temgesic???

Jep, uusi tuttavuus mulle. Eilen otin 0,06mg, tänään aamulla 0,04mg. Olo muuten ihan jees, mutta mitä ovat nämä sivuvaikutukset…?? Nyt alkanut päätä särkemään, hikoiluttaa, oksettaa ja virtsaaminen täysin mahdotonta :confused:

Mikä tähän nyt sitten auttais, onko teillä muilla tullut tällaisia sivuvaikutuksia temgesicistä?? Ja kauanko nämä kestää?

Entä helpotusta oloon? Olis mulla tuolla 2mg:n rivatrileja, mutta en ole uskaltanut ottaa. Tosi vittumainen olo. Tais tulla vedettyä vähän likkaa… :frowning:

Trollaat vai. Temgesickejä on 0.2mg ja 0.4mg kielen alla liuotettavia tabl. sekä 0.3mg liuosta. Ei noista annoksista mtn tuu.

Aamulla ilman 0.4 Temgesicciä en pääse sängystä ylös kuin väkisin punnertamalla ja niin kovilla kivuilla että kuset lirahtaa, kun tabu on sulanut ja muutama minuutti mennyt voin nousta normaalisti ylös. En tokikaan täysin kivuttomasti mutta päivä on alkanut ja päälle 5mg diapam jonka myös joskus sulatan kielen alla niin rupeaa ruppi jo taittumaanki eli syihkun jälkeen saan puettua jopa sukat jalkaan ja sitten kaffin kanssa pageenit 3*300mg, tramal 200mg, sydän ja verenpainelääkkeet, syön vähän ja otan insuliinin. Päivä alkaa ja pari tuntia olo vaan paranee.

Teemu yksinään vie vain kivut eikä mulla ainakaan mitään vaikeuksia kuin tuon tramalin kanssa joka tekee kusilukon, tosin nyt kuvista löytyi myös munuaiskiviiä mutta pieniä jotka pitäis tulla kivun kanssa olos itsestään ja näin on käynytkin että kkari katkeaa ja särkee ja sitten taas alkaa virrata. Kunnon närästyslääkkeillä helppo hankkia munuaiskiviä kuulemma ja nyt samariiniä kummenpaa en ota ja niitä juotavia jogurtteja jotka helppaa auttaa myös vatsaa.

Oikein käytettynä Temgesig on hyvä lääke mutta ei hyvääkään saa ottaa liikaa koska hyötyä ei siittä ole jos päätä ei ole halu sekoittaa mutta määrän pitää olla tosi iso silloin.

hups, noi vahvuudet olikin tosiaan 0,4mg ja 0,2mg.

Mulla siis käytössä 0,2mg:n tabletit. Nyt alkanut olo hieman helpottaa, kulunut n. vuorokausi tosta 0,4mg:n annoksesta. Eli taisin innostua liikaa ja otin liian paljon vuorokauden sisään. Eilen otin sitten päivällä yhden 2mg:n rivatrilin, nukuin muutaman tunnin ja olo hieman helpotti.

Tänään taidan pitää välipäivän molemmista, onneksi ei ole koukkua kumpaankaan. Ehkä jos sitä huomenna taas kokeilis, niin tietäis, onko noista tropeista kumpikaan mun juttu :confused: Toivon todella, ettei olisi…

Mutta tosiaan joo, eilisen olot oli tosi kurjat, päätä särki julmetusti, näkökenttä heivas joka suuntaan ja silmät valonarat, hikoilutti ja oksetti. On se kumma kun pitää kaikki oppia kantapään kautta.

Ja nokkaan vedin noi annokset, into piukassa joo…

niin ja vatsan sain rauhoittumaan libraxin avulla…

kokeilet silti varmuudenvuoksi, jos ne vaikka sopisivatkin sinulle? sit parin v. kuluttua katkaisuhoitoon, n. 10 mg päiväannoksilla. onnea matkaan. toivottavasti et tule katumapäälle. mä jotenkin jaksan uskoa, että uudet subutexin viihdekäyttöä suunnittelevat kyllä handlaa tän homman. tsemppii. älä nyt tyri. ota vaikka pienempiä annoksia, ettei tule huonoa ensivaikutelmaa.

No eipä ole tarkoitus vuosikausia käyttää. 10 vuotta vedin bentsoja ja vieroittauduin niistä kokonaan pois v.2008 sosiaalisairaalassa. Kunhan nyt muutaman kerran kokeilen, lisää en ole ajatellut hankkia.

Niinkuin tupakkilakossa ollut päättää että nyt baarissa polttelen ja sitten en ikinä ja pari kuukautta menee niin että baarissa vaan ja sitten vaan ku ajn autoa jasitten vaan kun olen syönyt ja sitten aamulla yksi, pian palaa taas aski kaksi ja paluu entiseen on tosiasia.

Miten ihmeessä sulla vaikuttaa teemut parissa minuutissa liukenemisesta? Itellä parin v:n käyttökokemuksen perusteella voin sanoo,että liuottamalla vaikutus alkaa n. tunnin päästä.Antasin mitä vaan jos itellä helpottais noin nopeasti ja noin pieni annos,ei edes ekalla kerralla auttanu 2mg kuin ihan minimaalisesti hermokipuun.

