Taas tyhmä kysymys mutta

Onko suuri rikos jos vaihdan yhden tyypin kanssa lääkkeitä, sillä on respat Tramaliin ja mulla jäi yli 2 lootaa 200mg depotteja ja ja mulla on respat teemuihin ja pamiin niin saisin askin subboxonea vaihdossa ku ne ei auta kaverin kipuun ja mä luulen että olis mun lääke. Ei viittis viedä taas apteekkiin tuhottavaksi kuten keväällä kolme askia Lyrikaa 300mg ja sanoin apteekissa että antakaa jollelkin jolla respat ku eivät ole halpoja. Riihimäen polttouuniin menevät. Tietenkään välitä paljon paskaakaan kun tänään 2 askia 0.8 teemuja maksoi 1.5€ kun on tullut määrät niin täyteen että kela palautti 240€.

Neurokipu!

Huonoon suuntaan olet menossa :frowning: . Olen aika varma, jos tavikselle sanoo, että hommaa minulle Subutexiä, niin 9/10 ei saa tuota Subua hankittua edes vuodessa. Korkeintaan heille tehdään syyhkyjä, kun yrittävät kadulta nappeja hankkia. Ihmisen pitää olla jo aika syvällä huumemaailmassa saadakseen Subuja helposti.

Jos olet saamassa nappeja seitsemän kappaletta, niin se ei ole edes huumausainerikos vaan lievä huumausaineiden käyttörikos.

Tosin sinä olet ollut niin poliisin suosiossa, että epäilen sinun joutuvan kehon sisäiseen huumeiden etsintään, jos vaan jäät kiinni :smiley: .

Lisäksi kärähdyksen jälkeen voit sanoa Goodbye sinun laillisille mutkillesi! Olethan sinä silloin epätasapainoinen huumeiden käyttäjä :confused: . Vituttaisiko se sinua?

Arpa

Mielestäni kyseessä olisi jonkinlainen huumausainerikos. Mutta mutta…
Sinun tilanteessasi josta olet kertonut (paha kipusairaus, mitä ilmeisemmin pysyvä), ja olet kuulemma “yliajalla” elämäsi pituuden suhteen. Muistaakseni olet jossain kertonut, että jonkun lääkärin mukaan ennuste ei ole kovin hyvä.

Kyllä minä sinuna tekisin 99% varmuudella “vaihtarit”.
Ja ehdottomasti jos sinulla on suhteita, niin ostaisin pirusti kannabisvoita(kun et enään poltakkaan), se nyt sattuu joillakin auttamaan helvetin hyvin juuri kaltaisiisi neuropaattisiin kipuihin.

Mutta subu on aina subua, joten varovaisuutta noudattaisin ankarasti. Vaikka en ole koskaan subua kokeillutkaan, niin tarinat kyseisestä lääkkeestä ovat usein suhteellisen karuja (ja kun olen saanut oksikodonia suoraan suoneen sairaalassa, niin euforiat ovat aivan järjettömät, myös subu saattaisi tehdä minulle samaa, vaikka eri lääke onkin kyseessä, ei tarvitsisi edes iv:n käyttää uskoisin). Kannattaa myös muistaa Arvan kommentit hänen viimeisimmän viestinsä loppupuolella.

Vaikka Arpa sanoo, että huumemailmassa pitää olla jo aika syvällä, että saa helposti subua. Niin tästä olen omalla kohdallani hieman eri mieltä.
En koe edes kuuluvani ns. huumemaailmaan, vaikka kannabista ja ryynejä saankin helposti ostettua. Subua saisin myös suhteellisen helposti ja amfetamiinia. Ja ihan tavallinen nuorehko perheen isä olen.

