Siskon tytär 29v. haettiin tänään lanssilla kotoaan kun soitti äidilleen “et nyt mä en jaksa enää” ja oli hengästynyt. Siellä tytär makasi omassa oksennuksessa ja ulosteissa ja häntä jouduttiin elvyttämään. Eilen viel oli facebookissa muka ok
Tytär ei ole koskaan juopotellut paljolti tai käyttän mitään aineita. Viime viikot sisko kuitenkin sanoi et tytär kuulosti aina “puuroselta” ja väsyneeltä ja omituiselta kun hän soitti. Venäläinen poikaystävä. Nyt tämä nuori nainen sairaalas, menossa leikkauksiin koska haavoja, tulehtuneita siellä täällä, vakava verenmyrkytys . Munuaiset ja maksa paskana. emme tiedä kauanko on aikaa tällä ihanalla kiltillä, lahjakkaalla naisella. Voi olla ettei kestä edes yön yli.
Mitä tämä on… poliisilla asia on jo tutkinnassa. Sen likan on täytyny saada myrkkyä. Tiedän ettei aiemmin käyttäny mitään!
Kyllä tuo jonkin aineen väärinkäytölle kuulostaa tuo puuroisuus. Onko hänellä ollut ahdistusoireita aiemmin?
En ehkä ensimmäisenä epäilisi mitään myrkyttämistä vaan sitä että on johonkin oireeseen käyttänyt lääkkeitä ja jäänyyt koukkuun. Sitten lääkkeet eivät ole tehonneet ahdistukseen tai ovat aiheuttaneet pahan olon tai riippuvuus niistä on pahentanut oloa ja on päättänyt tehdä itselleen jotain. Tai sitten on käyttänyt esim. rauhoittavia sellaisia määriä ettei välitä mistään vaan napsii niitä mielettömästi. Sitten ei jaksa tehdä mitään / viiltelee ja haavat tulehtuvat mutta rauhoittavat/leptit tekevät huolettomaksi mielettöminä annoksina.
Joskus ihmiset salaavat masennuksensa todella hyvin muilta.
Tuohan voi olla melkein mitä vaan. Ja jotkut ne tosiaan osaa salata pahaa oloaan pitkään, ja kaikkein läheisimmiltäkin ihmisiltä.
Toivottavasti tyttö pelastuu! Ja toivottavasti saatte selville, mitä oikein on tapahtunut. Epätietoisuus se on kaikkein kamalinta.
Paljon, paljon voimia!
Hirveetä tommone. Otan osaa, siis huoleen. Onksne munuaiset ja maksa tosiaan mennyttä? Sairaalois joskus pystytään “ihmeisiin”. Olen sen kokenu, kuullu ja nähny! Dialyysiski käydään ja maksansiirtoja tehdään… Systerin kamu joskus joi venäläistä “viinaa” ja meni karmeeseen kuntoon - mut selvis! Näköön tuli jotain häikkää, mut häiritsee vain lukemista. Eikä hän lukemisesta niin piitannutkaan. Ja on kai niit isotekstisiä kirjoja ja ainaski äänikirjoja. Toivotaan parasta! Kun hän on sairaalas ja tekevät siel kaikkensa. Voimia odotukseen, salmiakki!
Nyt siskon tyttö kulta on jo siirretty kolmanteen sairaalaan. Toinen jalka on amputoitu polven alapuolelta joudutaa amputoimaan ehkä lisää, jalka oli aivan mädäntynyt. Myös takapuolessa ehkä leikkausta vaativia haavoja. Tapaus aivan käsittämätön.
Lääkäri epäilee naisen mun rakkaan pikkukullan olleen psykoosissa ja maanneen omis uloisteis pidempään. Miten hän on voinu kirjoittaa ihan ok facebookkiin toissapäivänä . Ja lääkärikin ihmetteli miten se maksa menee noin huonoks ihan hetkes sitä ei selitä mikään. Tyttö on hengityskoneessa koska saanu kuusi litraa nestettä ja mitään ei ole tullu ulos… Paitsi ihan viime tunneilla tullu jotakin katetrin kautta eli munuaiset Ehkä alkaa toimia. Sitä ennen hän joutuu oleen hengityskoneessa koska neste pakkaa keuhkoihin. Yrittävät saada hänet aivojen tietokonetomografiaan tms. kuitenkin kuvata aivot mahd pian. Tilanne tosi surkea. Mä en edes tajua vielä tapahtunutta ja kun kukaan ei tiedä mitä on tapahtunu. Voi hyvä jumala.
