Taisteluareena!

Hyvä, sano niin miltä susta tuntuu.

:sunglasses:

Pakko olla vittuuntunut? Välttämätöntä?

ziontrain vois kans joskus lakata teeskentelemästä jotain kahden markan psykologia/psykiatria ja ottaa oikeasti asioista selvää ennen kuin heittää sivutolkulla offaria siitä, kuinka “mä nyt vaan oon oikeessa, etsä huomaa, vedän aiheen vierestä ja haukun sua niin häviit ja mä voitan”. ota ziontrain tikkari, saat 10 pistettä ja papukaijamerkin kaupan päälle! vai ootsä taas niin vitun ovela et “voitit” tolla sun AH NIIN ORIGINAALILLA käänteispsykalla? ootko katellut paljonkin dr.philiä viime aikoina vai mistä toi sun pohjaton viisautes oikein kumpuaa? t. nimim. palan halusta tietää.

ja niitse: haista sinä wannabe-junglisti nihilistihomo vittu!

ja joku random nobody: sä varmaan löydät sen sisäpiirin sieltä sun mielikuvitusystävien teekutsuilta. älä unohda sateenvarjoa!

.

jos mä lukisin jokaisen sun verbaalioksennuksen mitä suollat tänne jatkuvalla syötöllä niin ei edes pendulumi pelastais. ja mitäs se sit on ellei tasabiittiä? sivistä säkin vähän itseäs ja googlaa esim. detroit-techno (www.google.fi) niin ehkä opit joskus mistä koko homma alkoi. ja miks vitussa mä lukisin jonkun ihmisvihaaja-elämäntapakyynikon itkurunkattua paskaa, jollaista kuka tahansa 13-vuotias emogootti vois rustata samalla kun viiltelee itseään voiveitsellä? aloita sä vaikka aapisesta, jooko, niin jatketaan sit?

Oletko itse koskaan tuntenut taakkasi keventyneen kun olet kirjoitellut tänne? Miltä tuntuu kirjoitella tänne? Mitä tulee kahden markan psykologeihin, niin kaikkihan meistä on sellaisia. Toiset vain tukkii suunsa ja toiset heittää läppää enemmän.

Toi on vain läppää mitä sä tossa grip heität ja niin on tämäkin mitä mä heitän. On hauskaa olla kahden markan psykologi tai sitten vaikka oikein euron filosofi.

.

Joo mä olen just sitä laatua jota vituttaa noi kielioppivirheet, tai lähinnä se että miten voi olla aikuisen ihmisen niiiiiiin vaikeaa osata kirjoittaa yhdyssanat oikein? Mikä perkele siinä on?

Ja jos toi OT jotain kyrsii niin voin itekin olla hiljaa, juu, mutta jos kaikki toi OT-perseily lakkais suoltumasta tänne niin aika hiljaseksi menis eikä sitten ketään jaksais kiinnostaa siitä itse aiheesta puhua. Kuka tätä palstaa oikeesti seuraa aktiivisesti noiden Voiko sitätätäjatota rännätä?-ketjujen takia?

.

Sitä ei voi muuttaa mitä ei tiedosta.

.

Lapsuuden kokemuksista aiheutuvaa tiedostamatonta käyttäymistä.

Kato ku jollai ihmisillä oli parempaaki tekemistä ku olla joku vitun hiki pinko opettajan perseennuolija :mrgreen:

Ai niinku mitä sulla on parempaa tekemistä muka?

Ihan perussivistykseen kuuluu noi yhdyssana-asiat. Nuolkaa niitä lappujanne lisää, anteeks työvälineitänne, ni unohtuu kirjaimetki vähitellen, eikä tarvitse mun lukea tollasta ala-astearvoista paskaa.

kuka on tuota mieltä et tää ei oo just sellanen ku haluisin…?? ja millä eri tavalla lausuttuna?!
en oo kyllä huomannu et kukaan ois siihen suuntaan puhunut.mut en kaikkia topikkeja seuraakaan…