Tarina peliongelmasta

Moi

Ajattelin kirjottaa tänne omakohtaisen kokemuksen peliongelmasta. Ja siitä että miten se vaikuttaa parisuhteeseen.

Kaikki alkoi joku 5-6 vuotta sitten kun ensimmäisen kerran tutustuin näihin pelisivustoihin ja sen jälkeen on menty ylä-alamäkeä. Bingosta siirryin pikkuhiljaa urheiluvedonlyöntiin ja se vei täysin mukana.

Alussa pelisummat pysyi ns. kohtuullisena mutta koko ajan aikaa ja rahaa kului enempi ja enempi. Olen kuitenki parisuhteessa ja siihen käytetty aika alkoi vähentyä.
Puoliso kyseli summista ja peleistä mutta sanoin aina että kaikki on ok.
Suhde alkoi kärsiä pahasti ja peleistä seurasi riitelyjä riitelyjen perään. Välillä olin pelaamattakin jonkun aikaa koska oli tosi surullista katsoa kun puoliso kärsii tästä. Keskusteltiin peliongelmasta ja lupasin olla pelaamatta.
Jonkun aikaa pelaamattomuutta ja taas alkoi.
Olen kuitenkin kohtuu hyvätuloinen niin ei ollut vielä rahallisia ongelmia.

Pari vuotta sitten tilanne alkoi mennä tosi pahaksi suhde alkoi olla katkolla ja olisi viimeinen tilaisuus tehdä muutos.
Aloitin taas kerran paussin jota kesti muutaman kuukauden mutta pikku hiljaa tilanne alkoi taas karata käsistä ja taas mentiin. Pelit ottaa otetta enempi ja suhde jää palamaan pienellä liekillä.
Viime vuoden lopussa tilanne karkaa ns. täysin käsistä. Joudun ottamaan jo pikavippejä rahoittaakseni pelejä ja saamaan takaisin häviämiäni rahoja. Puolisolle en näistä tietenkään halua kertoa ja kiistän kaikki jos kysyy jotain peleistä tai vipeistä. Tämän myötä myös suhde alkaa olla lopussa, puoliso ei enää jaksa.

15.3 Päätän että nyt tämä paska saa loppua suljen kaikki pelitilit ja tunnustan kaikki. Pelottaa että onko mitään pelastettavaa.

Parin päivän kovan puhumisen ja pohdiskelun jälkeen päätetään kuitenkin jatkaa suhdetta, lupaan tehdä kaikkeni sen eteen ja sen minä teen.
Viikko nyt pelaamatta ja tuntuu tosi hyvälle.
Kova taistelu tulee olemaan niin suhteen kun pelaamattomuuden kanssa mutta minä voitan tämän taistelun.

Anteeksi sekava teksti, pää on niin sekasin.

PS. Usko itseesi ikinä ei ole liian myöhästä.

Mulla on peli-ura kestänyt kymmeniä vuosia,nyt on vakaa aikomus nujertaa toi pelipiru,joka on tuhonnut minua sisältä päin jo kauan,olen myös rikki ja väsynyt tähän kaikkeen ongelmien selvittelyyn mitä pelaaminen on tuonut elämääni.3viikkoa nollalinjalla menty jo ja tarkoitus jatkaa sitä maailman tappiin asti.tsemppiä tarvitaan sekä uskoa että onnistutaan siinä,hyvää elämää on edessä vielä paljon kunhan pidättäytyy moisista houkutuksista
.

Oletkos niitä yhden kerran kirjoittajia ?

Kirjoitan harvakseltaan tänne,pelien houkutus on suuri,mutta taistellaan kovin vastaan.vielä on päätös pitänyt,Jippii Jee kovaa tsemppiä vaan.,eiköhän vielä aurinko paistaa.