Kuten jo sanoin, tarkoitus ei ole koukutaa itseäni kyseisiin lääkkeisiin… Mulla on muutakin elämää, kuin päihteet. Jos mieli tekee päätä vielä sekoittaa, teen sen ehkä kesällä seuraavan kerran. Nyt stoppi kaikkiin aineisiin, olo taas jees ja valmistaudun pääsykokeisiin, enkä todellakaan jaksa nyt enempää sekoilla.

Taidan viedä lääkkeet apoteekkiin hävitettäväksi, itseasiassa molemmat, sekä rivatril, että temgesic oli pettymys. Pää selvänä on paljon mukavampaa.

Hyvää kesää kaikille, tasapuolisesti :slight_smile: Olen puhunut, aamen.

Tottahan se teemu jatkaa olon parantamista mutta se aamuinen muutama minuutti vie jo pahimman yli ja uskaltaa nousta ja mun pitää nousta nopeasti eli jos jään haaveilemaan sänkyyn niin nukahdan uudestaan ja nukun yhteen asti joka on vaarallista koska jotain on pakko syödä ja ottaa insuliiniannos ja muut lääkkeet särkyyn, sydämmeen, verepaineeseen ja viekat gapapentiiniin jo iskee. Mulla ihan korvissa suhiseen ja nopeus on todella hyvä, en sitä ottaisi josei olisi niin nopea koska se vauhti on mulle todella tärkeä ja joskun sulatan samalla pamin joka sulaa hitaammin muttasekin rentouttaa alle vartissa. Pahimpina päivinä pureskellut 200mg tramalin ja hörppinyt kahvia päälle ja siihenki tulee vauhtia suht nopeasti eli heräämisestä alle tunnin voin jo ulkoilla. Meinaa suomeksi että saan kengät jalkaan ja kärsimysten päivää voi viettää vaikka hivenen kävellen ulkona. Kurjaa on jos vaikutusta pitää odottaa kauan mulla toimii nopesti mutta vaikutus on hidasn ja Tramal syö teemun vaikutusta myös nopeasti pois.

kusi lukko ja oksentelu kuuluu asiaan jos ei oo ennen ottanu, oireet häviää ku käyttää vähän aikaa

Temgesic ja Diapam pitää mut hengissä, ilman niitä olisin heittänyt hanskat nurkkaan. Ei viihteiluun vaan ojeen mukaisesti käytettynä ja viihteilyssä nousisi tolet varmaan pian, älkää leikkiko niillä koska ne jotka tarvii niitä elääkseen saavat vaikeammin niitä.

ei nyt oo ihan oikea topicci mutta: onkohan tuolla buprella ja metyylifenidaatilla jotain yhteis vaikutuksia? jos ottaa päiväksi piristystä ja illalla rentoutuu buprella.

Ja mitähän mahtaa kroppa sanoa, jos samana päivänä vetelee temgesicin ohella panacodia :confused:

tonttu toljanderi… :wink: :confused: :smiley: :smiley: :smiley:

Eikö ne syö toisianansa, ei ole varma mut mitään mullistavaa ei tapahdu. Korjatkaa jos olen väärässä.

Buprenorfiini sitoutuu vahvemmin myy-opioidireseptoriin ja estää kodeiinia toimimasta. Turha syödä samana päivänä, ellei ota kodeiinia ensin ja vasta vaikutuksen lakattua Temgesicciä. Niin ja selvyyden vuoksi: Temgesicciä ei kannata syödä.

Pitipä vielä leikkiä temgesicillä ja bentsoilla, ööhh :confused:

Otin päiväseltään 1mg temgesiciä ja 2mg rivatrilia, muutaman tunnin oli ihan jees olo, mutta sitten alkoi kaikki heitättää ja pahasti. Kävelen kuin humalainen ja näkökenttä heivaa miten sattuu… Voiskohan toi johtua temgesicistä, muista aineista mulle ei ole koskaan tullut näin inhottavia näköhäiriöitä???

Ja olo muutenkin nyt aika paska… Teki mieli katsella vielä telkkaa, mutta kun ei näe kunnolla, niin taitaa olla paras laittaa nukkumaan… :frowning:

Rivatrililla saa kivat päikkärit ihan itsessäänkin, mukavan rento fiilis kun heräiuee ja kahvin jälkeen olo loistava… Eikä sitä edes tartte mitään maksimiannoksia vedellä, mulle ei ainakaan tole nouse siihen kovinkaan nopsaan… Ja välipäiviä kun pitää, vielä parempi.

Voimia kaikille!!!

Jep!

Olo johtuu varmasti Temgesic napeista, jos sinulla ei ole toleranssia :confused: . Annoin pari kertaa mun tolettomalle kaverille 0,4 mg Temgesicin ja kaveri oli todella pihalla :stuck_out_tongue: . Oksensi monta kertaa ja muuten sekoili :mrgreen: . 1mg buprenorfiinia on todella suuri annos, jos sinulla ei ole toleranssia :imp: . En ollenkaan ihmettele oireita!

Arpa