Taisteluareena!

En tosiaan luekaan kaikkea perseennuolentaa, mutta järkevien juttujen löytäminen muuttuu aina vaan vaikeammaksi, mitä enemmän tätä höttöä on. Pakko sekin paska on edes kursorisesti käydä läpi (siinä päivän sivistyssana).

:sunglasses:

Vittu! En saa kuvaani suurennettua sopivan isoks. Oisin laittanu isomman, mut siitä tulee niin iso, ettei se mahu sit enää kerralla näkyviin. :imp:

Eikö meininki ole kuitenki / tai koko Plinkin tarkoitus, että jokainen voi jakaa jopa purkaa tuntemuksia, hyviä ,huonoja liittyen huumeiluun, päihteisiin yleiseen eloon ja oloon tapansa mukaan…Kaikki ei todellakaan voi miellyttää kaikkea, kun kaikilla yksilölliset tilanteet, probleemat…Ite en esim oo kirjoittanu tänne vielä kauaa, mut suon oikeudun itselleni avautua myös huonoista “höttö” fiiliksistäni, vaikkei sitä jaksaisikaan kaikkilukea…Ite oon ainaki koittanu rehdein fiiliksin esittäytyä täällä päivittäin, oli sit minkälainen päivä tahansa…, mitä kirjoitustyyliin tulee, voin kyllä myöntää että tää ei oo mulle kirjakielen ja tyylipuhtaan tekstin näyttämö ( miksi pitäisikään!!!)…, toisaalla kun joudun sen pariin ihan tarpeeksikin, osaksi työn takia… Fiilisten ja tuntemusten tulvaa, keskustelua voi harjoittaa mielestäni myös vähän rennommalla kielellä, kuhan menee asia läpi, eiks juu?

ja fanitopickien ihmettelijät…wtf? eikai muutama höttöfanitopic nyt oo kauheesti keneltäkään muulta poies ja suoran tiedontulvan tieltä!!!

Vittu kun tällä foorumilla ei ihmiset osaa kirjottaa edes tappelutopicciin kunnolla.

Kaikkea syleilevä halinalle-meininki niihin rinkirunkkaus-topiceihin, täällä avaudutaan siitä, mikä ärsyttää.

Nih stana.

tuota oon huomannu jo iteki aika usein täälä vaikka noin kk vasta kirjottanu…Välillä tulee just tollane fiilis, et hitto jaksaako tätä esim ei niin tyylipuhdasta paskaa ees lähettää tänne ku joku heti salettiin hyökkää ja repii ne pilkut ja pisteet roviolle ja niinpoispäin… :imp: :imp:

.

vituttaa että tästä ennen niin mainiosta palstasta on tullut tietyn jengin floodauspalsta, joissa joka toinen viesti on tyyliin “vähän siistiä” tai
“omg lol”. tässäkin topicissa piti MUN käsittääkseni rehellisesti vittuilla, ja heti jengi alkaa analysoimaan ja miettimään niitä rakentavia ratkaisuja. kuten notkea rotta asian ilmaisisi: PAINUKAA VITTUUN.
joo, ja sit mua vituttaa se että työkavereista puolet on konservatiivisia urpoja, jotka nitisee joka vitun asiasta ja puhuu toisistaan paskaa selän takana. niinkin pienestä asiasta kuin kodin putkimiehen hankinnasta saadaan aikaan joku vitun skandaali, ja sit ne haahkat nokkii toisiaan välihuomautuksin joka käänteissä. hankkisivat sen vitun elämän jostain, vittuako mulle tulevat avautumaan toisistaan, saatanan putkiaivoiset tukarit. tai alkaisivat meditoimaan, juoksemaan tai vaikka vittu masturboimaan niin ois se pipo JOSKUS vähemmän kireellä.
ainiin, ja “ei tarvi lukee hei” ja “mee muualle jos ei nappaa” heitoille = gtfo. mä olin täällä teitä ennen :sunglasses: puhukaa sitä asiaa joskus, vittu saatana.

Jos topicin aihe kiinnostaa, on pakko ainakin vilkaista kaikkia kirjoituksia, koska siellä chatin seassa saattaa joskus jopa olla jokunen aihetta käsittelevä viesti.

.

Kerro minulle, mitä sinä puolestasi et ymmärrä “tämä ärsyttää” -topicin tarkoituksesta. Lueppa vaikka ensimmäinen viesti vielä uudestaan.

Fanitopicit eivät estä “tarkoitusperiäni”, se ei silti tarkoita, etteivätkö ne olisi mielestäni typeriä ja ärsyttäviä. En käsitä, miksi yleisellä foorumilla pitäisi klikkiytyä ja hihitellä topicci ja sivutolkulla pelkkää OT:tä, jossa siis todellakaan ei tunnu olevan sisältöä edes siteeksi. Ja nyt en tarkoita sitä, etteikö näin saa tehdä, sanon vain että se ärsyttää minua kun sitä on niin maan perkeleesti. Minua toisaalta ärsyttää myös esim hikoileminen.

Saunaan kirjottelen silloin, kun huomaan jotakin, josta osaan joko sanoa jotain, johon tahdon kommentoida jotain tai joka on edes jollain tavalla hauskaa. En käytä tätä tsättinä kuulumisten vaihtoon juurikaan.

vittuun toi analysointi nyt, ettekste osaa edes vittuilla, MITÄ? plurit ja ihquttelut jonnekin muualle, onko luetun ymmärtäminen oikeasti noin hakusessa?

.

Mieti sillai, että sillä OT:n jauhamisella voi olla myönteinen vaikutus heidän mielenterveydelleen ja ehkä se ei sitten ärsytä sinua niin paljon. Mä ainakin mietin sen sillai…

.