SUURKULUTTAJA, LUE TÄMÄ

Oletko etsinyt apua löytämättä sitä ja AA ei tunnu omalta ratkaisulta?
Jos näin, niin lue tarinani.

Olen 46 vuotias perheellinen mies Länsi-Suomesta. Olen jo vuosia kamppaillut jatkuvasti lisääntyvän juomiseni kanssa. Työni olen hoitanut mallikkaasti ja olen välttynyt kaikilta juomisen aiheuttamilta negatiivisilta asioilta. Päivittäinen alkoholinkäyttöni on kuitenkin jatkunut jo lähes 20 vuotta ja määrät kasvavat jatkuvati. Yli kolmen päivän selviä jaksoja ei sinä aikana ole ollut käytännössä ainuttakaan. Pitkään pärjäsin kuuden annoksen päivätahdilla mutta viimeisen vuoden aikana se nousi kymmenen annoksen päiväminimiin.

Olen etsinyt googlettamalla eri keinoja saada apua, mutta mikään vaihtoehto ei tuntunut omalta.
AA-ryhmään menemisen kynnys on tässä vaiheessa vielä korkealla.

Kävin työterveyslääkärillä muissa asioissa ja sattumalta huomasin, että hänen nimikyltissään oli maininta päihdelääketieteestä. Kerroin hänelle ongelmastani ja kysyin, onko olemassa jotain keinoa saada homma hallintaan.
Hän kirjoitti minulle reseptin REVIA nimellä myytävään naltreksonihydrokloridi valmisteeseen.

Naltreksonihydrokloridi estää aivojen palkitsemistoiminnan aiheuttamaa endorfiinihyökyä, joka tulee ensimmäisten paukkujen ja nousuhumalan aikana.
Mutta Sen lisäksi se tuntuu vaikuttavan jo pelkästään haluun juoda. Kun aivot on 20 vuotta oppinut, että alkoholi on palkinto, niin pelkästään sen ajatteleminen aiheuttaa koko elimistössä valtavan fyysisen tunteen.

Yksi pilleri, ja HOP ongelma oli poissa, minun ei edes tehnyt mieli juoda enää.
Kaksikymmentä vuotta aivoni ovat käyttäneet alkoholia palkitsemiseen ja koko elimistö toimii sen mukaan.
Sitä vastaan taistelu on lähes mahdotonta. Revian avulla se onnistui kerralla, heti ensimmäisen pillerin jälkeen.

Tässä tiivistettynä pääasiat. Jos haluat keskustella tai kysyä lisää, niin autan mielelläni. Itselläni tämä oli niin suuri helpotus, että minun on vaikea uskoa sitä vieläkään. Jos olisin tiennyt tämän olevan mahdollista, olisin jutellut lääkärille jo vuosia sitten

Kuulostaa aika tehokkaalta tuo Revia!
Jos ei eroon muuten pääse, niin ehkä tuo auttaisi.

Lukekaapa Lopettajien puolelta Reviaa koskeva ketju ihan tasapuolisuuden vuoksi.

Oma kokemukseni vuosien vähentämisyrityksistä on se, että on paljon helpompi lopettaa kokonaan tai ainakin pitää sitten vaikka kunnon tauko. Oma mielipiteeni on, että jos ei kuulkautta helposti pysty olemaan ilman on jo todella pahasti alkoholisti.

Mikä ihmeen lääkeyhtiön sponsoroima ReVia-mainos tämä oli :laughing: ? Kuulosti samalta, kuin ne luontaistuotenappien mainokset, joissa joku selittää, kuinka “paranin minua 20 vuotta piinanneista masennuksesta, unettomuudesta, ihottumasta, vatsavaivoista ja ylipainosta yhdessä päivässä vain syötyäni tämän tabletin X”. Jos joku kokee ReVian auttaneen, niin syököön minun puolestani sitä ja tuhlatkoon siihen rahansa, mutta placeboa se on. No, placebo yleensä auttaakin niitä, joilla ei mitään oikeaa ongelmaa ollutkaan ja olen vankasti sitä mieltä, että ihmisellä ei voi kovinkaan paha ongelma olla alkoholin kanssa, jos se korjaantuu sillä, että nappaa yhden ReVian. Vaikka ReVia poistaisikin sen nousuhumalaeuforian, niin eipä sillä mitään väliä ole, jos pää ja kroppa huutavat sitä viinaa, eikä moni kunnon alkoholisti edes saa enää sitä nousuhumalan hyvää oloa, vaan viinaa on juotava, koska on siihen koukussa. Kyllä moni juoppo ryyppää Antabus-kuurillakin, vaikka olo olisi aivan hirveä ja hengenlähtö lähellä.