.
Herrajjumala, miten tommonen on mahdollista…ME KAIKKI TOIVOTAAN! Hän on hengis sentään. Karmeaa… Voimia, voimia, salmiakki! Tuli itku ny. Jospa ne munuaiset tosiaan alkais toimiin, ja yhdelkin selvii…
KIITOS AUTTAVISTA VIESTEISTÄ!!! VOI KIITOS!!! Tosiaan jos munuais siirto voi pelastaa jotakin niin minä ja mun nykynen kumppani ollaan heti luovuttamassa. Auttaa kun voi kirjoittaa tänne ja ihmiset ymmärtää. kiitos. kohta minäkin alan itkeä. Nyt mun naama on kun sementtiä. Rakkaat kiitokset kaikille! Kiitos pöllöpää. Mä rakastan teitä. Kiitos dark Magus, kun välität, joskus pelkään kyynisyyttäsi, mutta sisälläsi sykkii lämmin sydän. En olisi uskonut että saan täältä näin paljon tukea!
Tietysti ihmiset koettavat parhaansa mukaan tukea nuin vaikeas tilantees. Kun pystyy samaistumaan siihen tuskaan, pelkoon, tiedon puutteeseen. Mitenkähän tilanne on nyt…? Kyl varmaan salmiakki kirjottaa, kun haluaa, jaksaa tai…pystyy.
Kaipa mul on täs sekin, minkä kuivureil totesin jo, et mul ois voinu käydä suht samal taval. Pelastuminen oli tipal. Mut se tippa ratkaisi. Kyl salmari sit varmasti meil kertoo… Surua on ja huolta. Omat tyhjänpäiväset purnaukset tuntuu ny ihan joutavilta. Toivotaan, ja ne jotka lukevat ja Uskovat, tehkää se, mihin te uskotte… Maksankin siirtoja tehdään ja munuaisen voi luovuttaa, jos se on sopiva. Yhdel kaveril on amputoitu jalat, mut se pärjää kyl, käy työs ja elää…
Voi Salmiakki mä en tiedä mitä sanoa. Itkuhan tässä tuli. Ei noin vaan voi käydä! Ei pysty ymmärtämään. Paljon haleja teille sinne! Toivottavasti tyttö selviää.
Huh. Kiitos teille kullat! Tytön munuaiset ovat alkanu vähän toimia ja hänet on herätelty nukutuksesta. (aika monen päivän jälkeen). Tyttö on ihan kuutamolla eikä tajua mitä on tapahtunu. Hänen poikaystävä kävi siel tänään ja oli ihan poist olaltaan tietysti, hän pyysi tytön vanhempiakin mukaan mutta eivät kyenneet. Minä saan mennä sairaalaan huomenna. Opettajani Reiki mestari on lähettänyt joka päivä energiaa ja sanoo että siellä palaa vielä elämän liekki. Minä yrirän parhaani mukaan myös hoitaa. Kiitos että ajatuksella autatte ja lohdutatte!
Toihan kuulostaa alkuviesteihin verrattuna tosi hyvältä. Edistystä… Kuten sanoin, kyl sairaalois joskus “ihmeisiin” pystytään ja oikeasti yhdel kamul on molemmat jalat amputoitu, ja hän elää itsenäistä elämää, käy töis. Serkul on syntymäst asti ollu sairaus, johon oli kuolla, mut tänä päivänä selviää duunis, avustajaan on oikeus ja liikkuu pyörätuolil. Aluksi varmasti kova järkytys, mut toivotaan,et toipuminen edistyy edelleen.
Miten on tilanne kehittynyt? Ei olla unohdettu, toivotaan edelleen. Voimia pelon kestämiseen… J o s pystyt ajattele pienet hetket muutakin, saisit edes pienen helpotuksen, tekevät varmasti sairaalas kaikkensa!
Jos on pari viikkoakin kuulostanut oudolta, niin eiköhän nainen ole ihan itse päättänyt vähän leikkiä tabuilla tms. Vaikea uskoa, että rikosta liityisi asiaan, mutta tietystihän se vika on jossain muualla. Vaikutti vähän trollilta, mut jos ei ole, niin pahoittelut tosta trolliepäilystä.