Taas mennään

Piriä just tuli otettua.

Ei hyvä, pitäs olla kohta töissä ja alkava viikko muutenkin asioita täynnä. Avoeron jälkeen retkahdellu huolella, siitä nyt noin 8kk. Pitäs olla toipunut jo. Olinki hyvän aikaa ilman 3vuotta, muutamia käyttökertoja siihen laskematta. Nyt sinkkuna menee taas ihan hunnningolla. Töissä just ja just pysyy eikä käyttö ole päivittäistä eli voin olla ilman mitään useita päiviä kunnes koittaa se viikonloppu… jotenki pitäs korjata mutta ei katkollekaan voi mennä kun menee duuni alta. Psykiatriselle tolkuttomat jonot julkisilla. Puuuh… mitä tässä tekis? Koitan kuntoilla ja keksiä muuta tekemistä mut aina menee kaman veto tärkeimmäks katsomatta aikaa tai paikkaa. Nyt taas olo kamapäisen hyvä mut ne laskut tulee. Viimestää ku toleranssit korkeella. Jos sitä piirtäs ja miettis miten laistaa huomisen töistä… :confused:

Joku sanonu et kitkut kestää niin kauan kuin on käyttövuosia takana. Tupakassa varmaan joillaki ikuisesti.

Kyllähän jos jumala hipasee sydäntä ja herää hengellisesti(vai kuolee sisältä?) niin kitkut jää pois. Sellasta suodaan harvoille. Että mitä sitä nuoleen jonkun korkeimman pepaa polvillaan loppuelämää(hivenen kärjistettynä, maustaa tekstiä :smiley: ) sitten, kun kitkut järjestyy kätevästi laissa kielletyin metodein, eli vetämällä.

Ookohan mä nyt sitten satanisti kun en ite oikeen tiedä?

Ja matka jatkuu…

Ainoa tapa jolla mä pääsin irti piristä, oli että mä tajusin (muutaman kk:den ilman piriä olon jälkeen), kuinka aine muutti persoonani! Mutta mikäli ajattelee entistä elämää ja nykyistä (jossa piri vie), pääsee irti henkisestä koukusta… Aine ei aiheuta tod. vain positiivisia asioita. Lisäksi tuon eron käsitteleminen lykkääntyy piriä vetäessä, mutta joka tapauksessa asia on käsiteltävä joskus! Soita klinikalle, he auttavat nimettömästi vaikka aluksi puhelimessa ja voit kysellä avo-hoidosta ja onko työsi niin tärkeää (määrätyt työt) että asiasta tarvitsisi puhua töihin… Tsemppiä!

PS. klinikalla on vaitiolovelvollisuus, ellet ole uhannut ihmisen henkeä… Lisäksi lapset, mutta ensin on seulat…

Heihei, musta tuntuu, että mä meen. kuin kulkuri uutta laulua teen. yksinäinen junanpilli…
joku piisi. oujepajee.