Taive pirun kipeäksi piikityksestä? Mikä meni pieleen?

Ihan normaalisti löin eilen tuohon taipeeseen vähän tavaraa. Mulla on taipeet hyvässä kunnossa, viihdekäyttäjä(ainakin vielä) kun olen. Eli ei edes huomaa jälkiä vaikka ulkopuoliset katsois.

Eilen pistin ja pakitin, verta tuli ihan hyvin, sitten aloin painamaan mäntää niin koko suorituksen ajan sattui jonkun verran taipeeseen. Yleensä ei satu ollenkaan.

Nyt yhä ottaa sitten aika kipeetä kun suoristaa käden tai kääntää ihan koukkuun. Ei siinä oikein mitään pattiakaan tunnu. Myös kun taivetta sormella painelee niin on aika arka.

Löinkö ohi vai mihin ihmeeseen? :question:

Uskallan väittää että ohi meni, kuulostaa ainakin vähän siltä jos on kipua tuntunut. Laita jotain rasvaa esim. trombosolia… En usko että mikään pahemmin on vialla, mut lopeta se rätkiminen vielä kun voit…

Ei ole enää juurikaan kipeä. Ties mihin jänteeseen pökännyt.

Ohihan tuo on menny… Se riippuu ihan tavarasta miten se sitten kipeytyy. Itselläni meni joskus Dormicumit ihan vähän ohi mutta silti se tulehtui ja pahasti. Meinasin joutua sairaalan infektio-osastolle mutta sitten selvittiin Kefexin-kuurilla. Ei vaan ikinä kannata jatkaa männän pohjaan painamista jos vähänkin sattuu. Seuraukset voivat olla yllättävänkin ikävät.

Itse kans kun pistelen Somnoria niin saattaa siinä huumassa mennä ohi ja kyllä sen huomaakin kun näkyy kun patti nousee samaan aikaan kun painaa sisään. Menee hukkaan suurin osa jos vaan jatkaa.
Joskus sitä vaan on niin tyhmä, että painaa ja painaa. Sitten se kyynärtaive on kipeä usean päivän. Joskus se tuntuu siltä, että olisi nostellut vähän liikaa painoja. :smiley:
Itselläkin useat kerrat tulehtunut ja kuurinhan siitä saa syötäväksi.

:laughing: mulki on joskus tsolpidemi huuruissa kun on ajatellut et rätkäsee vaik 5 kpl niin aamulla herää et onki törkkiny 40kpl ja jossain vaiheessa iltaa on lyönyt ohi… ai vittu se on kipee… mulle tuli kerran ohi lyönnistä ruusu käteen ja tosi paha patti olin melkeen viikon sairaalassa… sit oon joskus toisenki kerran lyönyt ohi silloinki tiedottomassa tilassa ja yllätys yllätys kyseessä zolpideemi…

edit. mietin vaan sitä et miten sitä etes voi periaatteessa lyödä ohi… ?

oon kans miettiny et miten voi mennä ohi vaik blodaa tulee pruuttaan ja sit ku on rätkässy nii käsi kipee ja menee kellertäväks ihan ku ois saanu mustelman.

Voihan se olla, että tökkää “yli”, eli läpi, niin saahan siitä sitä verta vähän tirskumaan, että luulee osuneensa. En ole lääkäri, että tietäisin mutta luulen, että siellä on niitä hiussuonia ja muita mihin voi osua. Dont know.
Mutta niin kun sanoin, jos pikkuisenkaan tuntuu, että käy kipeää tai näkee patin nousevan niin LOPETA ja tökkää uusiksi, muuten menee hukkaan ja saa vaan hallaa aikaan. Ei ole mukava tökkiä sellaiseen suoneen, johon on noussut patti tai se on muuten kipeä. Sitäkin tullut tehtyä. Ei tee hyvää.

Kai se stana on SIITÄKIN ki,mitä sä ittees lyöt.A-vitamiini,kirvelee VARMASTI jos on putsii,tai sitten HUOLELLA jatkettu.Esim.Arielil sun muilla terveillä jutuilla.Jos löit A vitskuu tai jotain syyran kaa,kirvelee vaikka ois “rännissä”…Mutta jos et.Löit VARMASTI ohi…VITTUUN NE VÄRKIT KUN VIELÄ VOIT!!!

Höh!

Kun väsäät vedot ja käytät vetojen väsäämiseen Sterifilttiä, niin sillä ei ole kovinkaan suurta merkitystä meneekö vedot ohi vai mihin rööriin :sunglasses: … Merkittävää vahinkoa et kuitenkaan saa aikaiseksi!

Miksi tämä ei mene porukalle jakeluun??

Jokeri

Olen surukseni tavannut useita ihmisiä, joilta on jouduttu amputoimaan sormi tai useampi pistämisen takia. Jos vielä pystyy välttämään piikkikäytön, niin varmasti parempi pysyä muissa käyttötavoissa. Ei ole tarkoitus saarnata, mutta harmittaa ne kaikki käyttökelpoiset kauniit välineet jotka ihmiselle on annettu hienomotoriikkaa ja yleensä motoriikkaa varten, siis esim. ne sormet ja kädet… Kaikkea hyvää Sinulle ja toisenlaisia käyttömuotoja, vaik tyhmältä se tälleen tuntuu ulkopuolisena sanoa miten pitäisi toimia, mutta vaikuttaa siltä että sinun raajasi on vielä pelastettavissa, kun osaat apuakin pyytää. Huomasit itsekin ettei kaikki ole ok. mut me tuetaan sua!

joo ton kyl kans joskus huomasin ku oli aika väkevät liuokset nii poltteli hetken kyl vaik oli 100 varma suones, ei vedelly pakkeja ja maisto liuosta nii ois ku sitruuna happoa ois ottanu nam.

Lääkäriin vaan. Ennenkuin se pahenee. Ei se ainakaan odottamalla parane. Oikeasti.

Käytän röökifilsua useimmiten.

Muutaman kerran olen töötännyt ilman filsua. En aio ottaa tavaksi.

Hihhih, kuuluisia sanoja.

“En mä mikään narkkari ole koska vaan viikonloppuna vedän ja käyn töissä”

Joillekin voi olla vaikea uskoa, mutta minulle se on ihan sama.

Pääasia että itse uskoo, ja varsinkin tietää.

:sunglasses:

Itse en vaan näe yhtäkään järkevää syytä, miksi karkaisi touhu lapasesta?

Raha on yksi esteistä. Reflat? Kerran koettu ja kärsitty pois. Ei tullut mieleenkään tarttua neulaan. Ja kun pitää toletkin alhaalla toimii paljon mukavammin ja nuokuttaa. Mulla on muita velvollisuuksia jotka menevät kaikkien päihteiden edelle.

Ihan hienosti pelittänyt tähän asti.

Voit toki ehdottaa parempaa filtteriä, niin otan käyttöön.

mä sain kerran horkat kun röökifilsusta irtos pikku karva pumppuun… luulin että kuolen. :smiley:
mut joo on se rööki filsuki parempiko ei mjitään,mut itse käytin aina apteekin pumpulipalloja… huomattavasti parempi vaihto ehto…