synkkyydestä pimeään

kaikki on mennyt… viimeisetkin ystävät kadonneet takavasemmalle. luopunut naisystävästä ja töistä.
velkaa on kaikille… olen niin yksin kun ihminen vaan voi olla… kysyin laitoshoitoa mutta
vastattiin että ei ole enää määrärahoja.

Älä anna periksi!! Sinä selviät haasteitsa ja elämä muuttuu paremmaksi! Meitä koetellaan,mutta me kestetään ja tullaan saamaan asiat järjestykseen. Näin täytyy käydä. Luotan siihen! Pakko synkktydestä on seurata hyvää. On ajateltava omaa elämäänsä ja tutustuttava itseensä. Hiljennyttävä kuuntelemaan… Uskon, että pitkällä juoksulla kun katsot taakse,niin tämä aikajakso jää mieleen vaikeana aikana,joka kasvatti ihmisenä sinua. Jolla oli tarkoitus. Josta voit lopulta kiittää,että ilman sitä asioita olisi voinut jäädä muuttumatta ja huomaamatta. Näin uskon…toivon…myös minulle :slight_smile:. Jaksa!

tämä yhteiskunta ei anna armoa. yksin jäät kun sinut on imetty kuiviin.

sovittelin jo haulikkoa suuhun mutta ei vaan ole miestä vetästä liipasimesta

Hyvä. Lue tekstini uudelleen vielä ajatuksella. Sä selviät. Aina ei tule olemaan tälläistä. Elämä tulee olemaan parempaa!

Pistä se tykki pois äläkä oikeesti leiki hengelläs! Se on sellanen veto et sitä et voi peruuttaa vaikka mieli tekis. Mulla tuttu lähti tolleen ja ei oo kivan näköstä jälkee…ja kaikille omaisille ja muille tutuille jää vaa kysymyksiä joihin ei ole vastausta.
Kerro tilanteesi jollekin psykiatrille tai hae apua hengellisistä jutuista. Sun tarttee saada nopeasti jotai droppia et sun pää ei sekoo ja teet jotain tyhmyyksiä. Lääkäriin tai psyk. polille vaikka oven läpi (kuitenkin ilman sitä haulikkoa tai muuta asetta). Varmasti saat apua. Jaksa vielä, oot viime metreillä, mutta apu on oven takana! Voimia toivon sinulle kuka oletkin, sillä ei ole valiä!!!

Major Tom - Peter Schilling Extended version (coming home) HD

kertokaa mulle että tässä on onnellinen loppu pliis!

Aivan varmala on! Pohjalla kun käy,niin ei ole muuta suuntaa kuin parempaan. MIKÄÄN ei ole niin mahdotonta,ettei siitä selviäisi!! Ei mikään!!

Hei,

tilanteesi kuulostaa huolestuttavalta. Kriisitilanteessa tuntuu usein siltä, että vaihtoehtoja ei ole tai niitä ei omin voimin löydä. Silloin pitää jaksaa yrittää ottaa vastaan kaikki se apu ja tuki, minkä läheiset tai terveydenhuolto voivat tarjota. Toivomme, että hakeudut avun piiriin pikimmiten, apua on varmasti tarjolla.

Nopeasti apua saat yleisestä hätänumerosta 112 tai voit myös soittaa valtakunnalliseen kriisipuhelimeen 01019 5202, ma-pe 9-06, la 15-06, su 15-22.

Apua löytyy myös täältä: apua.info/fi-FI/apuanopeasti/

Ystävällisin terveisin,
Päihdelinkin moderaattori

Oletko kunnossa?