temgesic ja suboxone vieroitusoireet

Olen käyttänyt ensin xonea noin 1-4 mg päivässä noin 1-2v. Viime kesänä sitten aloitin katkon ja tuli aivan hirveät olot. Olin noin viikon ilman ja sit rupesin helpottaa oloa tramaleilla. Siitä sitten lähti rambo käyttö siihen asti kun rupesin saamaan yksityiseltä teemuja. Noin lokakuun alusta otin nokkaan sekä kielen alle keskimäärin 2-4 teemua päivässä, kunnes taas aloitin katkon. Aloin vaan ihmettelemään kun vieroitusoireet oli noin 10 % siitä mitä ne oli kesällä kun lopetin xonen! Nyt olen jo 9 päivää ilman ja tuntuu että on päässyt tosi helpolla, ainoastaan pienta lihas heikkoutta sekä yöllä herää kerran kun on hiestä märkä! Voiko olla niin että xone aiheuttaa pahempia refloja kun teemut?? teemuja käytin noin 4kk ennen kuin lopetin! Nukkunutkin olen väh. 6h per yö tosin melatoniinin ja pienen mirtatzepiini annoksen voimin! Hikoilukin voi osittain johtua paljosta myssyn poltosta kun katkaisin kummatkin samaa aikaan. tuli polteltua monta kk putkeen kunnon kukkaa joka päivä! Nyt siis 9 päivä menossa ja olo suht normaali, eikä ees vielä oo tullu masennus oireita! mut kyl kai ne sielt viel tullee! jos jollain samoja kokemuksia niin kertokaa ihmeessä!!

en osaa sanoa noiden erosta mut itellä tuli mieleen et käyttämäsi annokset on olleet pienempiä käytit xonea 1-4mg ja teemuja(oletan että ovat 0,4mg) 0,8-1,6mg nii onhan nois annoksissa aika iso ero…

Ei siinä muuta selitystä voi olla ku että oot nyt vetäny vähemmän. Teemuja en oo koskaan käyttäny niin pitkään et voisin verrata niitä refloja xonerefloihin, mut samaa ainettahan niissä on. Buprereflat mitkä buprereflat, kummassakin tapauksessa!

joo niin oon itekki kelannu ja viel ku niitä teemuja pysty annostelee paljo paremmin ku jostain kasipallosta leikkailee palasia!! Mut joo ei yhtää huono juttu tietenkään!! Ja tosiaa samaa ainettahan se on paitsi et en sit tiedä sen naloksoni vai miten nyt kirjoitetaankaan vaikutusta, tuskin kuitenkaa vaikuttaa refloihin oli sitä tai ei!! :smiley: