Temgesic 0.4mg

Hei. Kyselen vähän tästä aineesta, mutta sitä ennen avaan vähän taustatietoa miksi.

Minulta on olkapää leikattu mikä on luonnollisesti melko kipeä vielä koska leikkauksesta on kulunut niin vähän aikaa. Toisekseen tulossa on vielä toisenkin olkapään leikkaus koska sekin on sökönä ja kivut ovat sietämättömät. Hain Kipujen seurauksena kipupolille jos saisin sieltä helpotusta tilanteeseen ja parannettua elämänlaatuani. Aluksi toivoin saavani Targiniqia mitä sain syödä muutaman päivän leikkauksen jälkeen, mutta lääkäri ei ollut valmis menemään vahvimpiin opiaatteihin.
Otettiin kokeiluun nyt tuo Temgesic 0.4mg. Aloitettiin annoksella max 6tabl/vrk eli 2+2+2 ja tämän lisäksi tulehduskipulääkkettä kylkeen. Huomasin lääkkeestä olevan apua, mutta annostus oli vielä hieman pienehkö antaen tarpeettoman vähän lievitystä kipuun. Nyt olen omatoimisesti nostanut annostuksen 9tbl/vrk eli 3+3+3. Tämä tuntuu auttavan tarpeeksi pärjätäkseni ja saaden hyvän yöunen sekä paremman elämänlaadun.
Soitan kipupolin lekurille asiasta ensi viikolla ja kerron annoksen nostosta ja kysyn onko tämä ok. Tarkoitus olisi syödä näitä ainakin tämän leikatun olkapään kuntoutusvaiheen ajan seuraavat pari kuukautta ja sitten seuraava olkapää meneekin leikkauspöydälle niin kuvioita ajatellaan uudelleen.
Olen kuullut sekä lukenut, että kyseiselle lääkkeelle on ns. kattovaikutus, mutta mistään en ole löytänyt mikä se tarkkaan ottaen on. Olen itse isokokoinen kehonrakentaja/urheilija ja massaa alla 130kg. Syö nyt lääkettä 3,6mg/vrk.

Lastenlääkkeistä kuten Panacodeista ja Tramaleista ei ole minulle enää mitään vastetta suurillakaan määrillä ja pilaisin vaan sisuskaluni jos niiden popsimista jatkaisin.

Kipupoli on äärimmäisen tarkkana opioideista ja suosittelen vahvasti siirtymään jonkin ison yksityisen lääkäriaseman palvelusten pariin. Kerro tarkkaan tiskillä vaivat ja ettei lääkkeet riitä eikä vasteita tule määrätyllä lääkkeellä. Kaikki dokumentit mukaan ja liioittele jonkin verran mutta älä liikaa.
Kipupoli tuskin suostuu tuollaiseen Temgesicin nostoon. Kipupoli on sadististen lääkärienparatiisi tällä hetkellä Suomessa (johtuu heidän “hyvä veli” korruptiosta lääkefirmojen kanssa), [Poistettu henkilötietoja. -Päihdelinkin moderaattori] jolla hirveet kytkökset lääkefirmoihin+etuisuuksia tippuu niin ettei mitään järkeä. Käypä-hoitoa jota ei kukaan voi edes tutkia/valvoa sekä kivunhoidon ammattitaito on aivan aliarvoista. Toivottavasti karma on olemassa sillä nämä johtavat ihmiset seuraavassa elämässä olevat todella, todella kusessa :laughing:

[Poistettu henkilötietoja. -Päihdelinkin moderaattori] on jopa kieltänyt narkomaaneilta (joita tulisi hoitaa täysin ilman juridisia seurauksia jos ei kauppa käy, myös käyttöhuoneet tarpeellisia sekä labra jossa oman myrkyn voisi testata, että se on mitä pitääkin) täysin opioidit (myös miedot) vaikka käsi/jalka lähtisi onnettomuudessa irti. Yksityiselle vaan, suosittelen!

4-5mg/vrk kattovaikutus. Anna lääkärin tehdä hoitosuunnitelma koska se aiheuttaa riippuvuuden pitkään käytettynä.