Taitaa lopettaminen olla se ainoa vaihtoehto..

Kirjoitan lyhyesti, kun just nukkumaan.

Sopisin monellekin eri alueelle täällä, mutta alkoholi nyt se suurin ongelma. Katkot tullut tutuiksi jo 18v asti… aikani myös amfetamiinia suonensisäisesti. muutaman vuoden olin selvin päin kun sairastuin kontrolloimattoman elämän seurauksena syömishäiriöön eli vaihdoin elämäni suunnan ja se meni toiseen ääripäähän ja osastoihin ja letkuihin. Sitten kun homma alkoi olla paremmassa kuosissa niin alkoholi palasi kuvioihin ja taas on menty vauhdilla. Duunit meni alta ja sit mentiin taas… välillä parempia kausia, kestänyt max kuukauden ja niitä ehkä kaks. Katkolla ollu vuoden sisään ainakin sen 4kertaa. Nyt avolla. Ja yks selvä kuukausi johtu siitä kun sain alkokrampin. Muutenkin mielenterveysongelmia. Juominen on sitä aamusta iltaan sekoilua ja muistinmenetyksiä, outoja mustelmia jnejne.

Ei vaan voi jatkua näin. AA-ym ryhmät ei mun juttu, Naltroxen ollu avaamaattomana kaapissa yli puol vuotta. Antabusta en uskalla koittaa sivuvaikutusten takia. Jotain pitäis tehdä, mutta mitä. Myöskään keskusteluavuista ei ole ollut apua. Kun retkahtaa niin sit mentiin joo eikö loppua näy kun olot on pakko korjata.

Ikää nyt 31-v. Raha-asiatkin huonolla hapella. Toivoton olo. Syömishäiriöyksikössä käyn juttelee myös alkosta, pitäis löytää balanssi molempiin.

Mut nyt sitä unta… aamulla taas hakee avolääkkeet. Toivottavasti tästä sai jotain selkoa, avut ja neuvot olis tarpeen…

Heips.
Hyvä että olet asiasta avautunut.
En tässä enemmän kerkeä kommenttia heittään, eikä mulla kauhiasti apuja olis antaa.
Mutta Antabuksen sivuvaikutuksia en Sinuna pelkäisi. Kaikki nuo asiat jotka Sinulle on tapahtunut, ei Antabuksen sivuvaikutukset ole mitään.
Itselläni on silloin tällöin väsymys joka saattaa johtua Antabuksen käytöstä. Sitä ei voi kuitenkaan verrata esim. rapulaan. Ei edes lievään.
En ole lääkäri, mutta pitkäaikainen Antabusfani, joten suosittelen käyttöä jos siihen terveydenhuolto antaa puoltavan lausunnon.
801 päivää käyttänyt ja yhtään kertaa en ole aamulla oksentanut, kertaakaan ei ole mennyt muisti, en ole myöskään ollut putkassa, rahat on säästynyt, en ole hävennyt eilistä, tulevaisuus ei ole ollut musta. Verta ei ole vuodatettu eikä tuomioita tullut.
Niin, sivuvaikutus on, myönnetään, väsymys silloin tällöin.

Putkis 0132

Alkoholismi on rankka ja krooninen sairaus.
Joskus sen taltuttaminen vaatii rankan elämäntapojen muutoksen ja 12 askelen ohjelmahan on koottu niistä toimista, joilla ensimmäiset sata raitistunutta jäsentä olivat pyrkineet noudattamaan. Myöhemmin raitistuminen on onnistunut lukemattomalle joukolle.

Ensimmäiset asiat ensiksi

NeverEnough, itse olen käyttänyt useinkin antabusta, ja ainoa sivuvaikutus on ollut mulla ensimmäisen päivän lievä väsymys.
Eli en kyllä jättäisi kokeilematta mahdollisten sivuvaikutusten takia. Toki maksa-arvoja pitää alussa seurata, mutta hyvin harvoilla antabus niitä nostaa mutta alkoholilla ne kyllä saa nostettua. ( esim mulla pahimmillaan Gt-alat 1300. Sillon ei kyllä naurattanut)