Tällä kertaa kannatti repsahtaa, harvoin näin käy

SILLÄ…Onnistuin hurmaamaan ihastuttavan neidon yökerhosta…me suutelimme pehmeästi ja hellästi ja juttelimme tuntikausia.Kaksin käsin viinankiskominen unohtui tämän naisen kanssa… Olimme yötä kainalokkain ja nyt me seurustelemme…<3<3<3<3<3<3

Mutta eihän ex alkoholistit “repsahtele”. Vain alkoholistit retkahtaa juomaan.

Suomi 24:ssä on “Huuhaa”-osasto. Mitä jos menisit fantasioinesi sinne.

6000-perspanoa…Hei…?? RUPEETSÄ MULLE??? HÄ??? Sä et snaijaa et mä olen Kova Gubbe…;o) Brekadancaan ja osaan Shaolin Kung-FU:a…mulle ei ala tuollainen aukoo…? SNAIJAAKS.? HÄ??

Tollasilla jutuillako sä pokasit sen muijas :mrgreen: ?

En, vaan kaikkiin PäihdePorukoihin mä päästelen kaikki ihan älyttömät läpät anonyymina… sen sijaan IRL mä olen fiksu,charmantti,komea,sivistynyt ja älikäs…

:laughing:

:smiley: …siistiä… onko se sun uus nainen tuo sama “pirkko” joka esiintyy sun avattarenakin? …olen pahoillani kun tuotan sinulle pettymyksen…mutta se on oikeasti setä…

Mukava kuulla :smiley: Toivottavasti menee hyvin ja kiva jatkuu elämässäsi.

Oliko pakko :open_mouth:

Minusta täällä on tilaa kaikille viesteille. Aika monen muunkin voisi käskeä “huuhaa” -osastolle, jos se linja otetaan.
Minusta haiskahtaa nettikiusaamiselle, jos yhden tyypin viesteihin suhtaudutaan noin. Hauska avaushan tuo oli ja jos ärsyttää, voihan hypätä yli kommentoimatta.
Ei kai raittiina olo ole niin vaikeaa ja vakavaa, että tuollainen läpänheitto noin ärsyttää?

Minusta täällä ei ole tilaa kaikille viesteille; tällä keskustellaan vakavasta asiasta. Sinun luulisi sen tietävän sen perusteella miten olet itseäsi luonnehtinut aiemmissa kirjoituksissasi. Monille alkoholismi ja siitä eroon pääseminen on elämän ja kuoleman kysymys. Tuollaiset “exalkoholistit” minä koen provokaattoreina jotka nakertavat heikoilla olevan, alkosta eroon yrittävän muutenkin vähäisiä voimavaroja.

Yhdeksäntoista päivän juomattomuuden perusteella en lähtisi lyömään koko asiaa läskiksi. Läpänheitolle on muualla netissä tilaa vaikka kuinka paljon.

Meillä kaikilla on oikeus olla sitä mieltä, mitä olemme. En katso, että olisin mitenkään väärää mieltä ripityksesi jälkeenkään.
Tyyppi on laisensa ja jos tuollaisten avausten jälkeen jonkun raittiusyritys kaatuu, aika heikko on yritys.
Alennut sitten väheksymään 19 päivän raittiuttani ja samalla viestität, että pitäisi pitää suu kiinni, aloittelija.
Jos tuolle linjalle lähdetään voin kysyä: “Mitä 20 vuotta raittiina ollut viitsii päivystää tällaisella palstalla”?
Onko raittiinaoleminen sinulle jokapäiväistä hammastenkiristelyä ja oletko ehkä jollakin tapaa kateellinen exalkoholistille, joka kertoo yökerhossa käyneensä? Liekö koko jutussa totuuden häivääkään… Epäilen, että haluaa vain härnäillä tosikkoja.
Edelleenkin avaus enemmän huvittaa minua, eikä tosiaan saa minua säntäämään ravintolaan.
Minusta hänellä on yhtä suuri oikeus olla täällä, kuten muillakin.
Täällä on ylläpito, joka siivonnee palstaa, jos jonkun jutut ovat asiattomia.

Yksi asia on kuitenkin on varma: Jos ja toivottavasti kun olen ollut 20 vuotta selvänä, en varmasti täällä käy kiukuttelemassa. Enkä muutenkaan. Eikä siihen hetkeen tarvita vuosikausia.

Puolestani juttu on loppuunkäsitelty. Raitista päivää sinulle, kuten muillekin.

Täysin samaa mieltä.

Oikeastaan kuulostaa koomisemmalta kuin ketjun aloitus. Lukee tekstin ja polttaa päreensä ja marssii alkoon :mrgreen:

Oikeassa olet - monen raittiiksi yrittävän yritys on heikko ja voi kaatua pieniinkin seikkoihin. Siksi en voi suhtautua huolettomasti provokatoriseen läpänheittoon täällä. Siksi härnäilyt olisi syytä tehdä jossakin muualla; esimerkiksi siellä Suomi24:n Huuhaassa. Suosittelen, että lukisit AA:n “Isosta Kirjasta” tarinan miehestä jonka yritys päättyi maitoon ja viskiin; se on muutenkin hyvä kirja.

Mitä kiukutteluun tulee, en määrittelisi kannanottojani sellaisiksi. Asiat on joskus sanottava ilman sarvia ja hampaita. Onnea raittiudellesi, toivottavasti tällä kerralla onnistut!

Olen lukenut tarinan. Jim taisi olla mies nimeltään. Mutta niin kuin hänen, Fredin ja Bill W jne. retkahdukset olivat omaa syytä /alkoholistisen mielen huijaamaa.

Vaikka elämä olisi kuinka ruusuilla tanssimista, niin varmasti jokaiselle tulee pahempiakin vastoinkäymisia, kun jonkun huuhaa-jutut netissä.

Jos tollasesta retkahtaa, niin pidempi raittius on vain haihattelua

Oliko pakko :open_mouth:

:laughing: …tottakai oli…itse olen raitistuessani hyvinkin paljon toiminut huumorin voimalla… tää kellarispuge ja exalkoholisti on useimmin hauskoja vesseleitä ja tuovat välillä ihan koomisiakin piristeitä ja juttuja tänne… ja heitän siksi samaa soppaa takaisin…

kun vähän kauemmin sivulla olet ollut juttuja lukenut…niin varmaan pääset paremmin perille kirjoittelijoista ja kirjoituksista… hyvää päivää munkin puolelta sihulle, ja tsemppiä raitistumisen!

Hei

Ketju menee riitelyksi, joten se suljetaan.

• Päihdelinkin moderaattori