Swantte yrittää raitistua

Kiitos vastauksestasi. tuntuisi kovin vaikealta luopua täysin kavereistani, joista suurimman osan olen tuntenut teini-iästä asti. Yhdessä ollaan kohellettu jo aikuiseksi asti. En usko , että kokonaan luopuisin näistä rotuyksilöistä, mutta etäisyyttä heihin joudun kylläkin ottamaan. Kunnes jonain päivänä tämä raittius tuntuu jokseenkin itsestäänselvyydeltä, niin silloin saatan olla enemmän yhteydessä heihin. Juuri nyt se tietäisi varmasti vain päänsärkyä, joten suojelen itseäni kaikilta vaaroilta ainakin toistaiseksi.

Tänään ei ehkä paras päivä, mutta voittaa aivan varmasti jokaisen krapulapäivän, jonka olen elämässäni lusinut. En oikein saanut nukutuksi yöllä ja pyörittelin pakkomielteisesti kaikenlaisia ikäviä muistoja mielessäni aamuyön tunneille asti. Onneksi lopulta kuitenkin nukahdin, mutta tämä päivä on sitten ollut aika vetovex painotteinen.
Noo, yritän nyt sitten illan ryhmän jälkeen käydä vetäsemässä keskipituisen kävelylenkin ja toivottavasti sitten unikin tulee paremmin. Aikaisemmilta raittiuksiltani tiedän, että mulle saattaa tulla unettomia jaksoja ainakin tässä alkuvaiheessa. En hirveämmin välittäisi valvoa öitä, mutta jokseenkin olen jo tottunut niihin. Ja tiedän myös´, että ajan myötä helpottaa. Mulla on kyllä noi melatoniinit joita käytän kyllä tarvittaessa. Unilääkkeet on täysin NO NO… Tunnen itseni ja taipumukseni sen verran hyvin, että ihan turha edes haaveilla moisista. No joo hyppäsi taas johonkin aivan epäoleelliseen joten jatkan taas kun olen pirteämpi… Hei saa muuten kommentoida ja antaa neuvoja… Raitista päivän jatkoa kohtalotovereilleni. :neutral_face:

Heräsinpähän aikaisin tänään. Olo jopa suht levollinen, vaikka ei tullut nukuttua kuin viisi tuntia ja rapiat. No ei tullut uni enää , vaikka yritinkin. Ehkä sitä sitten on vaan tyynesti aloitettava päivän askareet… Ööh, mitkäs ne olivatkaan?? Hymmm, illalla ryhmään ja … siinäkö kaikki? Vosin kyllä oikeasti mennä töihin, ei jaksa enää olla vaan… Ja kesäkin tuntuu jo menneen ohi… Onneksi onkin mennyt, mun kesä ainakin. Tänään ei tunnu edes ahdistavan ainakaan vielä. Mietiskelin tuossa maatessani, että olisi kyllä mun aikakin raitistua ja tehdä tälle elämälle jotain. Tästä päivästä kuitenkin tulee raitis. Tuntui miltä tahansa niin selvällä haulilla mennään. :slight_smile:

Huomenta, Swantte!
Viiden tai kuuden tunnin yöuniin olen tottunut jo kauan sitten, joten aamuisin on mukava viettää aikaa päivän lehtien lukemisessa. Sen jälkeen postin ja asioiden tsekkaus ja sitten voikin tulla katsomaan, miten kohtalotovereilla menee. Ei krapulaa, ja illaksi olen varannut palaveriaikaa. On kiitollinen olo tavata yhteisestä ongelmasta selvinneitä ihmisiä. Jotkut jopa halaavat, kun tavataan. Onko tämä onnea?

Minäkin heräsin tänä aamuna helposti, kun oli niin kylmä. Parvekkeen ovi auki (makuuhuoneesta parvekkeelle), kaikki tuuletusikkunat auki ja peittona vain lakana. Vasta elokuu ja jo palelee :frowning: Toisaalta tällaiselle aikaisia herätyksiä vihaavalle ihmiselle se herääminen ja sängystä nouseminen (jotka ovat kaksi eri asiaa :smiley: ) olivat tosiaan helppoja. Ja nukuinkin lähes seitsemän tunnin unet, mikä on valoisaan vuodenaikaan minulle paljon. Talvella voisin vetää unta vaikka yhtäjaksoisesti marraskuusta helmikuuhun. Forecan mukaan torstain ja perjantain välinen yö menee vielä kylmemmäksi mutta sitten onneksi uudestaan lämpenee.

Minulle sopisi hyvin aloittaa kesä vaikka alusta. Mieluiten lomatkin, mutta sekin riittäisi että olisi valoisaa ja lämmintä. En yhtään kaipaa neljää vuodenaikaa enkä ainakaan loppusyksyä, talvea ja kevättalvea :imp:

Sulla on taatusti yks tai 2 vähän parempaa kaveria,Ja toivottavasti sellaisia “kaappeja”.Kerro heille että sä olet nyt lopettanut ja tarvitset heidän tuen siinä eli jos joku alkaa tyrkyttämään tai arvostelemaan niin nämä sun kaverit pistää tyypit hiljaiseksi joko suullisesti tai fyysisesti.Mun broidi piti huolen siitä että mun polttareissa kukaan ei arvostellut tai tyrkyttänyt mitään ja he kittasivat itse kaikki kaksin käsin ja liioittelematta mulla oli helvetin hauskaa ja rauhallinen olo .Puhuimme dokaamisesta ihan avoimesti ja eräille kerroin enemmän ja eräille vähemmän.Kukaan ei välittänyt paskaakaan vaikka olin selvin päin.Broidi oli ostanut kaiken maailman alkotonta olutta mulle.