Onko mitään viihdykearvoa tästä.? Verrattuna vaikka lyricaan, samanlainen, vai enempi erinlainen.?
Poistaako ahdistusta kuten lyrica.? Onko shaissea.? Miks mä kyselen näin paljon.? Kokemuksia kertokaa tähän:
Kiitos vastauksista Nukkumaan noilla pääsin.
Tegretol ei viihdearvoa sano kaveri. se ottaa niit krapulaan
epilepsiakohtauksen estoon. thats it
Saatiin käsiimme äijän kanssa mojovan kokonen läjä Tegretolia, satasen normeja ja 250 ja 400 retardeja… Todistusaineistoa jäi yhdeltä illalta viisi tyhjää satasen levyä ja kaheksan levyä kahen ja puolen retardeja. Ilta alko ihan fantsusti, mut alko lentää laatta ja pätkii muisti ja vitulliset väännöt. Järkyttäviä halluja, ei tietoa ajasta ja paikasta, viimoset muistikuvat ku heräsin vähän väliä ja yritin nousta käsien varaa ja pää lämähti millon lattiaan, millon seinään ja millon mihinkin. Jotain muistan ettineeni, ja huusin et auttakaa ny joku vittu. Ukko samassa kuosissa, onnistu jotenki soittaa ambulanssin siitä sitte sairaalaan, siellä kaks päivää, edelleen kävelyssä sivuheittoa vaikka jo toista päivää kotona, eli maanantaina mömmöt ja ti sairaalaan… Tai jotain… Eli Viihdettä joo on mut arvosta en tiiä. Veikkaan kyllä et ei jää tän tampion viimeseks retkeks…
Viihdettähän tuossa oli Pisti hymyilyttää ihan kunnolla.
No luonnolisella neronleimauksellaniitä oli syötävä pari päivää sitten lisää, ajattelimme toimia hieman vähäisemmällä määrällä (eli n. levyllinen 200 mg per lärvi), ja ukko tietysti älykkääänä joi puoli koria bisseä siihen alle. JOS OTAT KYSEISIÄ MÖMMÖJÄ, ÄLÄ JUO ALKOHOLIA!!! Oli taas muslimimammat perässä ja avauduttiin jo vaultin salasanoista jos vaikka henki lähtee. Itsellä ei tietenlkään muutakuin pientä sivuluisua ja pari biisiä kuulosti normaalia paremmalta. Ja yllättäen heräsin sitten yöllä laattaamaan… Ja bytheway klonatsepaamista apua karbamatsepiinin aiheuttamiin “jumeihin” ja “vääntöihin” ehdottomasti apua… Kiva jos joku saa jotin viihdettä tästä irti, mulla ainakin meni maku kun kämppä taas vaihteeksi veriläiskiä täynnä.
Ainii lisätään vielä että sinnikkäänä naisena, vaikken pystynyt edes konttaamaan, välttääkseni alleni kusemisen (toistamiseen), olin päättänyt päästä vessaan keinolla millä tahansa. Katsoin sitten ambulanssimiesten nostettua mut tuoliin että oho, kynsi on lohjennut. (Todellinen omg reaktio, ilta oli nyt siis pilalla) Sairaalassa tarkemman katsastelun jälkeen tulin tulokseen että KAIKKI kynnet oli katkenneet, syystä että olin ns. raapinut itseäni eteempäin, ja vielä kohti ulko-ovea. Muistan sen järkyttävän huomaamisen kun tajusin että “Tästä ovestä mennään ulos, ei siellä ole vessaa!” Eli tuplalakkaa, rautaset tekokynnet ja oman kodin kartta ainakin ens matkalle mukaan.
^ Jaah… ja trolotilollollol …
Voi oliskin mieluummin rölli ku idiootti… tai kai sitä voi olla molempia
Pahoitteluni, ei mahtanu olla mikää lomareissu. Lisään ko. kombon “ei koskaan” -lsitalleni. Voimia.
Nyt on kyllä jo melkein Darwin kunniamaininnan arvoinen suoritus.
Tällaiset ns. trippistoorit ovat imo sitä parasta huumevalistusta mitä löytyy kaikille Sylvi-Johanneksille jotka tälle palstalle eksyvät