Taas se koitti, nyt menee parisuhde

Hei,

En jaksa kirjoittaa koko elämänkertaani ,mutta pelit ja alkoholi ovat vallanneet tämän miehen elämän ja ikää vasta 25v.

Tänään tuli palkka , se meni kokonaisuudessaan yhdessä yössä.

Vuokra maksamatta ja avo-puliso ei asiast TIEDÄ. maanantaina tuo hänelle selviää.

uuden duunipaikan sain vähän aika sitten nyt heitin senkin pois.

Kun ihmisen pitää saada olla rauhassa ja selvittää päänsä, että edes joskus tulevaisuudessa saisi mielenrauhan ja elämänilon takaisin ,mikä se paikka on minne mennä?

A-klinikalle aika ens viikolla .

Uskon parempaan huomiseen, ja siihen että pelaamattomuus lopulta on mahdollista on tallella. mutta se vaatii tasaisen keskustelun jonkun kanssa ja hetken levon. Tuo on minun mielipiteeni.

Parisuhde on peliongelmista jo pitkään kärsinyt ja uskon sen voittavan tässä parisuhteessa rakkauden.

Voiko rakkautta mitata virheillä? mitä enemmän pelaat ,sitä vähemmän rakastan sua.

Huutoa ja haukkumista kun petän luottamuksen, mutta kun se en ole minä vaan tämä helvetin tauti.

Mikä neuvoksi , viikonloppu edessä ja mielenrauha hukassa.

sanoit että tauti, joten yritä edes parantua siitä :smiley:

Kyllä tosissaan on tauti ja onneksi sain ajan tuonne a-klinikalle , niin pääsee keskustelemaan asiasta. nyt suunta kohti parempaa huomista. Vuokra asian sain vuokranantajan kanssa sovittua.

Nyt haluan putsata pöydän ja aloittaa KAIKKI elämäni asiat uusiksi.

En nauti työstäni, suureksi osaksi tuo johtuu juuri peliongelmasta. Se menee vaihtoon ,teen jotain pienempi palkkaista ei niin stressaavaa tulevaisuudessa. aikaa minulla on etsiä uusi työ 1kk .

Rupean käymään säännöllisesti terapiassa.

Ja ulkoilu pitää mielen virkeänä ja antaa mielihyvää , sitä siis tiedossa.

Tyttöystävä ja nykyinen kämppä tulee olemaan iso mysteeri joka ei ole omissa käsissä . Huomenna päästän hänelle kaikki ulos ja en edes odota ymmärrystä tai päähänpaijaamista. Tilanne on ota tai jätä .

Tärkeintä nyt kumminkin on saada apua ja tasainen duuni , vanhassa työssä mulla oli kokoajan tosi kobva stressi ja nyt pikkasen vanhempana stressiä en enään kestä, se vie multa voimat ja tuun tosi tosi helposti kipeeksi.

Jos jo ehdit lopettamaan duunis niin suosittelen, että otat sen työnhauan ihan ykköseksi heti kättelyssä.

Mä lopetin stressaavan duunini, kuvitellen löytäväni jotain muuta nopeasti. Siitä on nyt kolme kuukautta ja ei edelleenkään duunia näköpiirissä. Olen hakenut ja hakenut, mutta ei tärppää.

Seuraavaksi lähetän hakemuksen mäkkiin. Ei auta olla haluamassa oman alan töitä kun niitä ei yksinkertaisesti tunnu olevan.

Ens viikolla on pakko mennä leipäjonoon.

juu tänään oon noita jo hakenut ja kaks ihan mielenkiintosta löyty, kiitos vinkistä .

kova on miehen ahdistus mut jo niin monta kertaa on nää fiilikset käyty läpi et ei täs oo mitään järkee.

Pelit on lopetettava kokonaan , se vie nopeasti elämänilon ja sosiaalisuuden pois kokonaa.