Täällä sitä taas ollaan!!!!

Ai niin, mulla on tänään synttärit!!! 36v!!! Eilen vapauduin Saramäen vankilasta, ja se mun Savonlinnan reissu kesti kolme päivää (very embrassing). Nyt on taas alkanut aika rankka douppiputki, piriä, savua, mutta alkoa en käytä se pitää varmasti! Luitte jo varmaankin sen mun teho-osasto reissun kun H1N1-vius meinasi viedä hengen. Olin viikon koomassa ja hengityskoneesa. Vaikka siitä on jo aikaa, se pelottaa aivan sairaasti. Eräs teho-osaston lääkäri tuli kertomaan että he jouituivat tekemään tosissaan töitä että saivat pidettyä mut hengissä. Olen “salaa” itkenyt sitä miten lähellä se oli. Helsingissä oli jollakin miehellä vaihdettu keuhkot ja oulussa oli tehty sydämensiirto. Onneksi minä selvisin ilman pysyviä vammoja. Tässä kohtaa haluan kiittää Jumalaa…

Onneks olkoon vapaudesta ja synttäreistä! siellä saramäessä onkin paljon tuttuja… Heti päästyäsi pois päätit sitten aloittaa douppiputken? :unamused:

Welcome bäkkii… Yritä pitää putki kontrollissa, ettei tosiaa asunto mene… Itseasiassa jos/kun haet massit Kela-sossu-akselilta niin suosittelen laittamaan suoran vuokranmaksun asumistuesta ja tuista vuokranantajan tilille, ei ainakaan asunto lähde ellei sit pidä liikaa bileitä… :slight_smile: Sä tuskin tahdot toista kertaa asunnottomaksi, koska tänne ainakin kirjoitit olevasi silloin todella onneton… Kannattaa lukaista vaikka vanhoja tekstejä jos ei muista tarkkaan… Yritä pitää vapautesi ja onnea synttäreiden johdosta… :slight_smile:

Tervetuloa vaan takaisin. Ai tyyppi on käyny täällä päin? Ollaankohan törmätty jossain kulmilla? Oishan sitä nyt vanhojen turkulais-plinkkiläisten pitäny moikata, kun samaan aikaan osutaan tänne saVVoon! :mrgreen:

Nyt täällä turussa saa metadonin sellaisena fantanmakuisena paskana. Tuntuu että vaikutusaika on lyhentynyt aika reilusti. Aamulla on maha sekaisin ja muutenkin on aika paska olo. En tiedä onko muualla Suomessa sama juttu. Nyt on vaan PAKKO vetää bentsoja heti aamusta. En sitten tiedä onko vaikutus lyhytaikainen vai onko vaan hyväksyttävä tämä paska. Toivottavasti ei…

Mutta voimia kaikille!!!

Kyllä ne todelliset ystävät/kaverit huomaa. Sairaalassa kun olin niin ainoat ketkä soitti oli ne todelliset kaverit.