Tateista....

Tuli tuossa pari päivää popsittua jotakin tatteja joiden alkuperää en edes oikeasti tiedä. Nyt on ollut pari päivää hermot, vainoharhaisuus ja skitsoilu aika pinnassa.

Ei taida olla mun douppia nämä tatit enää…

Sait niitä siis joltakin ja paikasta X eikä hän kertonut onko ne kerättyjä tai kotona kasvatettuja, eikä muutakaan tietoa? oliko kuivattuja ja murskattuja. tosin kuivattuna moni tatti menettää ulkomuotonsa ja varsinkin jos murskattu niin melko hankalaa tunnistaa mistä kyse :unamused:
Villinä veikkauksena varmaankin cubensiksia. tai sitten suippumadonlakkeja, voi olla myös reunuskirjohelttoja mitä ei niin paljon esiinny, tai sitten punakärpässienen lakin nahkoja tai pantterikärppäreitä… tosin saahan noita printtejä netistä tilattua vaikka mitä sieniä mitä voi kasvattaa kotona mitä ei suomessa muuten esiinny. tuskin ainakaan mitään joukkoon on sekoitettu.
Saattahan sinulla olla jokin lievälaatuinen psykoosi päällänsäkin niistä?? onko sulla ketipinoreita tjsp kotona, jos ne jeesaisi vähän asiaa? tai sitten ihan vain bentsoja jos ne rauhottaisi vähän.

Se lääkitys tässä vähän ihmetyttääkin. Mulla menee 3xpäivässä 500mg Deprakinea ja illalla 500mg Seroquel prolongia. Ei oikein tunnu muuttavan suuntaan eikä toiseen.

No, huomenna osastolle. Odotan hevosen lääkitystä :slight_smile:

Olisiko bentsoviekkarit?? Oliko värit kirkkaita?

MItä olen täältä lukenut, niin taitaa olla bentsot ja hitaat sun juttus. Harvemmin hitaiden käyttäjät tatteja tai muita emptogeeneja/tryptamiineja/psykedeeleja/hallusiogeeneja käyttävät. On toki poikkeuksia.

Itsekin aion tässä ottaa lähiaikoina tatteja. älä tule paha trippi tule hyvä trippi… :mrgreen:
Nojoo set/settting vaan kuntoon ja pitää muistaa tosiaan että mieliala on hyvä, eikä mielensopukoissa muhi mitään
ikävää asiaa joka saattaa pulpahtaa tripin aikana pintaan ja rupeaa luuppailemaan sitä. Ei muuta kun avoimin ja positiiviin mielin matkaan mielen avaruuteen… :wink:

Mihin sä tämän tietosi perustat?? :open_mouth: En taida tietää ketään hitaiden käyttäjää, kenelle ei maistu… Muutaman sekakäyttäjän kyllä…

Luit varmasti Maagon ensimmäisiä viestejä myös??

Nojoo totta tiedän kyllä jarrujen käyttäjiä joille myös sienet ja ihan kaikki muukin maistuu.
Perustin vaan tietoni siihen, että ainakin pari jarrujen käyttäjää on tattien tai muiden deelejen jälkeen sanonu: no thank’s tateille, tainnut olla se tattien aiheuttama mindfuck liikaa.

^ Joo.Itse olen kanssa hitaiden käyttäjä,olen kyllä kerran sieniä syönyt en kyllä muista alkuperää yms.Muttajoo,ei taida olla noi tatit ainakaan ihan mun juttu…parempi pysyä näissä tutuissa ja ‘‘turvallisissa’’ :smiley:

Kyseinen huume on pilannut mun psyykeen, ainaki osittai. Ei oo mitää lasten leikkii…

eikös yleensä sienistä ja muista deeleistä sanota, että olisi hyvä käyttää noin 1-4 krt / vuosi. Muuten voi käydä psyykkeen päälle, tai voihan se muutenkin käydä. Joten kunnioitusta tattejakin kohtaan, kumminkin melko voimakas aine tuo psilosybiini. Saattaapa se ekallakin kerralla pukata psykoosin päälle.

^ Joo.Tateista en itse niin paljoa tiedä että osaisin sanoa mikä olisi sopiva määrä käyttää vuodessa,mutta olen itsekkin kuullut sen että 1-4 kertaa vuodessa on se aika maksimi,ja kyllä se ensimmäinen ja viimenenkin kerta voi todella riittää.En kyllä henk.koht tunne ketään ihmistä jolla olisi jäännyt psykoosi päälle,olen kyllä tarinoita kuullut.Mutta itse aioin kylläkin kieltäytyä jatkossa tateista.

No joo, taidan keskittyä muuhun kuin joidenkin hämärien sienien syöntiin. Eli alan nyt VIIMEINKIN laittamaan elämääni kuntoon. Asunto, kalusteet yms. Nyt kun olen täällä turussa tarpeeksi heilunut. Keskityn sis muuhun.

