taas se teki sen :( voi helvetin perse!!

joo niinkun kävi jo aikasemminkin niin voitin ihmeellisellä tuurilla 15000tonttua ja sit kyseinen sivusto ei antanu kotiuttaa niitä rahoja ilman kuvallista henkakria…no kyl sen voi arvata miten siinä sitten kävi :frowning:…se siitä pelaamattomuudesta ja raha ei merkitse muuta ku pelikierroksia lisää näköjään…ei täs auta enää muu ku joku laitos hoito tätä menoo :frowning:

siis 15tonttua…itseasias ei edes vituta pahemmin ku jotenkin tiesin et häviän takas kuitenkin…rahan taju on hävinny kokonaan ne rahat tuntu ihan leikkirahoilta…ei lisättävää

Tarkoitatko, että voitit 15 tonttua ja kun et heti saanut kotiutettua, niin sait saman tien lahjoitettua ne takaisin ? Siis sulla on nyt se pelitili tyhjä ? Jos on, niin sulje sekin samantien ja aloita pelitilien sulkemisesta. Milläs muuten pelasit ? Verkkopankin kautta vai visa electron ? Ota visa electronista se veryfy palvelu pois ja sulje verkkopankki. Kerran se vaan kirpasee. Turha sun on enää pitkittää tilannetta. Pelitilit kiinni lopullisesti ja verkkopankki pois…siinä se alku homma. Usko pois, oot paljon onnellisempi, kun saat nuo tehtyä ja muista, että se on vasta alku.

Timovee

joo niin siinä kävi…ois voinu rahat säilyä edes jotenkii ku tilille asti ois ehtiny…työttömälle se ois ollu iso apu…mut joo pitää laittaa tilit kiinni ja verkkopankki tunnuksen jollee erittäin luotettavalle henkilölle säilöön…ku miettii et en mä sieltä voittanu mitään tai et se oli vaan leikkirahaa…ni jotenkii selviää yli taas kerran :confused: olen kyllästyny tähän oravanpyörään voitan tai häviän aina sama fiilis ja yhtä pers aukki ku ennenkin…

Se vaan on aina sama voitatko vai häviätkö. Lopputulos kun on joka kerta ihan sama. Voitto on aina se houkutin ja 15 tonttua on varmaan hyvä houkutin. Kun on tajunnut summan minkä hävisi, niin pian alkaa ajattelemaan sitä summaa ja mitä kaikkea olisikaan sillä saanut. Tuo sun pitää ehdottomasti laittaa nyt pois mielestä. Älä ajattele voittamaas/hävinnyttä summa, sillä ei se sulle takas tuu ja ei sen perään itkut auta. Summien surkuttelu on pahinta mitä voi tehdä. Ne on hävinneet bitti avaruuteen ja sillä selvä. Nyt keskityt siihen lopettamiseen etkä haikaile saavas pienellä panoksella ihan pikkasen takaisin. Voitot ei tule pelaamalla takaisin ja sen oon minäkin huomannut monta kertaa. Voitto vaan luo tunteen voittamisesta ja palaa uudestaan alkuun.
Nyt nollaa tilanne ja ajattele mielummin verkkopankin sulkemista, kun on olemassa maksuautomaattejakin ja et voi tunnistautua vippifirmojen sivuilla. Jätät nyt takaportin itselles, kun kaverilla tunnukset. Kyllä peluri pelurin tuntee :smiley:

just mietin et kertoisiko äiskälle tän tilanteen…se ei tiiä että olen näin kusessa tän taudinkaa :/kyl se tietää että olen pelannu joskus mut että koko auikuis elämän ni sitä se ei tirdä :frowning:…pelottaa vaan et se alkaa stressaa mun puolesta ja sitähän mä en halua,ehkä on parempi olla kertomatta sittenkin?

KERRO. Et varmaan häviä siinä mitään. Jos et kerro nyt tai suunnittelet myöhemmin kertovas, niin kaivat ittse suohon niin syvälle ettei sieltä niin vain nousta. Kertominen on tietysti vaikeeta, mutta sun pitää ymmärtää ettei pelit vaan sulle sovi. Aloita asias järjestely nyt äläkä uskottele mitään mikä ei toteudu. Verkkopankki tunnukset pois sieltä kaverilta ja pankkiin sulkemaan se. Kun kerran oot jo monesti oppinut, että mikään ei muutu, niin nyt on hyvä aloittaa niiden muuttaminen. Äitis voi olla viisaampi ja varmaan ymmärtää tilantees ja sieltäkin apua tuut saamaan. Peliongelmista pääsee eroon jos haluaa, mutta se ei tapahdu hetkessä. Voi olla nöyryyttävää ja monet häpeää myöntää tilanne, mutta muuta keinoa ei ole.