suonista kysymys

koitin käyttää hakua enkä löytäny vastausta tähän :unamused:
niii eli mulla näkyy kyynärtaipeessa nykyään selvimmin kaks suonta, toinen niistä on lähempänä ihoa ja paljon selkeempi, toinen tossa enemmän keskellä taivetta ja syvemmällä ihon alla. Jälkimmäinen on se mitä on aina käytetty.
Nyt toi vaan on niin mustelmilla ja paskana mm.paskan verikokeet ottaneen lääkärin jäljiltä, et aloin katella tota toista. Se vaan näyttää niin siltä et jos siihen kajoon ni se räjähtää tai jotain :laughing: uskallanko koskee sinne edes vai onkse joku varma kuolema :unamused:

no itse olen käyttänynt kynärtaipeeni molempia suonia toinen vähän vinossa ja toinen tulee suoraan, eikä ole kumpikaan räjähtänyt… mut kokeilemalla se selviää…toi peukalon lähellä oleva suoni mihin kerran pistin ja kun tavarat oli mennyt ja neulan kun otti pois kuului sellanen psssssh ääni ja ja tuli iso mustelma eli ohi en lyönyt mut suoni oli jotenkin liian tehokas… :laughing:

Tere!

Mä olen rännännyt niin pieniin suoniin, että ette edes usko. Kyllä sen 0,45 mm saa työnnettyä todella ohuisiin suoniin. Turha jahdata niitä suurimpia suonia. Suoni menee tietysti tukkoon, kun neula on sisällä, mutta sitten kun neulan ottaa pois eliksiiri virtaa hitaasti reseptoreihin ja tuo euforian. Joskus käytän insuliinineuloja.

Jokeri

Niin olen minäkin, sormiin. Ranteeseen. Jne.
Oli pakko, ei lötynyt enää muualta, ei edes jaloista. Olkapäätkin oli menny.
Nyt otan “huumeeni” kielen alta, xonet siis 24milliä. Normalisoi olon, niin ku pitääkin.

Hyi. Se xone 24 mg ei oo huume, se o meijän lääke.

^ JUNKIE :exclamation: Sä oot bäk, mahtavaa! Täällä jo moni ehti pelkää et mitä sulle on oikeen tapahtunut. Ja josta varmaanki on ollu jossain ketjussa jossain vaiheessa jotain juttua, mutta joka on menny multa [size=85]taas[/size] ohitse. Mut joo, tosi hienoa et oot hengissä! Ja toivottavasti jatkat taas täällä hengailua?

Joo. Se, etten ole tänne juuri kirjoitellut on siinä, että koen eläväni päihteetöntä elämää, vaikka imeskelenkin ne kolme kasia päivässä. On tullut ulkoiltua paljon, luettua vielä enemmän, kirjoitettua hieman, hankkinut auton, eikä kone ole edes joka päivä ollut päällä ja kerrankin on elämä ok, kiitos toimivan korvaushoidon. Täytynee kirjoitella tännekin sillointällöin, ettette luule, että olen vaihtanut hiippakuntaa.

^ Tosi mukavaa kuulla, että sulla menee noin paljon paremmin! Sustahan on tullu oikee esimerkkitapaus siitä, miten k-hoidossa tulee olla, ja miten se voi parantaa elämänlaatua. Aidosti oon iloinen sun puolesta. :slight_smile: Ja myös mulle oot esimerkkinä k-hoidossa olemisesta.

sori offi

Harvoin ne suonet räjähtelee :slight_smile: Hyvällä lykyllä tajunta