Taisteluareena!

Eli ku hiekkiksella leikitään ja näin ni nyt ku tääl on tapeltu ja vittuiltu vähän joka ketjussa ni tehään tänne taisteluareena, missä voi käydä avautuun jos siltä tuntuu. Sit joku vois kaivaa sen Anteeks pyyntö ketjun esiin, mikä täälä joskus huhti-toukokuussa oli ni sielä voi käydä pyyteleen anteeks mulkkua käytöstään. :smiley:

Mä pyydän ainakin isolationilta suuret anteeks pyynnöt…
Vaiks ei tyyppi musta dikkaakaan, mut ei se tee musta sulle vihamiestä…

Mitä vitun taisteluu toi ny on… Mene anteeksipyyntötopikkiin! Ja mua vituttaa kaikki, jotka vonkuu ja vinkuu ja kirjottaa 8000 viestiä tänne ilman mitään pointtia. Ihme draamaa. Mut siitä vaan, en mä sitä. Välillä vaan tulee ajatelleeks, et olkaa välillä hiljaa tai sanokaa jotain, jossa on joku pointti.

:sunglasses:

Pointti oli paheksua liiallista vaahtoamista, jota eräät harrastavat. Toinen pointti oli vastata thisnutylle, ja ohjata hänet oikeaan osoitteeseen. Eli minulla oli kaksikin pointtia. Valitan, jos et huomannut niitä. Perkele.

No mua et voi ainakaan syyttää ihan hirveesti tyhjän jauhamisesta. Tai no ehkä välillä… Ja nyt ku mul on tylsää ni mua voi syyttää tahallisesta hymiöillä ärsyttämisestä…

Ja vittumainen asian ilmasusävy johtunee taisteluareenan taistelu hengestä?

.

Kyllä. Minähän olen kiltti ihminen muuten. Nyt vaan vituttaa, ja sopivasti syntyi tämmöinen areena…

Jeah, räyhäämistä kehiin, vähintäänkin kärkevä pitää olla.

Mua ärsyttää kaikki nämä saakelin typerät selkään taputtelu -topicit. Kaikki on niin mahtavia tyyppejä niin mahtavia jipii, no ok, mitä siitä nyt sitten jauhamaan sivutolkulla häh. Ihme rinkirunkkausta.

Miks esimerkiks jollain tyypeillä on fanitopikit? Näköjään vaan sen takia, että ne sattuu tykittämään tänne tekstiä hirveellä tahdilla… Onko määrä korvannut laadun?

Lisää! Lisää! Asenne on tää:

Ego on kuin penis, kasvaa silitettäessä.

Joissain asioissa on vikaa, kun taas jotkut asiat vituttaa. Paskaa saa ja pitääkin joskus jauhaa. Mutta jos joku tekee sitä koko ajan eikä paljon muuta, se alkaa vituttaa. En tarkoita tällä oikestikaan nyt ketään erityisesti. Tahdon vaan, että ihmiset yrittää saada edes jotain hauskaa tai mielenkiintoista tai JOTAIN SISÄLTÖÄ kirjoittamiinsa juttuihin. Et tää ei ois niin chättimäinen. Mutta mitäpä minä näistä asioista tiedän. Paskanjauhajat omistaa näemmä tän paikan, minä olen vaan vierailija. Tai no siis - paskanjauhaminen ja vaahtoaminenkin on eri asia… Paskaahan täällä on melkein kaikki, ja se on ihan mielenkiintoista. Mutta sitten on semmoista ihan vaahtokuplahöttöä, joka ei ole edes paskaa!

Juu juu. Täälä tapellaan, selvitellään välejä aukomalla päätä ja sit pitää ettii vielä se anteeks pyyntö ketju, et täälä ei tarvi sopii asiaa ja alkaa leperteleen. Täälä tapellaan!

Ja nääkö ärsyttää…

Edittiä: Ei suinkaan äesytä vaan ärsyttää…

Totta vitussa noi ärsyttää. Ja sun kuva ärsyttää kans, se on liian iso ja mulkoileva.

tunsin piston sydamessani. taas. mutta vittuako luette eraiden kirjotuksia, jos niissa ei ole asiaa. salaa kuitenkin kiinnostaa, muuten voisitte jattaa valiin.

Vaan soisinpa silti, että runkkaaminen tapahtuisi omassa rauhassa jossain muualla, ei kaikkia mällejä tarvitse levitellä toisten silmille. Mikä hiton chatti se tämä nyt on? Soitelkaa toisillenne tai irkatkaa, miksi ihmeessä kihnutella täällä häh täh räyh.