Tekninen häiriö plinkissä

Viimeisen postaajan nimi ei näy ketjulistassa.

Hei Varpusemo!

Oliko vain hetkellinen häiriö vai eikö näy vieläkään? Meille Plinkin tiimille näkyy ainakin tällä hetkellä.

Yst.terv.
Pinja /Plinkin tiimi

Moikkis, ei näy vieläkään. Mites muilla näkyykö teillä?

t. Varpusemo

En myöskään näe oikeassa laidassa olevien postaajien nimiä. Kaikki on tyhjää.

Häiriö jatkuu vielä. Olisi mukava kuulla jo toisilla jäsenillä on sama häiriö, mutta toisaalta Suomalaiset ovat niin ujoa kansaa jotka eivät puhu ja pussaa ennenkuin ovat vetänyt Opamoxia ja halpis vodkaa. Sitten kyllä puukko heiluu ja ollaan sosiaalisia ja käydään tanssilavoilla riehumassa.

Kiitos vastauksesta Pinja, mutta mä epäilen että Plinkin tiimi on tehnyt tämän tahallaan mua vastaan. No, asia selviää kun lähden huomenna kirjaston koneelle ja katson jos sama ongelma toistuu siellä.

Häiriö jatkuu, en käynyt kirjastossa eilen mutta kokeilin kaverin älypuhelinta ja sama vika näkyi siellä.

Luulen että monilla esintyy sama häiriö, mutta ne ei uskalla avautua ennenkuin ovat vetäneet pullon Jallua ja kaksi purkkia Opamoxia. Tämä on tyypillistä kotimaista juntti kulttuuria.

Sama häiriö jatkuu, viestien oikeassa laidassa pitäisi näkyä postaajan nimi ja mahdollinen profiilikuva mutta kaikki on tyhjää.

Esim. Korkkiksella on profiilikuva Heineken olut merkistä missä lukee “Angel of Death” en näe sitäkään.

Voi vittu tätä mykkäkoulua kai ylläpito voisi edes vastata jos mulla on vakava tekninen häiriö, vai pitääkö tulla sinne Ratamestarinkadulle läppäri kädessä?

Sama tekninen häiriö jatkuu nyt kolmatta päivää. Muistan että samankaltainen häiriö esiintyi silloin kun Plinkin tiimi oli kutsunut Proviisorin paikalle lataamon puolelle, mutta silloin tekninen häiriö kesti vain muutamia päiviä.

Sama häiriö jatkuu nyt neljättä päivää. Pliis, tehkää asialle jotain. :frowning:

Yst.terv. Plinkin vakiokäyttäjä.

Hei

Voisitko laittaa vaikkapa screenshotin näkymästä sähköpostiste paihdelinkki@a-klinikka .fi ja kertoa samalla mitä selainta käytät? Esiintyykö virhe mobiilissa vai pöytäkoneella? Voimme sitten välittää ongelman webbarille ratkottavaksi.

Emme ole saaneet muita ilmoituksia ongelmasta, emmekä saa ongelmaa toistumaan omilla laitteillamme, joten vaikea päästä kiinni mistä voisi johtua. Mutta ratkotaan!

yt. Päihdelinkin toimitus

Käytän Google Chromea ja Mobi-laitetta. Mut nyt tää juttu alkaa käydä liian monimutkaiseksi etenkin kun korkki on taas auki. Täytyy vain odottaa että häiriö poistuu itsestään niinkuin ennenkin.

Yst.terv Varpusemo

En jaksaisi enään vinkua samasta asiasta, mutta häiriö jatkuu. Kai tähän on totuttava.

Häiriö jatkuu vielä. Käytän Google Chrome selainta ja 4G mobiililaajakaistaa. Mä tuun selvittämään tämän asian sinne Ratamestarinkadulle.

[Poistettu asiatonta. -Päihdelinkin moderaattori]

[Poistettu asiatonta. -Päihdelinkin moderaattori]

Hei

Voisitko laittaa screenshotin näkymästä sähköpostiste paihdelinkki@a-klinikka .fi, jotta voimme asiaa selvittää. Kerrotko vielä, mitä laitetta käytät, kun ongelma ilmenee?

Emme ole saaneet muita ilmoituksia ongelmasta, emmekä saa ongelmaa toistumaan omilla laitteillamme, joten vaikea päästä kiinni mistä tämä johtuu, mutta yritämme asiaa selvittää. Parhaiten saat meidät kiinni sähköpostitse (paihdelinkki@a-klinikka.fi) tai palauteboxin kautta, otathan yhteyttä, mikäli ongelma edelleen jatkuu.

yt. Päihdelinkin toimitus

Laite on Acer Chromebook 11 N7 joka saa yhteyden verkkoon mokkullalla. Mä en nyt rupee lähettämään mitään screenshotteja olen sitäpaitsi unohtanut oman sähköpostiosoitteen. Mutta en tosiaankaan näe toisten postaajien viimeisimpiä nimiä enkä mahdollista profiilikuvaa oikeassa laidassa. Esim. viimeisin postaaja plinkissä on 3760, Saunan puolella.