Et sinä ole mikään tavis. Tavis ei ole koskaan kuullutkaan Päihdelinkin Saunasta. Saatika sitten kirjoittanut yli tuhat viestä tänne :laughing: ! Se, että on lapsia ei tarkoita mitään. Monella palstan miehellä lienee tunnustettuja ja tunnustamattomia lapsia ja useampia…

Arpa

Voipi asia kyllä näinkin olla :slight_smile: :slight_smile: Ja totta on, että lapset eivät kieltämättä tässä asiassa vaikuta millään lailla.
Viestien lukumäärä johtuu tosin pääosin siittä, että olen Me Lopettajat palstalle kirjoitellut n. puolitoista vuotta. Olen siis lopettanut alkoholin käytön täysin.
Mielestäni aivan sairaan vahva huumausaine kun juo 2-3votka pulloo/pv. Ja sitten katkolle, jollain naurettavan kokosella bentsolääkityksellä.

Jos muuten joskus retkahdan ja joudun paikallisen päihdehuoltolan katkolle,niin pääsen sinne A-klinikan kautta joka arkipäivä. Tullaan oikein 40kilsan päästä autolla hakemaan :slight_smile:
Niin onhan minulla myös oma ns. “retkahdus pussukka”.
Sisältää viiden päivän ajaksi:
-1500mg oksatsepaamia
-50mg klonatsepaamia
-1000mg tematsepaamia
-2-3 laattaa neljän millin sirkkoja
-25mg loratsepaamia (tämä on vasta hankinnan alla, jostain syystä hankala saada Temestaa, mut kyl jossain vaiheessa onnistaa)

(Ja ei siellä mitään kokovartalo tarkastusta tehdä, joten ryynit on helppo piilottaa.)

Luulisin, että pahat alkoholin vieroitusoireet saisin tuolla lääkemäärällä, esim. 3-4kk putken jälkeen suht hyvin kuriin. Minä kun satun olemaan sellainen juoppo, että jos juon yhdenkin kaljan, niin puolentunnin kuluttua olen alkossa hakemassa kirkkaita, niin paljon kuin kehtaan kerralla ostaa. Ja pää täyteen aamusta iltaan.

Tavallinen-tallaaja kyllä saa subuja hankittua tarpeeksi motivaatiota omatessaan , ainaki viimestään ton 45 min dokkarin jälkeen :wink:

Tietenkin piti olla nisti sen kuka aikoinaan kertoi meikäläiselle tollaisen kikan (ongelma oli siis ett ko. henkilö oli muuttanu uudelle paikkakunnalle ja tarvitsi huumeita).

Muuten toki tuo syyhkyjen mahdollisuus lienee totta, itellekin tehtiin alkuaikoina niitä melko lailla (no, muutama muistuu mieleen ja jokainen on liikaa).

Täsmennyksenä vielä ett siis ite en oo koskaan metästäny kamaa a-klinikan huudeilta.

Voimannoston glubilta näuyttaa löytyvän mitä vaan kun siellä on ryssämiehitys mutta tunnen kaksi vanhaa, yksi pitkäaikainen naapuri ja yksi ihan hiekkalaatikolta asti ja olen aikoinaan hommannut kyypakkauksi raukoile että saa kortisoonia että kestää treenata. Suhteet muutenki hyvät kun koulukaveri kuoli kun sydämmen vasen kammio petti ja oli kolminkertaisen kokoinen. Mun on pakko koittaa kipuihin jotain kun mun mailma loppuu klo 13.00-14.00 riippuen koska oon noussu ja teemun teho loppuu, jos kasikulnaisia pilkkois koska haluan pitää tolet alhaalla enkä hae hyvää oloa. Tai hyvä olo on kun ei särje ja muut on kokeiltu ja symbaltan kanssa ei tramal käy.

Tuo kuoleman odotus liittyi hirveän nopeaan pulssiin, sairaalassa pantii polkutestistä kotiin kun alku oli levon jälkeen 145 ja se pirun puörä pysäyttää 140 kiekoilla. Nyt just mittasin verenpainemittarilla ja 84 eli tässähän ollaan pian työkunnossa ja eläkepäivät jää. Kuka palkkaa ku pidän kyllä kasassa 20NT-palvelinta ja saa nurkassa pöristä muutama vanhuskin Linuks sisällään. Tämähän oli vitsi jossa paljon totta seassa.