Tärkeä kysymys ajooikeusseurannasta ym

Eli tilanne on nyt se että ajo-oikeusseuranta on loppunut ja lääkäri ilmeisesti totesi sen epäonnistuneeksi (jäi yksi kerta välistä käymättä terveys asemalla, maksa-arvot koholla ja puhalsin erään kerran hieman) ja aikoo laittaa infoa tästä poliisi asemalle. Miten tämä sitten tästä eteenpäin etenee? Joudunko hommaamaan alkolukon autoon että saan sen takaisin ja jos sen laitan saanko sitten välittömästi kortin? Aikanaan tuli moka tehtyä ja nyt alkon käyttö on suht hyvin hanskassa ja järkikin sanoo että nuori mies tarvitsee sen kortin jotta elämässä pääsee eteenpäin. Vituttaa tämä touhu että yhdestä virheestä näin rangaistaan.

Eiköhän tuohon saa parhaan vastauksen, kun kysyt suoraan viranomaiselta.

Onhan se totta, että jos sovitaan jostakin seurannasta ja homma ei etene sovitun mukaisesti, niin kyllä siitä aina jotain tahtoo seurata. Se että homma on hanskassa, on osoitettava ja siihen tuo seuranta juuri tähtää.

No voi vitun vittu nyt taas :imp: ! Mun järkeni sanoo kyllä, että tuolla tavoin ajatteleva ihminen ei todellakaan tarvitse mitään korttia :angry: . Juu, en ole itsekään mikään puhdas pulmunen tuossakaan asiassa, vaan olen ajellut ties millaisissa sekakäyttökuoseissa ja saanut siitä hyvästä ihan ehtoollistakin, mutta mä sentään tajuan, että vika oli mussa, eikä kyse todellakaan ollut mistään pikkumokista. Pikkumokia ovat sellaiset jutut, että esim. sanoo kiukuspäissään rumasti jollekin ihmiselle. Ymmärrätkö sä, että olisit voinut kännipäissäsi ajaa jonkun päälle ja tämä henkilö olisi voinut kuolla tai vammautua vakavasti loppuiäkseen?!?!? Jos olisit ajanut jonkun lapsen hengiltä, niin olisitko silloinkin ollut vittuuntunut vain siitä, että sua rangaistaan ja, voi ei, siihen helvetin hienoon autoosikin tuli pikku lommo? Kyllä muakin vituttivat mun rangaistukseni, myönnän, mutta olen ehdottomasti sitä mieltä, että ne olivat täysin ansaittuja, ja paljon enemmän mua vitutti(lievä ilmaus) se, että mä olin niin vitun idiootti, että menin tekemään jotakin sellaista, joka olisi saattanut koitua jonkun viattoman ihmisen kohtaloksi. Onneksi mitään pahempaa ei tapahtunut. Ehtoollisen ja kuivuvan kortin kanssa mä vielä pystyin elämään, mutta sen kanssa en olisi pystynyt elämään, että olisin tappanut jonkun :cry: . Mä todellakin toivon, etten enää ikinä syyllisty noin kamaliin rikoksiin, ja mä toivon, ettei kukaan muukaan niin tekisi. Ne rangaistukset rattijuopumuksista eivät ole vain rattijuoppojen kiusaksi tehtyjä, vaan sen vuoksi, että siinä törttöilyssä(lievä ilmaus) saattaa saada todella pahaa jälkeä ja paljon tuskaa ja surua aikaiseksi.

No niin, se siitä hiiltymisestä :mrgreen: .

Ihan sieltä viranomaistahoilta kannattaa kysyä neuvoja tuohon pulmaasi, eikä luottaa Plinkin oikeusaputoimistoon.