suonensisäiset huumeet ovat niin paljon parempia kuin muut

Siks mietinki tässä, että voiskohan sienetki oikeestaan heittää hihaan jos niistä tekis sitä sieni teetä ja sitten sen ränniin niin niin että toimiskohan silleen? onko joku joskus koittanu? toimiko ja oliko siistiä??

no just joo. pakko aina vituilla ku ihan asiallisia ihan mielenkiinnosta kysyy.

Ei se psilosybiini liukene veteen joten en tajua miksi niistä ylipäänsä jotkut teetä keittelee, idiksenä toi kuulostaa about yhtä fiksulta kuin jonkun ganjakaakaon tykittäminen.

DOPAMIINISTAHAN aina on kyse… ottakaa suoraan sitä suoneen niin ei tarvitse muita aineita enää=)
Eikös kun ihminen kuolee, aivot heitä kunnon lastin jotain ainetta (Dopamiinia just) kehoon ja ihminen tuntee viimeisenä kokovartalo-orgun? :open_mouth:

:laughing:

^^ Joo dopamiinista on PALJOLTI kyse, mutta dopamiinin tykittäminen suoraan ei käsittääkseni tee yhtikäs mitään. Korjatkaa jos olen väärässä. Ja mistäs revit dopamiinia? Eiku hei, onhan mul toi kaverin pää tuol pakkases…

Mitä itse topikkiin tulee, niin en ymmärrä tiettyjen päihteiden rännittämistä ollenkaan. Ymmärrän, että halutaan täysi teho, mutta monissa huumeissa ne nousut on iso osa koko nautintoa ja kokemusta, ainakin essoissa ja sienissä.

Kyllähän se tattitee toimii ja kovasti. Vaikea sanoa syömällä vai juomalla kumpi parempi. Suonensisäisestä käytöstä ei kokemusta ole minkään substanssin kanssa. [poistettu suosittelua - Päihdelinkin moderaattori]

Ensinnäkin, ei ole olemassa semmoista kategoriaa kuin “suonensisäiset huumeet”.
Hyvin monia aineita voidaan käyttää suonensisäisesti, oikeastaan lähes kaikkia, mukaanlukien ibuprofeenit sun muut. Niitäkin on sairaalassa iv-käyttöön.

Yleisesti ottaen suonensisäisesti käytettävinä aineina on amfetamiinit, buprenorfiini, oksikoni, heroiini.
Mutta kaikkia näitäkin voidaan käyttää muullakin tavalla kuin suonensisäisesti.

Niin, tiedän tapauksen, jossa eräs hörhö oli tykittänyt unikkoteetä → sairaalaan teholle, verenmyrkytys.
Epäilisin samoin käyvän myös sieniteessä. Ja niin, psilosybiini ja psilosiini liukenevat kyllä veteen.

Yleisesti ottaen “narkkipiireissä” on omituisia käsityksiä eri aineiden liukenevuudesta.
Esim. oxycontien väsäys lämmittämällä on typerää! Ihan vaan sen takia, että oksikodoni liukenee kylmään veteen paljon paremmin kuin lämpimään. Toisekseen jotkut rännittää jotain tenoxeja ja pameja [size=85](joita on kyllä saatavana i.v -liuoksenakin, tiedän, olen näitä pamiampulleja joskus räpsinytkin) [/size]vaikka ne ei edes liukene veteen. Eivätkä mene suonensisäisesti elimistöön, paitsi jos ne räpsäyttää filtteröimättä, joka on, noh sanotaanko vaikka näin: erityisen typerää!!!

Semmoista valistusta tällä kertaa. :wink:

Itse tykkään heittää myös kanttarellit ja suppilovahverot sekä muut ruokasienet hihaan. Heitän hihaan myös usein muutkin ateriat kun on kiire ja ei ehdi syömään. Ja muutenkin siinä on vaan sitä just oikeeta fiilistä.

Miksi injektoida sieniä, kun pärähtää muutenkin alle puolessa tunnissa.
Jos haluaa leikkiä hengellänsä voi injektoida sitten LSD:tä
Turvallista se ei varmasti ole ja pärähdys tulee silloinkin noin 30-45min viiveellä.

Suonensisäisesti käytetyt rohdot ovat paljon huonompia, kuin iisisti vedetyt sälät.

Itsekkin kyllä käytän suonensisäisesti,mutta ei nyt ihan kaikkea kannata suoneenkaan tunkea.:smiley: Itse olen kyllä aika tarkka siitä mitä omiin ränniini pistän.Jotkut napit sun muut on vaan parempi ottaa ihan suun kautta.:smiley:

jotkin aineet menee vaan pilalle jos ne käyttää IV:nä. esim methoxetamiiini ostin kerran gramman pussukkan ja kokeilin alkuun IV:nä. no siitähän vaan hukkasi itsensä jonnekkin pimeyteen ja havahtu tuntien päästä kun katselee tyhmänä seinää huomaten että on kiskonut tietämättään noin 250mg yön aikana.

ja sama aine sitten nokittamalla aloittaen pienillä annoksilla jotain 25mg ja puolen tunnnin välein joutuu uuden viivan ottamaan annosta koko ajan nostaen. saa tosi lempeän harmoonisen euforian. on jotenkin täysin pihalla, mutta kuitenkin täysin selvänä. ja menee jotenkin tosi herkälle ja liikkuttuneelle tuulelle , että voisi melkein muutaman onnen kyyneleen siinä vuodattaa. :smiley:

vaikka siis tämäkin aine pitäisi soveltua molempiin käyttöihin. mutta tossa on mun mielestä just re rauhallinen nousu se pointti.

Kah, niinpä näköjään liukenevat. My bad. Ilmeisesti ylenpalttinen kuumennuskaan ei tuhoa noita kemikaaleja? Tämä oli uutta tietoa mulle. Ei niitä varmaan siltikään kannata tunkea suoneensa vaikka kuinka keittelisi sieniteetä :unamused:

Lähde tai en usko. Dopamiini on kyllä vastuussa stimulanttien euforiasta, avain on vaan siinä, että sitä pitää olla juuri oikeassa kohdassa aivoja.

Nidekatkolla kuulin tarinaa miten joku oli tuoreesta kärpässienestä imeny sekopäissään pumppuun mehut ja töötänny. Jännä tarina se oli mut ainoo trippi oli verenmyrkytyksestä reissu sairaalaan. En nyt varsinaisesti vastannu kysymykseen mutta tahdoin rupatella.

^ Rupatteluthan ovat varsin tervetulleita. :slight_smile:
Kyllä niin järjettömiä asioita kuulee ihmisten tehneen, et ohhoh… Suurin osa niistä kai sentään onneks sekopäissä tehty.

Mut ketjun otsikko ei nyt oo kyllä menny ihan nappiin. Tahtoo varmaan sanoa että suonensisäisesti otettuna huumeet ovat niin paljon parempia kuin muut?

Ja sitten väitetään etteivät huumeet ym. päihteet vaikuta älylliseen toimintaan…

Näyttää olevan aika yksilöllistä, joillekin jaetaan paremmat kortit kuin toisille :smiley:

Psilosybiini alkaa menettämään vaikutustaan noin 100 asteessa ja tuhoutuu täysin noin 150-200 astetta.