Tää on viimeinen valitusvirsi...

… kun kukaan ei jaksa enää. :smiling_imp:

Eli PMMP:n kappale raikaa tauotta, ainakin mun päässä.
Tää foorumi on siinä mielessä ollut hyvä, että nyt kun näen tilanteen täysin toivottomana, voin verrata omaa tilannettani muihin ja vain todeta, että kyllä teillä joillain on aivan käsittämättömän pitkä pinna.
Me ei edes olla vielä siinä vaiheessa, että mies harkitsisi juomisen lopettamista/vähentämistä, kun ainoa ongelma olen minä, joka siitä valitan. 2 viikkoa lomaa miehellä ja tällä kaavalla mentiin koko viikko: heräsi klo 14, alkoi juomaan klo 18, meni nukkumaan aamulla klo 4 ja samalla setillä siis kaksi viikkoa. Kotiviiniä meni kahden viikon aikana sellainen viinipöntöllinen, 20 litraa…

Tää oman elämän aloittaminen uudelleen on jotenkin niin vaikeeta, vaikka tää mun koti ei ole kodilta tuntunut enää aikoihin. Se ei tee mitään siivoomisen tms eteen ja multa on vaan kiinnostus lopahtanut aivan totaalisesti. Avioeroa olen sen verran miettinyt, että tulee kyllä, en mä jaksa tässä vielä vuosia roikkua ja odottaa, että se edes miettisi, että sen pitäisi jotain tehdä. Nyt pitäisi vaan pakata kamat ja lapsi ja muuttaa toiseen päähän Suomea ja aloittaa alusta. Tähän tarvii nyt varmaan alkaa näitä pohdintoja kirjoitella. Ja huomenna parisuhdeterapiaan…

Heippa taas, pitkästä aikaa :smiley:

Tässä on ollut kaikenlaista muuta mut palasin, pakko :frowning:

Mulla sama tilanne kuin VienoKainolla, olen toisen pojan kämpillä ja mies yksin kotona. Tietty muut asiat ovat toisin, pojat ovat jo “isoja” ja pääsen pois kotoa halutessani.
1,5 viikkoa sitten pakkasin tykötarpeeni ja muutin toistaiseksi poikani luokse, annoin miehelleni tämän vuoden loppuun aikaa päättää et haluaako hän perheen vai pullon elämänsä ilostuttajaksi. Hyvin mahtuu kaks poikaa, miniä ja minä yksiöön. Mies asuu yksin maalaistalossa kahden kissamme kanssa.
En jaksa enää. En halua yksin hoitaa kaikkea kun mies ei välitä :confused:
En ole enää vihainen, olen pettynyt. Ja jos hän päättää valita perheen, pystynkö enää rakastamaan häntä???
Koitahan pärjätä, niin me kaikki :wink: