Suosikkikirjoittajasi?

Jaman, CP, Ryynipuuro, Robsku, stuf, MB, viimeiset hitaat, delirium, OJ, jesuiitta, apo YM YM. (Jos puutut listasta, ei tarkoita etten pitäisi sinusta, tää on tällanen nopee heitto, halusin vaan jotain uusia topiceja) =)

Tämä on mukava foorumi, mielestäni hyvä meininki ja kunnon tappelut vähissä. Minä olen varmaan melko näkymätön täällä koska en kerro paljoa real life stooreja anonymiteetin takia.

Mutta mukava jutella kaikkien kanssa tajusteista ja pahoittelen jos olen vittuillut juuri sinulle. Hyvää kesää kaikille!

Alakerran Herra tuli ekana mieleen. On paljon muitakin, mut pää ei nyt jaksa muistella.
<3<3

Otin just vedot ja en pysty ajatetlee liian kirkkaasrti joten anteeks ku en muista juuri ketää mut ekana tulee mielee:

pitsi eli beutooyyoch
holly2
hollowlife10

On monta muutaki jotka lisään kuha tulee mielee mut mieli o ny liiaks pumpulis.

EDIT: Irkkaajia jos siis lasketa viel lisäks nii ne o oikeestaa kaikki kivoaj jotkka puhuu aktiiivisesti paitti erakko sillo ku se o liia pissis.

stuf: et säkään mikään vanha ihminen ole, etkös sä ollu jotain alle 20?

:open_mouth:

jaa a, ekana mulle tuli kyllä mieleen rauli ja malibu. Riippuu niin millä tavalla tarkoittaa ‘suosikki’ Malibu ja rauli ehkä siksi että minusta tuntuu että heidän kanssa mulla ois eniten juteltavaa oikeassa elämässä.
Robinin jutut ovat sitten tietysti kapitteli erikseen, asiatekstiä jne…samoin zion
Ja sitten taas Beyootchin, alakerran, mb.n ja deliriumin sekä stufin jutut saa mut nauramaan. Jesuiitta on sit muuten vaan niin kiva, ja peipposen tunnen muuten… no joo, on niin monta. Mut kyllä mä ehkä tykkään malibusta ja raulista eniten :smiley: niin durak heittää kyllä aivan loistoläppää kun sillä tuleella on :mrgreen:
Sit täällä on muutama joita en kestä yhtään, mut ei mennä siihen. :unamused:

En mä tarkottanut ikää erakon tapauksessa, vaan sitä naurettavaa käytöstä toisinaan (itse väärinkäyttää yhtälailla lääkkeitä ja sitten vittuilee mulle jos sanon että otampa 10 rivaa nyt yms ja on sen miffykin potkinut sieltä ulos väliin sen typerien juttujen takia), ja mä täytän 21 elokuussa. Pissis oli ehkä väärä sana, satunnainen vammailu olis ollu parempi ilmaisu.

Hankala kysymys, mutta mä vastaan tähän nyt sillä perusteella keiden kanssa haluaisin jutella ihan livenä, eli , AlakerranHerra, Holly, ja Malibu.

Sitten tulee vielä mieleen muutamia mielenkiintoisia Tapauksia kuten Jesuiitta, Mallory, Saimon, ja sit se yks jonka nikkiä en ikinä muista mutta kitjoittaa aina fiksusti, ystävällisesti mutta silti pieni piru silmänurkassa. Mä sanon sen varmaan ihan kohta.

beyootch on ehdoton ykkönen ja holly kans.

ViimeisetHitaat

Juu toi VH on ihan mainion oloinen. Ja sitten nuo joilla on ne hassut nikit, peurnalähiöpiertelö vai mikä se yks on, ja toi burjo on hassu. Äh, täällä on niin kauhean monta kivaa ja hauskan tuntuista. Esim mb on hauska kun laittaa niitä kuvia, ja delirium on ihana kun on niin sellainen mustaa huumoria omaavaa, ja sit sellainen huolehtivainen ja herttaisen oloinen.

Lähiölihapulla? Se on kyllä mainio nikki :slight_smile:

Holly 2 peesaa ja lipittää vittumaisesti kaikkien lohkoja. Jesuiitta-nimimerkin teksteissä tämä näkyy todella selkeästi. Zion on ristiriitainen, ärsyttävä kirjoittaja. Malibu, Beyootch ja muut likat on samaa harmaata kuplivaa lientä.

Hidas Puutarhuri -nimerkin valehtelua itselle on hauska seurata, Speedhawk -nimimerkin tilannetajusta pidän.

Parhaat kirjoittajat. Onnen pipanoita ja Sir Robin.

Niitä ärsyttäviä kyllä riittää ihan loputtomiin :wink:

Mozartin jutut oli mukavan rasvasia.

Miffy tykkäs kanssa mossesta, eikö? :sunglasses:

Enpä mitään järjestystä pistä, mutta tulee vaan nämä nimet ainakin mieleen, muilla myös hyviä juttuja. Mutmut, Sir Robin, Jesuiitta, Sanja, Pathfinder, Alakerran Herra ja VH.

Ehdottomasti Tulkku :open_mouth: .

täällä on ihan valtavasti hyviä tyyppejä, no oikeastaan kaikki :smiley:

kaikkilla on niitä huonompia päiviä/aikoja omas elämässään :exclamation:

positiivinen ajatelu kunniaan :smiley:

itse en kirjoittele tänne jos olen huonolla tuulella, no niinkin käynyt muutaman kerran :blush:

ei se ole tiedän syy kuitenkaa, mut kirjoitellaan sovussa vai mitä :slight_smile:

Minä pääasiallisesti vaan luen. Harvoin mitään kirjoitan.

Luen mielelläni Holly 2:n ja Lyrican juttuja, koska tytöillä näyttää tsemppiä ja hyväntuulisuutta riittävän. Muista on mieleen jäänyt Miffy jotenkin “täyspäisenä ja jalat maassa olevana” tyyppinä. Sir Robinilla on paljon faktoja, joista en kylläkään läheskään kaikkea ymmärrä, kun Myrkkyopin 1 & 2 on lukematta.

…tää on hassua, lipittää vittumaisesti kaikkien lohkoja… en tiedä edes mitä tarkoittaa, mut jotenkin hauska et mua haukutaan vittumaiseksi. Tapahtuu niin harvoin :smiley:

Alakerta diggailee erityisesti hiljaisista naapureista… Mutta poikkeuksiakin löytyy, kuten Delirium, Holly, Lyrica, Durak, Stuf (jos ois mahdollista nähdä suht vireessä), Apo, Smartie, Erakko… Blaah, kyllä mun mielestä ois enemmän ku mukava nähdä vaikka koko lössi, ei tosin kerralla.

Oon ihan vakuuttunut, että rakastuisin teihin kaikkiin, jos tapaisin ansikte mot ansikte.

Jos em. listasta puuttuu joku, se saa mennä huolimattomuuden piikkiin. Täällä lauteilla on aikamoinen tungos, ei voi millään muistaa kaikkia :unamused: