Tänään(kin) keskityn "voittamaan" 50 € pelaamatta

Kuten otsikkokin kertoo, niin minulla on tapana pelata joka ikinen päivä noin 50 euroa. Mietiskelin tässä, että yritän alkaa pohtia “voittavani” jokaisen rahasumman, jonka jätän pelaamatta. Kuulostaa varmasti äkkiseltään hölmöltä ajatuskuviolta, mutta yritän jotenkin innostua tästä pelaamattomuudesta. Kuinka todennäköistä oikeasti olisi voittaa edes 50 euroa joka päivä, kun aina ei todellakaan voita edes alle kymmentä euroa… :mrgreen: Eli vaikkei jackpotteihin tällä ylletäkään, saati muihin jännityksiin, niin ainakin tämän riippuvuuteni kanssa saan jännittää, miten paljon “voitan” tänään olemalla pelaamatta vai sorrunko ja häviänkö vaan rahaa?

Hei, tämä on hyvä tapa! Itsekkin katselen välillä lompakossa olevia seteleitä ja ajattelen “voittaneeni” ne kun en pelaa. Pahimmillaan kaikki rahani meni peleihin, joten tuntuu vieläkin välillä oudolta, että rahaa on. Ei nyt suuria summia, muttaa kuitenkin, käyttörahaa elämiseen ja ruokaan.

Jatka ihmeessä tällä linjalla.

Kiitos, Maaretti. Yritetään näillä keinoilla eteenpäin. Etenkin illat ovat itselleni äärimmäisen vaikeita olla pelaamatta. Se kammottava pelipeikko istuu tiukasti olkapäillä nukkumaan menoon saakka, :confused: Minulla on menossa nyt ensimmäinen pelitön vuorokausi pitkään, pitkään aikaan. En tiedä vielä, jatkuuko tämä tästä vai ei.

Tsemppiä Siru93,
kyllä se pelaamatta olo onnistuu kun siihen halua uskoa,olisko sulla mahdollisuutta ottaa ja laittaa pelaamiseen menevä raha sivuun/säilöön jonnekin mistä sitä ei saa pelattua,pystyisi samalla seuraamaan kuinka nopeasti sinne kertyy vaikka ulkomaanmatkan verran rahaa…mulla 26 päivää täysin pelaamatta ja tuntuu hyvältä :sunglasses:

Jos nyt vaikka tuon 20 päivää laittaa 50€ sivuun joka päivä niin kyllä 1000€ ihan mukavan matkan mahdollistaa :smiley:

Ensimmäiset päivät ovat pahimpia. Todella vaikeaa vastustaa pelaamista. Parin viikon jälkeen helpottaa, ainakin minulla. Koita keksiä jotain tekemistä, siivoa vaikka käy kävelyllä… kovasti tsemppiä!

Ootko Antti itse laskenut, paljonko olet jo “voittanut” tuolla pelaamattomuuskaudella? :smiley:

En ole lainkaan matkustelevaa tyyppiä, mut olisihan se kiva keksiä jotain ihanaa tekemistä noilla ylimääräisillä yllätysrahoilla. :stuck_out_tongue: Pitääpi miettiä vielä. En kylläkään tiedä, mihin ne konkreettisesti pistäisi syrjään, josta olisi vaikeampi pelata. Yritän pitää kiinni siitä, etten pelaa vaikka rahaa olisikin.

Itse olen konkreettisesti nostanut rahaa käteiseksi ja laittanut semmoseen minimaalisen pieneen säästöpossukassakaappiin.

Muutenkin käytön paljon käteistä, ettei tilille kerry liikaa “ylimääräistä” pelattavaksi. Kolikoita nakkelen ahkeraan isompaan säästöpossuun ja huomasin kun ne tässä laskin että kolikoistakin on kertynyt jo vajaa 300€ säästöön.

Säästäminenkin koukuttaa. Tulee tunne että haluaa säästää enemmän ja enemmän. En voi edes tilille paljoa ulosoton vuoksi itse säästää.

Mietippä Siru, 50€/pvä on 350€ viikko, 1400€/kk ja vuodessa 16800€ . Montako kertaa pelaamalla voittaa vuodenkaan aikana tuon vertaa. Se on vain tosi juttu että pelaamattomana voittaa 100% todennäköisyydellä. Ei ainoastaan rahaa vaan myös hyvinvointia ja mielenrauhaa.

Itsellä kova tsemppi nyt olla pelaamatta ja toivottavasti onnistun. Samaa toivon sulle ja kaikille muillekin täällä! :slight_smile:

^Tottahan tuo on, Laura. Pelaamalla voittaminen on harvinaista, kun taas pelaamattomuudella “voittaa” aina. Mutta vaikeaa tämä on. Elämä tuntuu niin kovin tyhjältä. Jotenkin sitä kaipaisi elämäänsä jotain yhtä jännittävää ja kivaa tekemistä, jonka parissa kaikki muu unohtuisi. En valitettavasti keksi itse ainuttakaan tällaista puuhaa. :frowning:

En ole laskenu,mulla päivittäiset summat oli jotain 10-50€ ,jos karkeasti laskee niin nyt 27 päivää takana niin ainakin sen 500€ :smiley:
Eli yhdet lentoliput säästetty :mrgreen: