täällä vihdoinkin!

moi kaikki ja hyvää uutta vuotta! Kirjoitan tänne ekaa kertaa, ja olen nyt vahvasti päättänyt jättää alkoholin pois häiritsemästä elämääni. Vähentelykin on onnistunut ainakin jollain tavalla viimeisen puolenvuoden aikana, mutta en ole silti oikein tyytyväinen tilanteeseen, varsinkaan krapulassa:). Itseasiassa morkkikset on pahentunut vähentämisen myötä vaikkei mitään muuta olisi tehnytkään kuin huijannut itseään… En siis ole mitenkään pahasti mokaillut juomisen takia ja mm. sen takia kuulenkin aika usein tutuilta että “eihän sulla mitään ongelmaa ole” jos puhun näistä jutuista. Mutta eikös se vähän niin ole että jos oma juominen tuntuu minusta ongelmalta niin sitä se sitten on? Ajattelin että jos täältä vaikka saisi vähän tsemppifrendei!!

Nyt on hyvä aloittaa…=) syitä olla lähtemättä täs…

-Eikö olekin kälystä värjötellä dösäreillä ja kapakkijonois nyt?
-Eikö olekin pirullista lähtee lisää kepsua hakemaan kylmään/tuiskuun/ves-satteeseen
-Talvella on hyvä gytmiä kämpillä hyvällä omallatunnolla koska on aina kakka ilma
-aamut rapulis on talvella 12313123123 kertaa ankeempia…

Näillä pärjää kevääseen ja keväällä onkin sitten jo niin iso kasa raittiutta takana että ei ehkäs tee mieli enää kesälläkään=)

heh siinähän niitä! Itellä on aina vaikein hetki viikosta yllätys yllätys: perjantai-iltapäivä duunissa! Vaikka ois miten päättäny että ei osta sitä bissee himaan ni jotenki se vaan sit heiluu siinä kädessä se päkki… Oon kyllä jonkunverran saanu kuriin sitä perrrrjantaihimoa, ja huomannu että jos sen perjantai-illan/yön pystyy olee ilman niin koko viikonloppu onkin sit aika helppo.

No tuo ihan sama ilmiö oli mulla: perjantai-iltapäivisin alkoi töissä jo suu napsamaan ja oikein sydän tykyttelemään innostuksesta. Perjantait olikin ne hankalimmat alkuun, mut kuuden viikon jälkeen mulla helpotti sekin. Sun kannattaa keksiä perjantai-iltapäiviisi jotain ihan uutta, mee syömään maha täyteen roskaruokaa tai mitä tahansa, mut riko se vanha perjantaikuviosi. Lauantaiaamuna olet enemmän kuin tyytyväinen itseesi. Näin oli ainakin mulla.

Tsemppiä!

joo, just tota perjantaikuviota olenkin pyrkinyt rikkomaan, esimerkiksi niin, että ei tarvitsis käydä perjantaina väsyneenä duunin jälkeen ruokaostoksilla ruuhkaisessa kaupassa koska se tuntuu olevan aikamoinen riski aina… Liian usein käy nimittäin niin että ne suunnitellut hyvät safkat tuleekin tehtyä sit vasta lauantaina tai sunnuntaina krapulassa eikä se sit mikään varsinainen nautinto oo…

ONNEKSI pääsin eroon FAKINGFAKINGFAKING iltatöistä!!! en pystynyt olemaan YHTÄÄN viikonloppua selvinpäin kun olin iltatöissä… työaika 13:30 - 20:30!!! ja vielä dösällä kotiin matka… ei nähnyt muuta kuin ryyppäämään lähtijöitä koko matkan… ei kyennyt kertakaikkiaan Pe-iltana olematta ostamatta sitä laatikkoa kepardia…en vaikka oli talvi… Nyt poistun omalla autolla 14-17välisenä aikana keskimäärin…

itellä loppuu duuni 18:00 Helsingin keskustassa ja toi ryyppäävien näkeminen on aika tuttuu… Tiedäntiedän… Sit mulle käy usein niinkin, et vaikka ois selvinny jo melkeen houkutuksista niin sit pitääki jäädä bussista yhtä pysäkkii aikasemmin “ku siin on se kiska, jos kävis vaikka jonkun limun ostamas…” Kertaakaan en tosin oo limua sieltä ostanu. Mutta, viimeaikoina oon kyl pystyny olee viikonloppuja ihan ilmankin ja niistä on niin hyviä kokemuksia, että eiköhän tää tästä kun vaan yrittää.