Tarinani ja apua tarvitsisin

Elikkäs olen 34 - vuotias mies ja tässä viimevuosina ja etenkin vuosi takaperin on olut ruvennut maistumaan vähän liiankin kanssa. Ryyppäilen lähinnä yksikseni, mulla on kaksi mukulaa jotka eivät asu kanssani, pari hyvää harrastusta, työpaikka jossa tienaan keskituloa paremmin. Nyt on nainenkin kuvioissa jota tosin näen harvoin. Kaikki hyvän elämän pelikortit on siis käsissä mutta miten vitussa tästä etiäpäin?? Nyttekin olen juonut kaljaa pe ja la, ja nyt sunnuntaina kun oli krapula niin taashan sitä piti hakea lisää. Huomenna onneksi iltavuoro, niin jotensakkin selviydyn sinne. Tuntuu että kaikki rahat menee tähän typerään harrastukseen mutta kun on vaan pakko saada niin on pakko saada! Mitenkä tästä surullisesta kierteestä pääsee irti? Auttakaa mua!?

Moi! Jos tuohon ois helppo ja yksinkertainen vastaus, ni kertoisin heti. Se vaatii vaan vitusti tahdonvoimaa, ja tiedän ite omasta kokemuksesta ettei se todellakaan aina riitä. Lohdutukseksi voin vaan kertoa, ettet ole ainoa.

Itelläni kun sitä tahtonvoimaa ei ole. Tahtoa kyllä on.

Kaupungin päihdehoitaja tai vastaava tulee ensi mieleen, että jos siellä kävisit juttelemassa.