Taas bentsoista...

Eilen käytin 15kpl 1mg Xanoria. Tänä aamuna heitin sitten 10kpl 20mg Tenoxia naamaan ja ei oikein tunnu toimivan. Onko ne pirun Xanorit niin vahvoja ettei muut bentsot enää meinaa toimia? Oon ennenkin huomannut vastaavia juttuja Xanorien jälkeen.

^ Hyvää huomenta ja voi vittu sun kanssasi taas, Maago :unamused: . Kai tuo nyt on päivänselvää, että jos nostattelet toleranssisi pilviin vahvimmalla benzolla, mitä Suomessa on kaupan, niin eivätpä siinä miedommat napit paljoakaan voi enää tuntua. Toki Tennaritkin varmasti jotakin auttavat reflaoloihin, mutta tuskinpa sä niistä mitään muita oloja saat tuollaisen pelleilyn jälkeen, vaikka tietenkin Xanorilla ja Tenoxilla on hieman erilaiset vaikutukset.

Ken leikkiin ryhtyy, se leikin kestäköön, varsinkin, jos tietää jo etukäteen, mitä tuleman pitää.

^ Taidat olla oikeassa… En vaan millään opi käytttämään bentsoja oikein. Mulla taitaa olla niiden kanssa ainoa vaihtoehto lopettaa kokonaan. Nytkin odottelen sossun päihdetiimin päätöstä pidemmästä kuntoutuksesta. Ja ei tämä ryynien älytön popsiminen enää mitään hauskaa ole, se on lähinnä pakollista. Ja vielä helvetin kalliiksi tulee katukaupassa. Tämä Turun korvaushoitotyyli on sellainen, ettei multa ole vissiin kertaakaan otettu seulaa. Muutaman kerran on puhallutettu. Kerran olin niin sekaisin etten saanut lääkettä. Periaate on se, että kunhan pystyssä pysyy niin lääkkeen saa. Tänäkin aamuna yksi tuli umpikännissä lääkettä hakemaan ja sai sen… Ylläpitohoitoahan tämä jo on. Ja haittoja vähentävää hoitoa.

Tsiisus mitä määriä sä syöt noita :open_mouth: Mulla nyt ei ole kauheasti kokemusta bentsoista saati toleranssia niihin, mutta 15mg alpratsolaamia yhden päivän aikana kuulostaa kyllä todella överiltä… Yks kaveri on syönyt Xanoria pari vuotta päivittäin 1-4 mg annostuksella ja se on itekin sanonut että jos ottaa sen 4mg päivän aikana niin on kuulemma harvinaisen kuutamolla vaikka tuntuiskin siltä että on täysin toimintakykyinen… Toivottavasti saat jotain apua tohon, voisin kuvitella että aikamoiset laskut tulee tollasesta määrästä. Ite oon Tenoxiakin ottanut enimmillään 30mg päivän aikana ja jo siitä menee mulla taju kankaalle :unamused:

^^Maago, toivottavasti pääset sinne pidempään kuntoutukseen ja vielä sellaiseen, josta on sulle todella hyötyä :slight_smile: .
Ne parin viikon benzokatkot sun lienee parasta unohtaa. En mä ainakaan usko sellaisista olevan muuta kuin harmia niille, jotka ovat pidempään ja rankemmin benzoja käyttäneet. Ehkä benzot olisivat sulle hyvä lääke, siis oikein käytettyinä, mutta jos se oikeinkäyttö ei mitenkään ota onnistuakseen, niin sitten lienee parempi olla ilman ja löytää jokin muu keino siihen ahdistuksen lievittämiseen.

Mäkin olen pahassa benzokoukussa ja tulen luultavasti käyttämään ko. lääkkeitä loppuelämäni, mutta kyllä mä tässä pärjään, kunhan saan annokset pidettyä maltillisina. Nyt se on taas toistaiseksi onnistunut, mutta tuleehan munkin aika ajoin vedettyä yliannoksia, kun tarpeeksi alkaa vituttaa jokin asia.

Tuollaiset määrät metadonin päälle ovat kyllä aika hengellä leikkimistä, vaikka sitä toleranssia kumpaankin olisikin.

Eijjumalauta Maago!

Eiköhän se nyt tosiaan ole jo tullut selväksi että sinä et niitä bentsoja osaa käyttää?! Tai kaikille muille se ainakin on ihan selvää, koita nyt itekin jo tajuta. No, en tarkoita pahalla, tässä nyt vaan tuppaa turhautuu sun puolesta välillä aika pahasti. Toivottavasti pääset sinne kuntoutukseen, ja tyoivottavasti se oikeesti on pitkä. Ja perusteellinen. Ei sua millään leikkihoidoilla noista bentsoista saa irti.

Ja sit: mikä helvetti siinä on et sun pitää aina avata näille uus topikki?? Oikeesti! En ymmärrä. Onko tää joku sun oma tapa vittuila tai jotain? Muuta syytä en enää keksi.

Aivan. Unohdin taas tyystin tuon Maagon metadonin, jota muistaakseni menee vielä melko suurella annoksella. Ajattelin, ettei benzoihin nyt voi kuolla suurillakaan annoksilla, siis pelkiltään, mutta kun sotkee vahvaa opparia ja benzoja reilulla yliannoksella, niin siinä voi henkiriepu olla todellakin vaarassa, vaikka olisi kokenutkin käyttäjä. Näitä lopullisia vahinkojahan sattuu paljon niille kokeneille käyttäjille, jotka “tuntevat rajansa”.

Ja tämän kirjoitti Iina:
Ja sit: mikä helvetti siinä on et sun pitää aina avata näille uus topikki?? Oikeesti! En ymmärrä. Onko tää joku sun oma tapa vittuila tai jotain? Muuta syytä en enää keksi.

Ei tämä kyllä mitään vittuilua ole, taidat olla vainoharhainen. Käsittääkseni sana on vapaa, ja saatan kerrata asioita jos vaikka saisin jotakin uutta vinkkiä/apua eri ihmisiltä. Jos mä vittuilen, niin huomaat sen VARMASTI!

Kymmenes päivä ilman bentsoja itellä käynnissä.

Ja varmasti voi yksittäinenki tollanen napostelukerta vaikuttaa nii ettei tunne saavan oikeen mitään tennareista irti… Äxät sen verta vahvoja et kylse 15mg onjo raffi annos.

Jossei sulla oo respalla mtn, mut oot vuosikausia taistellu bentsoriippuuvuuden kera, sopisko kenties joku tasanen pitkävaikutteinen benjo respalle? Ei ny tarkemmin tilanteestas tiiä mut se vois olla ihan asiallista jos turhautunu kamppailuun. Eimee kaikki rahat katukaupan benjoihi, eikä myöskää tarvi olla refloissa jos noudattaa respaa. : ]