suurkuluttaja

Moi.ekaa kertaa tänne kirjoittelemassa. 7 vuotta mennyt semmosilla 30-50 annoksen viikkovauhdilla. rupee haittaa vähän tätä arjen hallintaa.vuosi sitten näihin aikoihin olin 5kk ilman viinaa. sit tuli kesä ja sain pidettyä itteni jotenkin kasassa:otin vaan satunnaisesti eli joka vkon loppu. syksyllä taas rupes lähtee käsistä.tuli uus työpaikka ja hieman stressiä ja jännittyneisyyttä kun onn hieman ujo. noh illalla oli sit hyvä poistaa stressiä oluella ja viinillä. nyt 5 pvää ilman ja ajattelin kokeilla jos pystyis olee kesän kokonaan ilman alkomaholia. Tilalle otan paljon urheilua.katotaan miten käy :confused:

tsemppiä sulle. tääl hyvä kun kaikki samas jamas, ite liityin tänne kans tän kuun alussa. Sain miehenikin innostumaan selvänä olosta, sillä myönnytyksellä, että hän saa ottaa pilsnerin joskus. Ostin siis hänelle perjantaina 6 pilsuu, kolme juonut nyt, eli huomattavasti vähemmän kuin ennen. Ja kuulema auttaa, kun maistuu oluelle, viime perjantaina joi saunan jälkeen yhen ja sunnuntaina kaks, ennen sil meni nelosta ja paljo. itse olen ollut ihan ilman tän kuun, koska alkoholiton punaviini on niin kallista, etten raski ostaa, samanhintasta ku alkoholillinen, mutta niinpaljoo en oo viel saanu aivojani muutettua, et alkoholittomasta maksaisin niin paljoo. Mut vois sitäki joskus kokeilla jos oikeen viinin himo iskee. Mulla nyt ei ole tavoite lopettaa kokonaan, mutta vähentää rajusti. Kattoo sit jos tää selvyys alkaa tuntuu niin kivalta, ettei enää alkoholiin koske. Viime viikonloppu oli aivan ihana, eli eiköhän sit olis tavoite olla selvänä seuraavakin viikonloppu…
Voimia sulle

Tää on jännä juttu miten itsetunto nousee ainaki vähän ku on muutaman päivän juomatta. On edes vähän ylpeä itestään.siis tunne et on musta edes johonkin. Viime perjantaista nyt ollu selvinpäin eli 5 päivä menossa. Kuitenkin kokoajan olut tai päihtyminen kummittelee taustalla. Jotenkin mieltää vieläki et pitäis ottaa jos haluaa relata…mut yritän kyl jatkaa tipatonta ja todistella että tää kannattaa.