Tutulta kuulostaa, tapa ja riippuvuus. Mutta ei hätää: ne solut kyllä lakkaavat huutamasta juotavaa niin voimakkaasti. Ne huutavat vain alussa, kun eivät vielä ole oppineet uutta tapaa olla.
Ne kyllä oppivat. Ja niin sinäkin. Hienosti vedät näitä ensimmäisiä viikkoja! Tämä ei jää tällaiseksi, tämä muuttuu paremmaksi, tästä tulee vielä kivempaa.
Matkalla on joskus oltava alussa että pääsee eteenpäin. Teet vaan ne omat päätöksesi omaan tahtiisi, hyvä tästä tulee. Mukavaa sunnuntaita!
Käyn täällä lukemassa, mutta en oikein osaa kirjoittaa. Päivät kuluu nopeasti, olen tyytyväinen, kun aamuisin ei ole krapulaa, eikä iltaisin humalaa. Kunhan vain suoriudun töistä suoraan kotiin, ei kaupan kautta, niin sujuu. Eikä tee mieli lähteä ulos pimenevään iltaan. Joten kai tästä taas huomiseen ja kohti uutta viikonloppua.
Lauantaiaamun filosofointia. Ehkä mun joulufobia tukee raittiutta. Tai ei mulla ole mitään joulua vastaan, mutta en vain kestä sitä että esim. kaupoissa on täysi joulu päällä jo marraskuussa (lokakuussakin). Niinpä välttelen ostoskeskusta ja turhia kauppareissuja niin paljon kuin mahdollista ennen joulua. Siellä ostoskeskuksessahan se alkokin on.