TanyaJO- haluaa tietoa Tuhkimosta

Hei.

Teen uuden käyttäjän puolesta tämän ketjun. Jos se auttaisi asiaa.

TanyaJO- kirjoitti:

Joo, mä en tiedä kun tään sadun, jossa neitokaiselta oli piikkari hukassa ja sit sellasen version sadusta kuin tuhkimus. Googlesta katsoin olisko päihdepuolella joku tuhkimohoito ja mä en sieltä muuta löytänyt kuin tän kosmetiikkapuolen antaman uuden tuhkimohoidon. Tääkin on varmasti ihan hyvä raitistumista tukeva hoito, sellasille päihteenorjille, jotka ovat eläneet melko kurinalaista elämää ja täyttäneet heihin kohdistuvat ulkopuoliset sekä päihteilijän itsensä itselleen asettaman vaatimusten kirjon. - Ruoskineet itseään eteenpäin kaikin keinoin vaikka omat voimat olisi täysin lopussa.

Kuulin juuri tästä hoitopaikasta naisille,ymmärtääkseni se on Jyväskylässä?

Oot kattonu, eh, huonosti. “tuhkimo tohmajärvi” löysi heti.

(Muita tunnettuja tohmajärveläisiä: Katri-Helena, Seppo Räty, … mutta tämä nyt ei varsinkaan tähän kuulu…)

hoitokotituhkimo.fi/

Satuhahmo Tuhkimo tuosta ensimmäisenä tulee mieleen. Niin ja googlaamalla kuva tuosta Tuhkimosta tulee tuohon. Laitoin tuommoisen googlen hakukenttään: “hoitokoti tuhkimo kokemuksia”, niin paljon keskustelua löytyi ja noita kokemuksia. Itsellä ei ole kokemusta mutta joskus olen tuntenut itseni levottomaksi Tuhkimoksi.

Hoitokoti Tuhkimo on naisille tarkoitettu kuntoutuslaitos, joka tietääkseni soveltaa minnesota-mallia hoitomuotona. Olen kuullut että kyseessä on hyvä hoitopaikka naisille.

Jos on päihdeongelma ja oma kunta antaa tuohon maksusitoumuksen, kannattaa mennä.

Ehdottomasti kannattaa mennä.

Tässä oli hyvä neuvo. Toivottavasti TanyaJO osaa tulla näitä katsomaan, kun hiukan vaikeaselkoiseksi näitä palstoja mainitsi.

Ei nämä sivut loppujen lopuksi niin vaikeat ole käyttää, kun näihin on tottunut.