Ei hitto tä ketju ärsyttää mua, kun luen aina et otsikko on “TAITEISTA”, ja joka helvetin kerta mulle tulee sellanen iloisen yllättynyt olo et “voi kun kivaa, onko Maago innostunut taiteista?!” Mut ei, Maago on tietenkin vaan popsinut jotain tatteja…

^ Niin, mitäs jos ihan oikeesti, ihan silleen aikuisten oikeesti alkaisit VIIMEINKIN laittaa sitä elämääs järjestykseen? Hm?

Olen aina ihmetellyt tattien hypetystä. Neljä kertaa olen niitä itse kokeillut (ensin cubensista, sitten silokkeja). Tulihan niistä hassu olo ja kaikki nauratti, mutta ei mitään elämää mullistavaa, mistä jotkut ovat raportoineet. Kukaan kavereistanikaan ei ole kokenut sienien johdosta minkäänlaista “valaistumista”.

Itse en enää jaksa enää edes näitä topiceja lukea. Sori Maago, mutta olet laittanut varmaan 100 topiccia ryyneistä samalla tyylillä, “raittiina ollessa -saako näistä pään sekaisin-topiceja?”, muuttanut elämääsi kolmesti tai neljästi ja aina alat uudelleen käyttämään lääkkeitä tai vedät pään sekaisin muuten vain…

Eikö kuntoutuksesta jää todellakaan käteen omaa halua yrittää pysyä kuivilla joka vaatii selkeitä sääntöjä itselleen… Kyllä elämässä tulisi olla edes jotain, josta nauttii itse. Tiedän kyllä mitä tarkoittaa jos jokainen selviytymiskeino vaikuttaa olevan itsetuhoinen, mutta kyllä itse pohtisin hiukan tarkemmin jos kerta toisensa jälkeen katuu; kuinka on elämänsä onnistunut mokata. Tai miettisin oikeasti, haluanko edes lopettaa vai käyttää lopun ikääni… Lisäksi tekisin lääkkeenhaun vaikka päivittäin ja olisin rehellinen itselleni niistä ylimääräisistä; kaikista aineista. Kuten klinikallekin. Olen tosin tehnyt näin elämässäni muutamia kertoja, siitäkin on vuosia.

Helpompi tapa se on kusettaa itseään, mutta kannattaako silloin tappaa itseään henkisesti unelmoimalla asiasta, jota ei edes aio yrittää?? Itselläni on selkeät säännöt, joskus rikon niitä; lähinnä muistuttaakseni mitä en elämältä halua… Mikäli vielä olisin niin itsetuhoinen että rikkoisin sääntöni jatkuvasti; todennäköisesti en edes “yrittäisi lopettaa”… Tällöin kuitenkin uusi alku on oikeasti “uusi alku” ja voin itse asiaan vaikuttaa… Uusia mahdollisuuksia kun saa melko harvoin… Sori offia, eikä tämä ole pahalla…

Tatit omaavat eritäin kovan potentiaalin suurilla annoksilla, mutta vaikutukset kestävävät vain muutamia tunteja. Tatit myös yllättävät joskus positiivisesti tai negatiivisesti riippuen oman pään kunnosta ja set&settingistä ja rauhottavien määrästä.
Tämän johdosta tatit ovat erittäin hyviä. Itse pidän sieniä yhdestä vahvimmista huumeista. Johtuen omista käyttämistäni suurista annoksista. Tosin sienet voi luokitella myös mietoihin jos verrataan LSD:n tai Bromon tuomaan pitkään vaikutukseen.
Sieni överi=2-5h
LSD= 5-12h
Bromo= 20-36h

Pääkopalle aina pahempi mitä kauemmin ylilataus kestää.

I hear you, Malibu! Itse myös oon jo kauan ihmetellyt tuota Maagon tapaa aloittaa aina uus ketju kun on jotain sanottavaa. Kyllä täällä on noita ketjuja jo jos jonkinmoisia, että varmasti löytyis sopivia myös Maagon aiheille. Tulee vähän sellanen fiilis että jätkää ei kiinnosta lukea muita ketjuja lainkaan, ja siks ei oikeen tiedä että mihin ne juttunsa laittais joten menee helpoimman kautta ja avaa aina uuden kun tulee taas jotain mistä haluu jotain sanoa…? Samoin, kuulen sua myös tuossa et aika monta kertaa on tullut lupauksia/ uhoamisia/ vannomisia laittaa elämä kuntoon, ja seuraavaks kuitenki taas vetämässä viimeistä päivää. No, niinhän se itse kullakin yleensä menee, valitettavasti. Menee vaan kannustamisen halut ainakin, kun miehen mielipiteet asiasta heiluu kuin tuuliviiri.

Oon sua Maago tukenu monet kerrat, ja tuen edelleen! Tämä siis EI ollut vittuilua eikä muutenkaan pahalla millään lailla.