ja/tai nuokkuja.
Paihoinvointia oli ja kun puolikkaan tupakan olin polttanut niin laatta lensi…

Ei tunnu minun aineeltani hyvä juttu toisaalta.

^ Eihän bupre mikään kovin kummoinen substanssi viihdearvoltaan olekaan. Mielialalääkkeenä kyllä toimii hyvin niillä, joilla toimii, kuten esim. allekirjoittaneella, mutta jos ei kummemmin masenna, niin älä suotta vedä. HUOM!: En suosittele kaikille masentuneille, että ryhtykää heti Subu-nisteiksi, koska siinä voi tulla kaikenlaista ei-niin-kivaa lieveilmiötä vastaan, eli käykää ensin kiltisti hakemassa apua ja syökää niitä virallisesti hyväksyttyjä hyödyttömiä paskalääkkeitä aikanne ja sitten KUN huomaatte, ettei tämän maan julkisista MT-palveluista ja SSRI-mömmöistä ole, kuin lähinnä harmia, aloittakaa vasta itselääkintä :mrgreen: :smiling_imp: . No niin, siinä tuli sellainen pieni katkera avautuminen :mrgreen: , mutta onneksi ovat mulla jo taaksejäänyttä elämää, sekä bupre, että surkeat julkiset MT-“hoidot”, toistaiseksi ainakin ja toivottavasti näillä mennään :slight_smile: .

^ Joo, komppaan Winstonia kyl täysin tossa, et jos ei pakko ole niin pysy ihmeessä erossa bupresta jos vaan mahdollista.!!
Juurikin niiden haittojen takia joita siitä seuraa, kun on muutaman viikon/kuukauden käyttäny, niin sen jälkeen se lopettaminen ei enää olekaan ihan niin yksinkertaista… :neutral_face: