Tampereen uusi hoitopaikkka ENSIO

Moro!

Tampereen melkeinpä kaikki päihde ja mielenterveys palveut muuttivat saman katonalle Kaupin vanhaan sairaalaan.

Onko muilla kokemuksia tästä paikasta? Sain hoidettua ihan uskomattoman määrän asidoita tänään ensimmäiselllä

kerrallla. Henkiökunta ainakin ketä tapasin olivaat päteviä j amukavia.

Helvetin iso miiinus että en saanut läääkäriä, vaikka pääsin toissapäivänä TAYS.sissta. Toisaalta sen ymmmärtää kun sielllä on ilmeisesti vain yksi lääkäri.

Täytyy varmaan mennnä käymäään yksityisell.ä

Kertotakaa muut kokemuksia kyseisestä lafkasta.

Modet saa siirtaa jos on väärä paikka.

Hei!
Niin no, kuuluu ja ei. Toisaalta meidän pitäs miettiä hoitoa. Ensio on hoitopaikka. Keskustelu olisi hyvä pitää toipumiskeskeisen suuntaisena. Eri hoitopaikoista voi aina miettiä, että onko hyvä vai ei. Itse olen työntekijänä sitä mieltä, että jos on asenne ja motivaatio kohdallaan, niin yleensä hommat sujuu. Toki työntekijänkin pitää olla hommaansa motivoitunut.

[quote=“Tuomo Seppänen”]
Hei!
Niin no, kuuluu ja ei. Toisaalta meidän pitäs miettiä hoitoa. Ensio on hoitopaikka. Keskustelu olisi hyvä pitää toipumiskeskeisen suuntaisena. Eri hoitopaikoista voi aina miettiä, että onko hyvä vai ei. Itse olen työntekijänä sitä mieltä, että jos on asenne ja motivaatio kohdallaan, niin yleensä hommat sujuu. Toki työntekijänkin pitää olla hommaansa motivoitunut.
[/quote

Ensio on hoitopaikka.
Hauki on kala
Keskustelu olisi hyvä pitää toipumiskeskeisen suuntaisena
Mitä vikaa mun alustuksessa oli
Eri hoitopaikoista voi aina miettiä, että onko hyvä vai ei
Koitatko sä vittu syöttää mulle mielipiteitä vai et?

[Poistettu asiatonta - Päihdelinkin moderaattori]

Anteeksi Tuomo!
Toisinaan hihani palavat hyvin nopeasti.
Seison kuitenkin sanojeni takana.

Yst. Terveisin DOLO

Hei Dolo!
Kiitos palautteesta ja anteeksipyynnöstä. Itse asiassa en ole moderaattori.
Mutta jospa jollakin olisi kommentteja kyseisestä paikasta?